În luna septembrie, constructorul german de automobile a publicat primele imagini și informații despre noul model de performanță C63 E Performance. Cu această ocazie, sedanul a renunțat la motorul V8 în favoarea unui sistem de propulsie plug-in hybrid cu propulsor de 2.0 litri.
CEL MAI PUTERNIC CLASA S DIN ISTORIE
Acum și versiunea de performanță a Clasei S a luat-o pe drumul electrificării. Marea diferență este că noul Mercedes-AMG S63 E Performance păstrează motorul V8 de 4.0 litri, twin-turbo, cu 612 CP.
Sistemul de propulsie plug-in hybrid integrează o unitate electrică (190 CP), montată pe puntea spate, dar și o baterie cu o capacitate de 13.1 kWh.
În total, ansamblul prezent pe Mercedes-AMG S63 E Performance dezvoltă 802 CP și 1.430 Nm. Vorbim, așadar, despre cel mai puternic Clasa S (de serie) din istorie, unul care poate atinge 100 de km/h în 3.3 secunde.
Asta în ciuda faptului că acum are o masă proprie de 2.520 de kilograme. Viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h, dar pachetul opțional AMG Driver urcă această valoare la 290 km/h.
Autonomia în modul pur electric este de până la 33 de kilometri. autonomie cât mai mare. Iar acest lucru este evident.
Reprezentanții Mercedes-AMG transmit că accentul a căzut pe performanțe, nu pe oComportamentul mașinii poate fi modificat cu ajutorul celor 7 moduri de rulare oferite de sistemul Dynamic Select. Cel de la volan are de la Sport, la Sport+ și chiar unul Electric.
Dacă tot suntem la capitolul tehnic, trebuie menționat că versiunea de performanță a limuzinei germane vine în standard cu suspensie pneumatică, amortizoare adaptive și direcție integrală. Frânele carbon-ceramice sunt opționale.
Din punct de vedere estetic, grila frontală Panamericana își face debutul pe Clasa S. În rest, avem spoilere agresive, cu prize de aer supradimensionate, patru terminații trapezoidale pentru sistemul de evacuare, difuzor de aer și jante forjate, cu diametrul de până la 21 de inch (20 inch standard).
LUXUL NU A DISPĂRUT DE LA BORD
Chiar dacă a ajuns pe mână specialiștilor AMG, Clasa S rămâne o limuzină de lux, iar acest lucru se vede cel mai bine la interior.
Cei 4 pasageri vor regăsi aici o tapițerie din piele, specifică AMG, cusături contrastante, logo-urile diviziei de performanță și un volan puțin modificat.Desigur, atât sistemul multimedia MBUX cât și instrumentarul digital de bord afișează o grafică AMG.
Spațiul interior nu este o problemă, mai ales că noul S63 E Performance este bazat pe varianta cu ampatament lung a Clasei S.
Lista cu sisteme de asistență este una generoasă. Sistemul Drive Pilot, care permite un condus autonom de nivel 3 și poate fi comandat deja în Germania, va fi disponibil ulterior pentru noul Mercedes-AMG S63 E Performance.
via Mercedes-AMG
Mie mi-ar placea sa zica inginerii si producatorii: gata baieti, destula putere, destul spatiu, hai sa le facem mai usoare.
Cu cat o masina e mai usoara, cu atat e mai fun la condus. Se simte chiar si o diferenta de 100 kg daca esti sofer atent. Daca tot ne dam ecologisti, hai sa nu mai facem masini sport de 3 tone sau masini compacte de 1,5 tone.
Masina va fi o adevarata bestie binenteles...stafeta e ridicata tare vom vedea viitorul M5 cu ce va veni....
nu poti pune pe o limuzina un motor de 2l, sa fim seriosi. Vezi Rolls, vezi Bentley etc
E irelevant daca se vor folosi toti caii aia vreodata pe astfel de autoturism
Este totuși o limuzina… iei o gustare, un șpriț ;)
Eu unu n-aș vrea sa ma țin de centura sau să stau lipit de ușă :))