Cu ocazia Festivalului Vitezei de la Goodwood, americanii de la Ford au prezentat noul Mustang Mach-E Rally sub formă de prototip. Mașina care a putut fi admirată în cadrul evenimentului era acoperită de camuflaj.
Acum, constructorul din Dearborn a publicat primele imagini cu versiunea de serie. Totodată, a dezvăluit toate detaliile tehnice.
Așadar, noul Ford Mustang Mach-E Rally este, așa cum îi spune și numele, o electrică inspirată de lumea raliurilor. Are o suspensie unică, cu amortizoare MagneRide, o gardă la sol mai mare cu 20 de milimetri față de Mustang Mach-E GT, etrieri Brembo vopsiți în roșu și jante albe, de 19 inch.
Pentru că poate fi utilizat și în afara asfaltului, Ford l-a echipat cu protecții suplimentare în partea inferioară, folii de protecție în anumite zone ale portierelor, iar aripile sunt protejate, la rândul lor, de elemente din plastic.
Există, de asemenea, un punct de tractare încorporat în partea frontală.
Avem, apoi, un spoiler spate redesenat, accente contrastante, bară față specifică, plafon vopsit în negru și lumini de ceață, integrate în partea frontală, inspirate de la raliuri.
Mașina poate fi comandată în nuanțele exterioare Albastru Grabber, Negru Shadow, Verde Eruption, Galben Grabber, Alb Star și Gri Glacier.
Pentru interior, americanii au pregătit o serie de accente albe, scaune de performanță, cu spătare albe lucioase, și inscripția "Mach-E Rally" gravată pe suprafața lor.
Modelul cu zero emisii este echipat cu două motoare electric, care dezvoltă împreună 480 CP și 880 Nm. Bateria are o capacitate de 91 kWh. Autonomia estimată se învârte în jurul cifrei de 400 de kilometri.
Cel de la volan are la dispoziție și un mod special RallySport, proiectat pentru drumurile neasfaltate.
Înaintea lansării, Ford a apelat la veteranii curselor de la raliu pentru a se asigura că noul Mustang Mach-E Rally se ridică la nivelul așteptărilor.
Potrivit reprezentanților companiei, noul Mustang Mach-E Rally va putea fi comandat la începutul anului 2024. Primele exemplare vor fi livrate la scurt timp după aceea.
via Ford
Singurul dezavantaj este incarcarea pana la 150Kw. In timp ce Kia este la 300 (EV6)-350 (EV9-EV5).
Tesla a pierdut batalia cu gigantii din punct de vedere tehnologic. Merg pe strategia de pret cat mai mic posibil.
Spunea cineva ca au reteaua cea mai buna de incarcare... 6 superchargere in RO (sase...). Nu o vad ca pe un avantaj. In EU poate o fi dar in tarisoara asta unde stai 350 zile/an...