- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Noul Megane Sedan se va numi Renault Fluence
Safrane-ul vechi era Ok, VelSatis mi s-a parut o ruptura in design dar care nu a prins (din pacate). Noul Safrane adica SM-ul asta arata ca dracu cu posterioru' ala ca o lada de zestre. Fatza e cuminte iar interiorul pare scos de la naftalina (nu e chiar un lucru rau).
ai dracu astia cu liniutele lor pe calandru ! cineva ar trebui sa-i aresteze si pe astia de la mercedes, ca prea exagereaza si magarului nu-i plac liniutele!
http://www.drivearabia.com/news/2008/08/17/confused-2009-renault-safrane-hits-gcc/
si inca una:
http://www.carmiddleeast.com/article-1-105-new_renault_safrane/1/Search/.
Draga redactie, putina cercetare pe Google inainte de a scrie un articol nu strica niciodata. Continuati ca o faceti bine :-).
Cred ca cel mai corect ar fi sa citesti cu maaare atentie textul inainte de a incepe discutii inutile. Pentru ca ai fost prea ocupat cu scrierea comentariului, iti citez eu din text:
"Safrane se va baza, la randul sau, pe un model coreean. Este vorba de viitoarea generatie a lui Samsung SM5, cel care va imparti platforma tehnica cu noul Nissan Teana, model aflat in vanzare deja pe piata japoneza".
Ne calmam, deci?
@AndreiRN daca poti sa ne explici si noua: ce masina e asta... Lexus 300/350???
corect mi se parea sa pastreze aceeasi parte frontala, ca si la hatch
E un nume recunoscut cam in toate limbile. Nu-ti trebuie dictionar francez-roman ca sa-ti dai seama...
FLUENT= CURGATOR ,CURSIV, LIMPEDE
in text trebuia sa scrieti "o noua masina care slabeste marca renault"... sunt absolut penibili francezii astia uneori! sa se concentreze naiba pe clasa mica, sa nu mai viseze la cai verzi pe pereti!
Vad ca esti foarte fascinat de marca asta de 2 lei :)
NOT!
Iti citez din aticolul tau:
"Gama Renault nu se va intari insa doar cu noua berlina compacta, francezii urmand sa includa in gama proprie si un sedan de segment mare care il va inlocui pe VelSatis. Acesta va fi denumit oficial Renault Safrane si va fi noul varf de gama al celor de la Renault, urmand sa intre pe segmentul mare, deasupra lui Laguna."
Ai prezentat aceasta lansare ca noutate absoluta " se va numi ...", "urmand sa intre...", cu toate ca modelul era lansat de mai bine de un an.
Mai mult mai jos gasesti articolul colegului tau Bogdan Mirica puclicat in 26.08.2008 -site Automarket:
"Renault surprinde publicul din intreaga lume cu un model nou, lansat in statele asiatice. Este vorba de noua generatie a sedanului de lux Safrane, model celebru in anii '90, a carui productie a durat pana in 2000.
Putina lume s-ar fi asteptat ca producatorul francez de automobile sa decida renasterea unui model chiar dupa ce in urma cu cativa ani Vel Satis, inlocuitorul european, a fost primit extrem de prost. Din pacate pentru noi europenii, Renault a decis ca noul Safrane, care nu este decat o reinterpretare a modelului coreean Samsung Motors SM5, nu se va vinde pe Batranul Continent.
El va fi destinat in primul rand statelor din Golf, unde va gasi o piata mult mai deschisa catre modele de lux. Viitorii clienti vor putea opta pentru mai multe motorizari V6 si chiar pentru cutii automate.
Asemeni fratelui sau geaman, Samsung SM5, proaspat lansatul Renault Safrane este produs in uzina Busan din Coreea de Sud, detinuta in proportie de 80.1% de grupul francez. Samsung SM5, si implicit Renault Safrane, este dezvoltat pe platforma modelelor Nissan Teana si Nissan Maxima (America de Nord), putin cunoscute publicului european."
Deci nu vorbim de nici o noutate!!!
Mai departe nu comentez " Ne calmam deci"!!!
Nu criticam de dragul de a critica articolele voastre ci aveti parte doar de cititori pretentiosi care au "maladia pe patru (sau doua) rorti" in sange. Imi pare rau daca din comentariul meu s-a inteles nervozitate sau altceva, dar nici nu putem sa luam totul de bun.
O zi excelenta
primele nu sunt renault (ma uit la emblema masinii si nu pare a fi romb nici daca are accident) ... iar despre ultimile poze cu masina ce vrea sa fie un renault nou ... arata oribil ... inestetic 101% dalmatieni mai ales stourile.