- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Oficial: Noul Chevrolet Volt
Dupa crizele astea finaciar-bancare, imobiliare, scumpire costuri materii prime sau alimente, daca va urma si scumpirea petrolului....o sa ne uitam la masini ca la statuile din bronz de la intrarea in parcuri. Viitorul apartine masinilor hibride, iar mai tarziu batalia se va da intre motoarele pe hidrogen vs. motoare pe baterii.
Iata ca americanii au inceput sa copieze de la japonezi - istoria repeta unele lucruri chiar si pe dos :)
E bine ca se agita toti pe ecologic!
Apoi cat costa schimbarea bateriilor Litiu Ion ca nu tin mai mult de 1-2-3 ani!!
La Prius bateriile vin cu 10 ani garantie...voi credeti ca astea-s ca cele de mobil sau laptot facute de chinezi???
_ Problema stocarii energiei electrice este inca una spinoasa, nefiind rezolvata eficient. Un sistem extrem de sofisiticat de gestiune a energiei electrice, si in general pentru functionarea corecta a intregii masini, acest sistem are automat o fiabilitate scazuta: riscul de defectare este mai mare, iar in caz de pana, situatia e catastrofala: doar uzina producatoare poate sa mai repare masina. Si cind sinteti in mijlocul desertului ce mai faceti atunci ? As putea sa va spun, dar ma abtin... Practic e o "masina de oras".
_ Apoi pretul, estimat la 35.000 de dolari, nu e un pret care sa incurajeze prea mult cumpararea masinii. Se face reclama cu reducerea cheltuielilor, dar la pretul asta amortizarea se face poate in 10 ani, adica prea mult.
_ Durata de viata a acumulatoarelor ? Pretul lor, daca se defecteaza ce se mai poate face ? Consumul real de benzina, pentru ca motorul incarca si bateriile (!!), timpul de incarcare a bateriilor, despre asa ceva nu se face amintire. Regulile de marketing interzic dezvaluirea informatiilor care sa descurajeze vinzarea masinii, erorile de conceptie sau de realizare fiind corectate tacit, astfel ca sa nu afle prostimea ca masina nu e bine conceputa.
_ Asteptam noutati !!
Marketingul, bata-l vina. E banala masina. Si cata valva pe modelul asta, deja ti-e sila sa mai auzi/citesti/etc... Tot concernul GM e la pamant si se agata si ei pe jucaria asta. Chiar nu merita! Este evident! Ma intreb daca imbacsitii de americani vor cumpara acest model si vor ridica acest concern tarat si vai de el. Macar s-au mai educat si ei de cand cu marcile japoneze.
Industria auto americana se duce de rapa, ca si ei de fapt... Daca nu de tot financiar, ca natie, valori, etc.
Numai de bine. Stima!