OFICIAL: Noul Infiniti M37 costă 53.900 de euro în România

De Bogdan Mirică
Publicat Vineri, 30.07.2010
Noua generaţie a modelului Infiniti M37 este disponibilă şi în România. Sedanul premium pleacă de la 53.900 de euro cu TVA şi promite 320 de cai putere asistaţi de o cutie automată cu şapte rapoarte.

Esential

320 de cai putere oferă noul Infiniti M37.
53.900 de euro este preţul de pornire ale noul Infiniti M37 în România.
66.550 de euro costă cea mai scumpă versiunea a noului Infiniti M37 în România.
6.2 secunde îi sunt necesare sedanului japonez să atingă 100 de km/h.

După ce a debutat oficial pe piaţa europeană în cadrul Salonului Auto de la Geneva, noua generaţie a modelului Infiniti M37 ajunge şi în România. Cel mai proaspăt model al diviziei de lux Nissan se vinde în prezent pe 16 pieţe europene, printre care şi ţara noastră, unde sedanul premium va fi disponibil în cinci versiuni de echipare începând cu această lună.

Inspirat de conceptul Essence din 2009, noul Infiniti M37 este pus în mişcare, după cum o sugerează şi numele, de celebrul motor pe benzină V6 de 3.7 litri, capabil să livreze o putere totală de 320 de cai. Resursele înghit în medie 10.2 litri la 100 de km, emit 235 de g/km dar promit şi o acceleraţie de la 0 la 100 de km/h în doar 6.2 secunde.

Sedanul japonez propune şoferilor în varianta de echipare standard un sistem de siguranţă botezat Blind Spot Intervention, care monitorizează unghiul mort şi permite celui de la volan să evite o coliziune. Tot în echiparea standard Infiniti oferă un sistem de control activ al zgomotului şi sistemul de climatizare Forrest Air.

Noua generaţie M37 va fi disponibilă în România cu un preţ de pornire de 53.900 de euro cu TVA, preţ în care intră transmisia automată cu şapte trepte, farurile bi-xenon, scaunele faţă reglabile pe 10 direcţii, camera pentru mersul cu spatele şi sistemul audio cu hard-disk.

Pe lângă toate acestea, şoferul primeşte şi o funcţie de selectare a patru moduri de funcţionare: Sport, Normal, Zăpadă şi Eco.

Versiunea M37 GT pleacă de la 57.650 de euro cu TVA, şi promite, pe lângă dotările enumerate mai sus, o tapiţerie din piele semi-anilină, scaune faţă încălzite şi ventilate, ornamente cromate din lemn White Ash şi inserţii din aluminiu.

Urcăm pe scara valorică şi ajungem la M37S, care pleacă de la 60.300 de euro cu TVA şi promite un comportament sportiv, subliniat de direcţia activă pe patru roţi (4WAS), de suspensiile sport, scaune sport încălzite şi ventilate, de padelele pentru schimbarea vitezelor şi de jantele de 20 de inch din aliaj.

Pentru cei mai pretenţioşi clienţi ai brandului, Infiniti oferă versiunile Premium pentru M37 GT şi M37 S, etichetele de preţ în acest caz fiind de 63.900 de euro cu TVA, respectiv 66.550 de euro cu TVA. În această configuraţie, Infiniti propune scutul de siguranţă dinamică, un sistem audio Bose cu 16 difuzoare, sistemul Forrest Air, şi o interfaţă multimedia Connectiviti+, care include un sistem de navigaţie cu hard-disk de 30 de GB.

Începând cu luna octombrie a acestui an, fanii dieselului vor primi din partea Infiniti şi o versiune diesel a sedanului M.

Botezată M30d, versiunea economică va fi propulsată de un motor de 3.0 litri şi 240 de cai putere. Primăvara lui 2011 va aduce şi o versiune hibridă M35, destinată celor care vor şi un consum redus de carburant.

Pentru mai multe informaţii despre preţul versiunilor lui Infiniti M37, click aici.

via | Infiniti

Comentarii (6)

  • ffffff
    naspa prea scump
    6 9
  • kumite
    infiniti
    fffff naspa.perfect adevarat
    4 11
  • nd_carlito@yahoo.com
    Prea scump pentru voi :))))))))))))))) ; costa la fel ca si concurenta ( ex: A6 3.0 290 cp - 55.000 euro )
    10 3
  • Vanzarie auto din Franta in primele 6 luni din 2010
    http://es.autoblog.com/2010/07/30/los-modelos-mas-vendidos-en-el-primer-semestre-en-francia/
    2 2
  • Cristi F,
    directii de reglare
    Din ce am invat eu la fizica, un corp are 6 grade de libertate, asta inseamna 6 directii posibile de deplasare : 3 de translatie si 3 de rotatie.
    Sunt tare curios care sunt celelalte 4 directii de deplasare, ca poate reinventam fizica.
    (O directie are 2 sensuri)
    4 3
  • @cristi f
    statica
    fiind un mecanism, cu mai multe parti componente, numarul de grade de libertate se calculeaza altfel. mai simplu: spatarul are 6 grade posibile de libertate.. la fel si sezutul. deci din 12 grade posibile... doar 2 sunt suprimate
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru