OFICIAL: Noul Megane Sedan se va numi Renault Fluence
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Noul Renault Megane Sedan va fi redenumit Renault Fluence. Modelul va deriva direct din modelul SM3, construit de subsidiara Renault coreeana Samsung, urmand sa fie prezentat in premiera mondiala peste cinci saptamani, in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt. Desi informatiile circulau de ceva vreme prin presa internationala cu titlu de zvonuri, ele au fost confirmate de insusi Patrick Pelata, unul dintre managerii companiei Renault.
Noul Renault Fluence se va incadra in gama sub actualul Laguna si va imparti multe solutii tehnice si estetice, asa cum este normal, cu noul Megane. Modeluleste un hit pe piata romaneasca, unde peste 70% dintre versiunile Megane vandute sunt Sedan.
Gama Renault nu se va intari insa doar cu noua berlina compacta, francezii urmand sa includa in gama proprie si un sedan de segment mare care il va inlocui pe VelSatis. Acesta va fi denumit oficial Renault Safrane si va fi noul varf de gama al celor de la Renault, urmand sa intre pe segmentul mare, deasupra lui Laguna. Dimensiunile vor fi ceva mai ridicate (+20 de centimetri in lungime), ajungand la aproape cinci metri.
Evident, fanii marcii franceze au observat edja ca numele nu este unul 100% nou, el fiind utilizat de Renault pana in anii '90, pentru modelul care a fost inlocuit chiar de catre VelSatis.Safrane se va baza, la randul sau, pe un model coreean, este vorba de viitoarea generatie a lui Samsung SM5, cel care va imparti platforma tehnica cu noul Nissan Teana, model aflat in vanzare deja pe piata japoneza. Noul Renault Safrane va beneficia de noua generatie de motoare dezvoltate de Alianta Renault-Nissan, implicit de dCi-ul de 3.0 litri V6 si 240 CP care va deveni unul dintre varfurile motorizarilor existente in Grup.
Miza lansarii celor doua noi modele este mai mare decat pare la prima vedere. Renault este foarte aproape de incheierea unei intelegeri cu noul posesor al marcii Saturn, Robert Penske, urmand ca francezii sa vanda pe piata din SUA moedle Renault cu logo-ul marcii americane. In aceste conditii, Safrane si Fluence vor reprezenta varfurile atacului Renault in SUA, alaturi de Laguna si SUV-ul Koleos.
via | EFE
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Renault a deschis oficial comenzile pentru hot hatch-ul electric 5 Turbo 3E. Cea mai puternică versiune a lui Renault 5 este și cea mai scumpă, datorită unui preț de pornire de 155.000 euro. (22.04)
-
Au apărut noi detalii despre Mazda EZ-60, un nou SUV electric care va fi lansat mai întâi în China. Noul model va avea inclusiv o versiune cu motor termic pe post de generator. (19.04)
-
Marca chineză AUDI, înființată de către Audi cel german și compania chineză SAIC, a publicat prima imagine oficială cu primul său model de serie. Noul model va fi botezat E5 Sportback și va fi un break electric. (18.04)
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Hyundai prezintă o nouă generație de motoare hibride: consum mai mic cu 45%
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
Safrane-ul vechi era Ok, VelSatis mi s-a parut o ruptura in design dar care nu a prins (din pacate). Noul Safrane adica SM-ul asta arata ca dracu cu posterioru' ala ca o lada de zestre. Fatza e cuminte iar interiorul pare scos de la naftalina (nu e chiar un lucru rau).
ai dracu astia cu liniutele lor pe calandru ! cineva ar trebui sa-i aresteze si pe astia de la mercedes, ca prea exagereaza si magarului nu-i plac liniutele!
http://www.drivearabia.com/news/2008/08/17/confused-2009-renault-safrane-hits-gcc/
si inca una:
http://www.carmiddleeast.com/article-1-105-new_renault_safrane/1/Search/.
Draga redactie, putina cercetare pe Google inainte de a scrie un articol nu strica niciodata. Continuati ca o faceti bine :-).
Cred ca cel mai corect ar fi sa citesti cu maaare atentie textul inainte de a incepe discutii inutile. Pentru ca ai fost prea ocupat cu scrierea comentariului, iti citez eu din text:
"Safrane se va baza, la randul sau, pe un model coreean. Este vorba de viitoarea generatie a lui Samsung SM5, cel care va imparti platforma tehnica cu noul Nissan Teana, model aflat in vanzare deja pe piata japoneza".
Ne calmam, deci?
@AndreiRN daca poti sa ne explici si noua: ce masina e asta... Lexus 300/350???
corect mi se parea sa pastreze aceeasi parte frontala, ca si la hatch
E un nume recunoscut cam in toate limbile. Nu-ti trebuie dictionar francez-roman ca sa-ti dai seama...
FLUENT= CURGATOR ,CURSIV, LIMPEDE
in text trebuia sa scrieti "o noua masina care slabeste marca renault"... sunt absolut penibili francezii astia uneori! sa se concentreze naiba pe clasa mica, sa nu mai viseze la cai verzi pe pereti!
Vad ca esti foarte fascinat de marca asta de 2 lei :)
NOT!
Iti citez din aticolul tau:
"Gama Renault nu se va intari insa doar cu noua berlina compacta, francezii urmand sa includa in gama proprie si un sedan de segment mare care il va inlocui pe VelSatis. Acesta va fi denumit oficial Renault Safrane si va fi noul varf de gama al celor de la Renault, urmand sa intre pe segmentul mare, deasupra lui Laguna."
Ai prezentat aceasta lansare ca noutate absoluta " se va numi ...", "urmand sa intre...", cu toate ca modelul era lansat de mai bine de un an.
Mai mult mai jos gasesti articolul colegului tau Bogdan Mirica puclicat in 26.08.2008 -site Automarket:
"Renault surprinde publicul din intreaga lume cu un model nou, lansat in statele asiatice. Este vorba de noua generatie a sedanului de lux Safrane, model celebru in anii '90, a carui productie a durat pana in 2000.
Putina lume s-ar fi asteptat ca producatorul francez de automobile sa decida renasterea unui model chiar dupa ce in urma cu cativa ani Vel Satis, inlocuitorul european, a fost primit extrem de prost. Din pacate pentru noi europenii, Renault a decis ca noul Safrane, care nu este decat o reinterpretare a modelului coreean Samsung Motors SM5, nu se va vinde pe Batranul Continent.
El va fi destinat in primul rand statelor din Golf, unde va gasi o piata mult mai deschisa catre modele de lux. Viitorii clienti vor putea opta pentru mai multe motorizari V6 si chiar pentru cutii automate.
Asemeni fratelui sau geaman, Samsung SM5, proaspat lansatul Renault Safrane este produs in uzina Busan din Coreea de Sud, detinuta in proportie de 80.1% de grupul francez. Samsung SM5, si implicit Renault Safrane, este dezvoltat pe platforma modelelor Nissan Teana si Nissan Maxima (America de Nord), putin cunoscute publicului european."
Deci nu vorbim de nici o noutate!!!
Mai departe nu comentez " Ne calmam deci"!!!
Nu criticam de dragul de a critica articolele voastre ci aveti parte doar de cititori pretentiosi care au "maladia pe patru (sau doua) rorti" in sange. Imi pare rau daca din comentariul meu s-a inteles nervozitate sau altceva, dar nici nu putem sa luam totul de bun.
O zi excelenta
primele nu sunt renault (ma uit la emblema masinii si nu pare a fi romb nici daca are accident) ... iar despre ultimile poze cu masina ce vrea sa fie un renault nou ... arata oribil ... inestetic 101% dalmatieni mai ales stourile.