- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Hyundai a dezvăluit prima schiță oficială cu interiorul viitorului SUV electric Ioniq 9. Interiorul noului model cu 3 rânduri de scaune promite să ofere un spațiu generos și o atmosferă ca într-un salon. (17.11)
-
Noul BMW iX3 Neue Klasse a fost dezvăluit prin intermediul unor imagini patent publicate online. Viitorul model electric al mărcii va fi lansat în 2025 și va fi primul model din noua familie de mașini electrice Neue Klasse. (16.11)
-
Cu ocazia Salonului Auto Guangzhou, constructorul german de automobile a prezentat noul A5L, un model dezvoltat special pentru China. Acesta are un ampatament lung, iar forma caroseriei este de sedan clasic. (15.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- FOTOSPION: Primele imagini cu noua Dacia Jogger facelift
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Exemplar unicat Lamborghini Revuelto Opera Unica: aplicarea vopselei a durat 480 de ore
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Noul Hyundai Veloster, urmaşul vechiului Coupe
Eu il gasesc cam urat, si artificiul cu o usa pe partea soferului si doua pe dreapta deloc inspirata... cine isi cumpara cun coupe a facut deja compromisul accesului in masina si a confortului locurilor din spate...
In SUA autoturismele HYUNDAI au deja 10 ani de garantie.... ce ziceti de asta? Informatia poate fi verificata; de ce nu au asa garantie si marcile gen Volkswagen, Skoda, Renault, Seat, etc.... acest lucru trebuie sa dea de gandit oricui.
si ca sa ai garantie tre sa faci reviziile la suprapret ... si tot asa ...
- spatele in schimb e grotesc. e prea complex si fara frumusete. seama cu fiesta, menage 3 coupe, etc
- urmas pt tiburon clar nu este. acolo poatr sa zicem ca s-ar incadra kia forte koup, daca nu hyundai genesys (care a urcat cateva trepe; dar acesta e trend-ul in auto, asa ca mai degraba genesys coupe este urmasul de drept, chiar si ca design privit)
- ideea cu 3 usi e interesanta si practica. m-ar atrage o astfel de achizitie.soferul e sofer si la pasageri e la fix adaptarea
mazda rx8 avea de asemenea o combinatie de genul si a fost un adevarat succes.
-hyundai i30 e fad. n-a fost pt hyundai pasul in sus. abia de la urmatoarel mdoele poate, si in general ce gasim pe pietele asiatice americane (i20, i10, i30 sunt panarame ca design) spre deosebire de gama ix si modele sua
-15000 euro pt un model 1.6 turbo sune omenesc. depinde dotarile oferite
@Razica Hyundai nu are o versiune cu 3 usi in clasa compacta (ma rog, se pare ca o sa aibe cu aproape 4 usi).
@tomita propulsorul ala de 1.6 140CP este aspirat GDI nu este turbo. Una din versiunile turbo are 175CP (Vezi Curbe),
Interiorul este jos palaria.
acest Veloster mi se pare tare ciudat insa are ceva interesant care va echilibra balanta......
interesant lateralul masini........pe deo parte coupe si pe alta un hatch....
interioru demn de un coupe......
1.6 aspirat la 140cp mi se pare cam fortat. de fapt de la generatiile precedente au fortat motoarele in putere coreenii. dar fara rost. nimeni nu merge cu o astfel de masina la 7000rpm ca sa aiba toti caii respectivi. singurul mare plus ar fi daca i-au facut un sasiu foarte stabil. daca au lucrat la suspensie sa fie lipita de asfalt cand e nevoie, si relativ comfortabila as zice ca au dat lovitura. adica sa intre in segmentul tinerilor funky care sa aprecieze sportivitatea.
Cat priveste motorul aici nu va dau dreptate. Eu chiar am condus o Kia cu motorul asta si nu este sub nici o forma nevoie sa fie turata sau chinuita ca sa ofere putere. Si asta pe o masina grea, si anume Sportage. Aveti in vedere ca vorbim de un motor cu injectie directa.
astept cu nerabdare sa il vad in romania, sa il simt.
in poze spatele ma tot racaie pe ochi, dar fizic sigur o sa pot sa ma pronunt. combinatie intre megane 3 si c4-1