Citroen a anunţat oficial că noua generaţie C4 va fi disponibilă pe piaţa din România începând cu data de 3 februarie, la preţul de 14.949 de euro cu TVA.
Începând cu luna februarie, Citroen revine în forţă pe unul dintre cele mai disputate segmente ale pieţei din România. Este vorba despre clasa C, destinată vehiculelor compacte, unde francezii vor propune publicului noua generaţie a deja celebrului C4.
Modelul compact vine cu un design nou, la fel de inovativ, respectând tradiţia constructorului francez, dar şi cu o serie de tehnologii proaspete în segment, care vor ridica cu siguranţă ştacheta în următorii ani. Este vorba despre un sistem de supraveghere a unghiului mort, despre un limitator şi regulator de viteză programabile, despre scaune faţă cu reglaj lombar electric şi funcţie de masaj şi despre priza de 230 de volţi.
Modelul francez propune un interior spaţios şi un portbagaj cu volum de 408 litri (cel mai mare din clasa sa), precum şi micro tehnologia hibridă e-HDi, menită să reducă consumul şi emisiile de CO2.
Noul C4 este disponibil pe piaţa din România cu trei motorizări pe benzină şi trei motorizări diesel, asociate unui număr de trei niveluri de echipare, Attraction, Seduction şi Exclusive.
Pentru început, clienţii pot alege ca motorizare entry-level unitatea VTi de 95 de cai putere, pe benzină, asociată unei cutii manuale cu cinci rapoarte.
Fanii dieselului pot opta pentru deja familiarul motor HDi de 90 de cai putere, cuplat de asemenea la o transmisie cu cinci trepte. Cele mai puternice motorizări prezente în gamă vor fi dieselul de 150 de cai şi propulsorul pe benzină de 155 de cai.
Preţul de pornire pentru noul Citroen C4 va fi de 14.949 de euro cu TVA, valabil pentru versiunea pe benzină de 95 de cai şi nivelul de echipare Attraction. Pentru cei care îşi doresc cel mai puternic motor pe benzină, cel de 155 de cai, Citroen percepe un preţ de 21.050 de euro, valoarea încluzând şi nivelul de echipare de top, Exclusive.
Alternativa diesel de bază, cea de 90 de cai putere, pleacă de la 17.000 de euro. Cel mai puternic diesel, cel de 150 de cai, în versiunea Exclusive, va ajunge însă să scoată din buzunarul românului un total de 23.100 de euro.
Noul Citroen C4 va fi lansat oficial în România în data de 3 februarie 2011.
Pentru mai multe informaţii şi pentru lista opţionalelor, puteţi accesa secţiunea specială Automarket.
via | Citroen România
In rest masina este ok, cu un interior peste concurenta!
Si da, noul C4 e cam scump. Citroen nu are renumele lui VW in privinta calitatii incat sa-si permita sa emita pretentii de pret aproape premium. Trebuia adoptata o strategie precum cea a coreenilor, care au venit cu o crestere treptata a calitatii masinilor, pastrand preturile cu putin sub concurenta.
DE AIA... Daca ar vinde si un rahat (de ala dulce) si pe ambalaj sa apara VW tot ar fi vandut.
Pretul e acceptabil, se incadreaza perfect in peisaj.
Daca peste 6 luni vor da si reduceri, e mai mult decat OK.
De ex sa iei cu rabla si inca 1000 sa zicem reducere un 1.6 la pret total de aprox 14000... eu zic ca e OK.
O rapanoasa de CEED e 12000... asa ca dati navala acolo !!! ca pe urma sa-mi explicati ce bune sunt...
Cine are are, cine n-are n-are...
Renault Megane 1.6 16v 110 cp (baza) e cu vreo 2000 de euro mai putin, dar imi ofera o senzatie mai placuta la volan si dotari de bun simt
Japonzii si coreenii deja au aerul conditionat automat in standard ( evident nu pe alea de 10000 ... dar clar se gaseste unu sa zica asta..), au empetreiuri, au aibaguri peste tot, etc. Numele de pe haion nu o sa mai vanda foarte multa vreme masini scumpe fara dotari.. parerea mea ;)
btw, uite ce pret, si ce dotoari are masina din spatele acestui link : http://tinyurl.com/4tfakcm ( promit ca nu-i virus :P )