Comentarii (11)

  • Catalin
    Titlu
    Nu puteti scoate "Iata" din titlu (si nu doar din acesta)? titlurile voastre incep sa semene faorte mult cu titlurile din libertatea... si nu e un compliment!
    0 0
  • @ Bogdan Mirica
    Lexus LS 600H este pe piata de ceva vreme,fiind si in Romania cateva exemplare. El nu este sedan de lux si pe deasupra hibrid de serie ?
    0 0
  • Marian
    Ai dreptate Vlad
    Lexus LS 600H este pe piata romaneasca si este intradevar fantastica. Domnilor de la Automarket Lexus LS 600H este primul hybrid Premium de serie(sau poate nu considerati marca Lexus ca si clasa premium). Nu stiu daca este dezimformare sau poate chiar nu cunosteti piata auto. Asa ca "OFICIAL: Noul Fisker Karma, NU este primul hibrid premium de serie!".
    0 0
  • ...
    S-a corectat eroarea. Multumim!
    0 0
  • Serban
    "serial hybrid" nu este acelasi lucru cu "hibrid de serie"
    Fisker Karma este primul "hibrid serial" Lexus LS 600H este "hibrid paralel". Hibrid serial inseamna ca cele doua tipuri de propulsoare (electric si termic) sunt dispuse in serie si nu in paralel ca la Lexus si la celelalte hibride ordinare; mai precis rotile sunt invartite doar de motoarele electrice iar propulsorul pe benzina este conectat doar la un generator de curent electric nu si la roti. Datorita motoarelor electrice teoretic hibridul serial nu are nevoie de cutie de viteze si nici de ambreiaj. Deasemenea daca conduci zilnic pe o distanta mai mica de 80 de km si noapte ti masina in priza nu consumi benzina deloc. Ideea este absolut geniala si mult superioara oricarui hibrid existent pe piata. I mi doresc ca restul fabricantilor sa adopte solutia cat mai curand. Aveti in fata viitorul automobilelor
    0 0
  • sunshine64sm
    Ieftin ca braga
    La pretul asta nici nu-mi fac probleme ca mi-oi cumpara. Si pentru inca 13.000 USD prefer o masina 100% electrica de la Tesla Motors.
    0 0
  • Virgil
    hibrid cu adevarat!
    Are dreptate Serban! Asta e masina hibrida serioasa. Pacat ca unii producatori au realizat hibride doar pentru promovare sau cu scop de a se folosi de reducerile de taxe. Ca e o bataie de joc sa folosesti un motor electric bun doar sa invarteasca stergatoarele (a se citi cu o putere nesemnificativa raportata la puterea celui termic). Eu unul as fi incantat sa se faca niste referiri in legislatie astfel incat de deduceri de taxe si alte facilitati sa beneficieze doar masinile hibride la care 1: puterea motorului electric reprezinta macar 80% sa zicem din cea a motorului termic iar 2. sa permita rularea doar in mod electric (in limita a minim 50 - 100 km) astfel inat sa devina posibila utilizarea in oras doar electric si fa fie cu adevarat ecologic.

    in plus ar trebuie obligat producatorul sa afiseze performantele (0-100 etc) si in modul electric si combinat).

    Sa nu mai fim asaltati cu fake-hibriduri care le consider o jignire aproape. De ex Toyota Hylander hibrid are consum mediu de peste 9 l benzina ori exista un decent BMW X5 de ex de 3 l diesel cu concum mediu de 8.2 l/100 kmh (aprox) din aceeasi clasa, nu una inferioara ca dimensiuni si greutate.
    0 0
  • paralelism in serie
    Serbane, le cam incurci, masina se poate transforma (la cerere) intr-o "hibrida ordinara". Pana atunci iti doresc, macar, buletinul sa ti-l iei.
    0 0
  • @virgil
    ..care x5 cu consum mediu de 8l???????????????????vreau sa vad si eu x5-ul ala si inca cu motor de 3.0!!!!!!!!..draagaa,am condus motorul ala de 3.0 si generatia veche de 231 cp si montat pe o serie 3-330xd si vrei sa te anunt ,consumul in oras 12-16l...phoaa ce va stiti..voi si masinile cei care veniti pe aici cu consumuri de astea fenomenale...o sa scoti tu consum de 8l eventual merg numai pe autostrada continuu,in nici un caz in romania,aia ii claar..in veci..mai treziti-va..romania si consumurile bune la masini...baiatule,am si un yaris ts cu motor de 1.8!!-ai retinut? si am consum mediu de 8l,in oras constant 10-11l..si asta nu cu motor de 3.0si 2 tone!!!mai lasati-o moale.
    si iar se gasesc unii sa comenteze ca toyota& altele fac hibride ordinare;poi mai,daca scoti 50 mii euro iti face si toyota si honda motor de asta;sau tu crezi ca astia au dat gaura la macaroana?toyota cu priusul ei ii demult pe piata si ii demonstrata fiabilitatea,consumul si toate la ea(cei drept ca putin are pretul mare,dar mno,tehnologia costa)..hopa vin si astia pe care voi ii considerati mari artisti..mai cititi si nu faceti pe atotcunoscatorii si mari stabi cu bani..v-ati gasit sa carcotiti la masini hibride...mr Fisker s-a gandit sa renunte la ditamai motoarele lui de mii de cm3 si acuma el ii mare specialist..fix
    0 0
  • fain
    Nu stiu de ce va toti certati aici, tot timpul se gasesc unii sa se certe.
    "Avionul" asta este senzational. Daca as avea bani, mi l-as lua sa ma dau zilnic prin oras. La cat merg eu cu masina, motorul termic ar rugini.
    Si sunteti multi care comentati de cat tine bateria, de parca ati face sute de km pe zi.
    personal imi place mult mai mult decat Tesla.
    0 0
  • Pentru ce trebuie un motor termic de 260CP daca acesta nu joaca decat rolul de generator?
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru