OFICIAL: Noul Lancia Ypsilon, informaţii complete şi galerie foto

De Sebastian Toma
Publicat Marti, 24.05.2011
Lancia a dezvăluit galeria foto completă a noului Ypsilon, alături de specificaţiile tehnice ale modelului.

Fisa tehnica

Marca/Model/Versiune Lancia Ypsilon 0.9 TwinAir
Lungime (mm) 3841
Latime (mm) 1675
Inaltime (mm) 1666
Ampatament (mm) 2390
Greutate (Kg) 975
Capacitate (cc) 875
Puterea maxima (CP/rpm) 85/5.500
Cuplu maxim (Nm/rpm) 145/1.900
Viteza maxima (Km/h) 176
Acceleratie 1-100Km/h (s) 11.9
Consum mediu (litri/100 km) 4.2

Italienii de la Lancia au dezvăluit informaţiile complete ale noii lor subcompacte – Ypsilon. Modelul a fost prezentat la Salonul Auto de la Geneva din martie, dar debutul comercial are loc abia în luna iunie. Vorbim de cea de-a patra generaţie de Ypsilon, model vândut în peste 1.5 milioane de unităţi, iar noul model de segment B de la Lancia promite să agite spiritele în zona premium a clasei mici. Modelul este oferit într-o versiune de caroserie cu cinci uşi, dar are un aspect care sugerează faptul că are doar trei uşi şi abundă de stil într-un mod în care doar cei de la Lancia ar fi putut să-l deseneze.

Inspiraţi de succesul programului de personalizare oferit în gama Fiat 500, cei de la Lancia le oferă clienţilor trei niveluri de echipare, iar opţiunile cromatice le permit peste 600 de combinaţii posibile. Dintre cele 16 nuanţe exterioare posibile, patru sunt în două tonuri. Între timp, tapiţeria de la interior poate fi vopsită în una din şase nuanţe deosebite, în timp ce clienţii pot accesoriza exteriorul cu unul dintre cele trei modele de jante din aliaj.

La nivelul motorizărilor, Lancia Ypsilon vine echipată cu un motor 1.2 Fire EVO II de 69 CP sau cu un propulsor TwinAir de 0.9 litri şi 85 CP. Cel din urmă este echipat cu o transmisie semi-automată – dezvoltată împreună cu Magnetti Marelli şi lansată în 2003 pe generaţia precedentă de Ypsilon. Între timp, cutia a fost modernizată, iar Lancia oferă şi o transmisie manuală în ofertă alături de acest motor. Clienţii pot opta şi pentru un diesel, o unitatea Multijet II de 1.3 litri şi 95 CP. Toate motorizările sunt oferite în standard cu sistemul Start&Stop şi beneficiază de un indicator de schimbare treptelor de viteză.

Gama de dotări standard include elemente precum sistemul de control al stabilităţii cu ASR şi Hill Holder, ABS cu EBD, între 4 şi şase airbag-uri, închidere centralizată, volan reglabil pe înălţime şi adâncime, geamuri electrice faţă şi altele. Pentru versiunea de echipare Silver, sistemul de aer condiţionat este oferit opţional.

Abia de la nivelul de echipare Gold vorbim de climatizare cu reglare manuală în stadard. Noul Ypsilon are o suspensie reproiectată, care promite să ofere un nivel nou de confort alături de control în orice situaţie. Şasiul modelului este construit cu ajutorul materialelor ultra-rezistente, lucru care îi conferă un plus de ridigiditate la impact şi îl face mai uşor.

CLICK AICI PENTRU A VEDEA FIŞA TEHNICĂ A LUI LANCIA YPSILON

 

Pentru a vedea lista de dotări pentru toate versiunile de echipare ale lui Lancia Ypsilon (versiunea pentru piaţa din Italia), CLICK AICI.

 

Via | Lancia

Comentarii (11)

  • Chic!
    E o aparitie interesanta si cele 2 usi in plus nu fac decat sa contribuie la o imbunatatire a perceptiei asupra modelului.
    Interiorul ala insa cu ceasurile alea pe mijloc mi se pare cam ciudat,poate altora nu!
    7 0
  • DAN_GRC
    Exteriorul nu-mi place din nici un unghi, farurile seamana prea mult cu cele ale lui focus 2 face-lift, de fapt privite din fata sunt aproape identice, interiorul este luxos si aparte.Probabil ca este o masina de calitate, dar nu stiu ce-a patit designul italian la ext.
    2 7
  • daniel
    ceasurile in mijloc
    de parca ai manca din farfuria vecinului :))
    4 4
  • la fel de oribil precum fosta generatie! ma intreb cand or sa renunte la grila aia de neam prost?!
    4 7
  • corectura
    Inaltime (mm) 1666.3 nu 1874 (asta e latimea cu oglinzi incluse)
    1 0
  • Corect.
    Mulţumim pentru sesizare!
    2 0
  • Lancia
    Asta este un alt constructor care mai traieste doar tinut "la aparate". Nu vad nici un motiv, dar absolut niciunul, pt care ti-ai cumpara o Lancia, la fel cum nu vad nici un motiv pt care ti-ai cumpara un Saab. Sunt constructori care si-au pierdut identitatea, personalitatea, pur si simplu nu mai au valoare. Si cu pasi repezi cred ca li se va alatura in curand Volvo.
    1 6
  • astia de la Lancia nu o sa isi scoata nici banii pentru fotografii cu noul Ypsilon...
    1 3
  • ca tot zicea C-G-C de SAAB parca fata are ceva unghiuri pe-acolo de la un model de-a lor (ma gandeam la Aero X). Oricum despre Saab poti zice de bine din multe puncte de vedere... pacat ca nu prea au clienti. NU acelasi lucru poti spune si despre Lancia! Cred ca in curand va ramane in istorie pentru Delta Integrale si-atat...
    0 3
  • un fel de r a h a t
    1 4
  • Si io' aici
    frumoasa
    Sa fim seriosi , la design ia la palme multe masini din clasa mica . Este o masina care prezinta un stil pentru o masina premium . Fiat 500 si Mini sunt masini premium care isi aclama valoarea in designul unor masini de succes din trecut , acest model lancia nu are un model din trecut in spate ,ca sa il reintepreteze la modul facut de primele doua modele , designul acesta se prezinta ca unul premium si se diferentiaza clar de restul masinilor de pe piata , un competitor direct este Citroenul DS , acum depinde de gusturi , fiecare ce alege .., e normal sa intervina si subiectivismul , insa de aici pana la a spune ca designul este o ratare totala mi se pare ca este o cale foarte lunga . P.S. Faptul ca marcile din peninsula nu se bucura momentan de un succes evident in vanzari este o alta discutie , insa designul in mod sigur nu a fost o problema a masinilor italienesti ( exceptand fiat multipla :-))) )
    3 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru