Esential
250 | de cai putere dezvoltă noul Ford Focus ST. |
Ford va prezenta în 30 septembrie, în cadrul Salonului Auto de la Paris, noul Focus ST. Deşi versiunea clasică a noului Fpcus nu va fi lansată decât anul viitor, Ford ajunge astfel să prezinte nu mai puţin de patru versiuni diferite înainte de debutul oficial de piaţă a noului model, care de această dată va fi vândut în aceeaşi formă pe toate pieţele lumii: hatchback, sedan, break şi ST.
În comparaţie cu vechiul Focus ST, noul model pierde cilindree, dar câştigă putere. Echipat cu un motor Ecoboost cu patru cilindri de 2.0 litri, noul Focus ST ajunge la 250 de cai putere, fiind la acelaşi nivel cu actualul Renault Megane RS. performanţele noului ST nu au fost publicate încă, însă ne putem aştepta ca acesta să vină că cifre mai bune decât verisunea actuală a modelului, care anunţă 6.8 secunde pentru 0-100 km/h.
Schimbările estetice se mulează pe aspectul noii generaţii Focus, schimbările vizibile fiind apariţia unor lumini de zi LED şi cea a unei nuanţe exterioare aurie care este denumită oficial de Ford "Tangerine Scream".
Deşi va fi prezentat în această toamnă în forma sa iniţială, noul Focus ST va fi lansat oficial pe piaţă abia în primăvara anului 2012.
via | Ford
iar spatele a luat prea mult de la ultima Fiesta...
parerea mea...
Dar nah, gusturile nu se discuta.
In schimb propulsorul EcoBoost de 2.0 litri si 250CP suna foarte tentant.
Sa il vedem pe strada ca momentan nu sunt decat niste poze facute in Photoshop, nimic concret.
@black_ink gama ST de la Focus intotdeauna a venit cu versiuni in 4 usi,
ST170 si ST200 de la MK1 au avut si variante Tournier (break)
In plus ca orice ford european ma astept sa se conduca demential
Interiorul este superb cu un mic amendament: indicatoarele de la turbo, presiune si ce mai este acolo nu cred ca pot fi cititte usor de catre sofer trebuie sa se "ridice" putin.
Exteriorul ca linie generala aduce tare cu C4.
Aspectul interior reprezinta o evolutie si pare sa aduca un progres in ceea ce priveste calitatea materialelor folosite.
Propulsorul urmeaza politica de downsizing, prin trecerea de la actualul motor de 2.5 litri cu 5 cilindri, la cel de 2.0 litri cu 4 cilindri. Noul motor va avea valori de putere si cuplu mai bune si probabil consum ceva mai redus, asa ca si aici se va inregistra un plus.
Ca tinuta de drum, modelul actual este pe locul 2 in clasa, dupa Golf. Manevrabilitatea, motorul si interiorul noului model vor stabili cat de bine se poate trece peste anumite aspecte in ceea ce priveste design-ul.
Ce zici? Nu cumva te adresai celui cu sigla Ford?
Nu cred ca @eu mi se adresa. Am spus ca interiorul noului Focus reprezinta o evolutie si se va prezenta cu materiale care par sa aduca un progres, in ceea ce priveste calitatea lor. Bineinteles, fata de materialele care sunt pe modelul actual. Asa cum si facelift-ul a venit clar cu materiale ceva mai bune la interior.
Cel care a spus ca interiorul este superb, este cel cu sigla Mazda ;)
Spate 10
Fata.... eh....6
Serios? "Megane RS nu e cu nimic mai prejos decat Focusu asta"?
Te-ai dat cu Focusul de mai sus ca sa poti face o comparatie?
Nu sunt fan Ford, iar Renault... nici atat ::)). Totusi, sunt fan MPS, in cazul in care stii ce este aia!
Iar despre interior, da, IL CONSIDER SUPERB - ESTE PAREREA MEA- care este problema ta cu acest considerent?
Cred ca specimenul @eu ( e firesc sa-i spun asa, dupa cum vorbeste pe aici ) s-a referit de fapt la ceea ce ai spus : " Daca avea numai 2 portiere si bagau ceva plastic se batea cu Meganeul cel mare''. Oricum, la o privire mai atenta se vad anumite cusaturi pe bordul ST-ului, pe volan, pe usi si pe scaune, ceea ce inseamna ca se va folosi ceva piele.
Articolul se refera deci la ST, care are un interior cu ceva modificari, asa ca ce zicea @eu de plastic polisat pe Focus ST, nu se potriveste in totalitate. Deocamdata asa arata poza cu interiorul noului ST, iar @automarket spune ca asa va fi prezentat in curand la Paris.
@eu
Dupa cum te exprimi, iti trebuie o batista pentru nas. Mai ai multe de invatat, asta doar daca ai de unde ... In cazul tau se pare ca este valabila vorba : cine nu se respecta pe sine, nu respecta nici pe ceilalti. Esti doar un anonim care atata poate. Mai curand tu esti ''whatever'', de vreme ce folosesti exprimari gen '' hai ma'' si ''ba baiatule''.
Eu nu am jignit pe nimeni pe aici. Acesta este un site dedicat unei pasiuni frumoase, despre masini. Aici orgoliile si frustrarile nu isi au locul. Daca esti in stare ... Daca nu esti capabil de mai mult, cred ca ai nevoie de un medic veterinar.