Esential
140 | de cai putere dezvoltă motorul instalat pe noul Hyundai Veloster. |
1172 | kilograme cântăreşte noul Hyundai Coupe. |
140 | de cai putere dezvoltă motorul instalat pe noul Hyundai Veloster. |
1172 | kilograme cântăreşte noul Hyundai Coupe. |
După ce a ispitit publicul cu o serie de teasere şi mai multe fotografii spion, coreenii de la Hyundai au dezvăluit azi primele imagini ale noului Veloster, coupe-ul mult aşteptat pe piaţa din Europa şi din Statele Unite. Modelul măsoară 4.22 metri lungime şi 1.79 metri lăţime şi se poate lăuda cu o masă totală de numai 1172 de kilograme.
Deşi au fost criticaţi îndelung pentru designul anumitor modele din gamă, cei de la Hyundai au încercat de data aceasta ceva mai curajos şi inedit. Biroul de design a adoptat o linie complet neobişnuită în partea posterioară, unde acoperişul vitrat face corp comun cu luneta de mici dimensiuni, încadrată de un al treilea rând de montanţi, puternic profilaţi.
Aspectul frontal impresionează prin liniile blocurilor optice dar şi prin spoilerul mult mai agresiv. Nu putea lipsi grila tradiţională, care aminteşte de apartenenţa la brand. Detalii de fineţe, care individualizează şi mai bine modelul, pot fi considerate eleronul discret care înglobează lumina de stop, evacuarea trapezoidală dublă şi deflectorul posterior.
Inovaţie şi în ceea ce priveşte deschiderea uşilor.
Veloster vine cu o singură portieră spate, pe partea dreaptă, care adoptă o deschidere tradiţională şi nu opusă ca în cazul modelelor Mazda RX-8 şi Mini Clubman. Pachetul estetic este întregit de mai multe tipuri de jante, disponibile în dimensiuni de 17 şi 18 inch.Sportivitatea exteriorului nu are însă un corespondent pe măsură sub capotă, Hyundai instalând pentru început doar un propulsor de 1.6 litri şi 140 de cai putere. Motorul, proaspăt dezvoltat în interiorul grupului, dispune de injecţie directă şi este capabil să ofere un cuplu motor de 167 Nm la 4850 de rotaţii. Partea bună este că producătorul anunţă un consum mai mic de 6 litri în regim de autostradă.
Noul Veloster are privilegiul de a introduce pe piaţă şi noua transmisie cu dublu ambreiaj DCT, cu şase rapoarte, care poate înlocui cutia manuală oferită în standard.
Primele informaţii anunţă un preţ destul de accesibil pentru noul Veloster. Pentru piaţa din SUA se vehiculează o etichetă mai mică de 20.000 de dolari, iar pentru cea europeană de aproximativ 15.500 de euro.
via | Hyundai
Eu il gasesc cam urat, si artificiul cu o usa pe partea soferului si doua pe dreapta deloc inspirata... cine isi cumpara cun coupe a facut deja compromisul accesului in masina si a confortului locurilor din spate...
In SUA autoturismele HYUNDAI au deja 10 ani de garantie.... ce ziceti de asta? Informatia poate fi verificata; de ce nu au asa garantie si marcile gen Volkswagen, Skoda, Renault, Seat, etc.... acest lucru trebuie sa dea de gandit oricui.
si ca sa ai garantie tre sa faci reviziile la suprapret ... si tot asa ...
- spatele in schimb e grotesc. e prea complex si fara frumusete. seama cu fiesta, menage 3 coupe, etc
- urmas pt tiburon clar nu este. acolo poatr sa zicem ca s-ar incadra kia forte koup, daca nu hyundai genesys (care a urcat cateva trepe; dar acesta e trend-ul in auto, asa ca mai degraba genesys coupe este urmasul de drept, chiar si ca design privit)
- ideea cu 3 usi e interesanta si practica. m-ar atrage o astfel de achizitie.soferul e sofer si la pasageri e la fix adaptarea
mazda rx8 avea de asemenea o combinatie de genul si a fost un adevarat succes.
-hyundai i30 e fad. n-a fost pt hyundai pasul in sus. abia de la urmatoarel mdoele poate, si in general ce gasim pe pietele asiatice americane (i20, i10, i30 sunt panarame ca design) spre deosebire de gama ix si modele sua
-15000 euro pt un model 1.6 turbo sune omenesc. depinde dotarile oferite
@Razica Hyundai nu are o versiune cu 3 usi in clasa compacta (ma rog, se pare ca o sa aibe cu aproape 4 usi).
@tomita propulsorul ala de 1.6 140CP este aspirat GDI nu este turbo. Una din versiunile turbo are 175CP (Vezi Curbe),
Interiorul este jos palaria.
acest Veloster mi se pare tare ciudat insa are ceva interesant care va echilibra balanta......
interesant lateralul masini........pe deo parte coupe si pe alta un hatch....
interioru demn de un coupe......
1.6 aspirat la 140cp mi se pare cam fortat. de fapt de la generatiile precedente au fortat motoarele in putere coreenii. dar fara rost. nimeni nu merge cu o astfel de masina la 7000rpm ca sa aiba toti caii respectivi. singurul mare plus ar fi daca i-au facut un sasiu foarte stabil. daca au lucrat la suspensie sa fie lipita de asfalt cand e nevoie, si relativ comfortabila as zice ca au dat lovitura. adica sa intre in segmentul tinerilor funky care sa aprecieze sportivitatea.
Cat priveste motorul aici nu va dau dreptate. Eu chiar am condus o Kia cu motorul asta si nu este sub nici o forma nevoie sa fie turata sau chinuita ca sa ofere putere. Si asta pe o masina grea, si anume Sportage. Aveti in vedere ca vorbim de un motor cu injectie directa.
astept cu nerabdare sa il vad in romania, sa il simt.
in poze spatele ma tot racaie pe ochi, dar fizic sigur o sa pot sa ma pronunt. combinatie intre megane 3 si c4-1