OFICIAL: Noul Mercedes CLS, anuntat de conceptul F800 Style
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Mercedes a publicat primele imagini ale conceptului F800 Style, pe care casa din Stuttgart il va prezenta in premiera mondiala in cadrul Salonului Auto de la Geneva. Conceptul nu este un simplu studiu de design, ci va prefigura viitoarea generatie a lui CLS, unul dintre modelele care au determinat boom-ul recent al asa-numitelor coupe-uri cu patru usi.
Prototipul german iese in evidenta prin anumite elemente stilistice imprumutate direct de la F700, conceptul standului Mercedes de la precedentul Salon Auto de la Geneva. Pe langa acestea, noul F800 Style vine cu detalii surprinzatoare pentru un studiu care prefigureaza un model de serie, cum sunt usile spate glisante, un element destinat pana acum mai ales modelelor utilitare. Evident, acestea nu vor aparea pe modelul de serie, asa cum n-o va face nici interiorul futuristic al conceptului german.
Asa cum ne-am obisnuit deja, un prototip de ultima ora nu poate sa fie lansat fara a avea sub capota un tren de propulsie ecologic care anunta viitorul in industria auto mondiala.
In cazul lui F800 Style, vorbim de acelasi sistem hibrid prezentat de Mercedes pe conceptul S500 Hybrid la Frankfurt 2009. Este vorba de un motor V6 cuplat la un motor electric de 100 de cai putere, bateria care il alimenteaza pe acesta din urma putand fi alimentata prin priza. Conforkm primelor informatii disponibile, sistemul hibrid plug-in poate functiona utilizand exclusiv puterea motorului electric pe o distanta de 30 de kilometri.Noutatea absoluta la acest capitoil este reprezentata insa de faptul ca masina este configurata pentru a putea "gazdui" fie sistemul hibrid prezentat mai sus, fie un motor pe hidrogen, fara ca inginerii germani sa fie nevoiti sa schimbe arhitectura interna a masinii. In acest ultim caz, F800 Style este motorizat de o unitate electrica alimentata pe baza unor celule de hidrogen.
Mercedes ne va oferi mai multe detalii despre cel mai nou concept al sau in zilele premergatoare debutului Salonului Auto de la Geneva.
via | Autointernationaal
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din GENEVA 2010
-
Salonul Auto de la Geneva a marcat lansarea oficiala a modelului Valmet Eva, un vehicul electric provenit din Finlanda, care a fost dezvoltat cu ajutorul Nokia si Navteq. (09.03)
-
Designerii institutului IDEA au dezvaluit la Geneva un concept botezat Sofia, care incearca sa anticipeze un nou model de top in gama Alfa Romeo. (08.03)
-
Casa de tuning Carlsson a prezentat la Geneva primul lor model creat in calitate de constructor auto. Acesta a fost botezat C25 si va fi creat in 25 de unitati. (07.03)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
sper ca nu se cred la le mans si isi trag monopost cu W12..TDI........
Hai sa fim seriosi de unde atata tehnologie in Motors Sport .???
Cu tractiunea FATZA ? :)))
si cu TDI ? :)))
numai Nu in F1 ...
RIP AUDI...
Va spun eu, un titlu la piloti in 1983 prin Nelson Piquet, care concura pt echipa BRITANICA Brabham ce folosea motoare BMW. Titluri la construcotri ZERO.
Astea sunt maretele rezultate obtinute de BMW in F1.
Acum mai are sens sa mai amintesc de Audi Quattro, sau de R8 si R10?
Si Tzenule stai tu linistit ca R8 mergea pe benzina si 7 ani la rand nu avut rival. Audi ca introdus TDI la Le Mans ca se plictiseau sa castige si au vrut sa demonstreze ca pot sa castige chiar si cu o masina diesel. Daca nu faceau trecerea asta nu mai venea Peugeot cu HDi si probabil ca si in ziua de azi vedeam R8 defiland.
Si pana la urma pe unde au venit ei cu TDI i-au fortat si pe ceilalti sa faca la fel.