OFICIAL: Noul Chevrolet Captiva facelift
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Chevrolet a prezentat astăzi primele imagini ale faceliftului operat modelului Captiva, reprezentantul diviziei europene a mărcii în segmentul SUV-urilor compacte. Pe lângă schimbările estetice pe care Chevrolet i le aduce lui Captiva, SUV-ul revine pe piaţă cu forţe proaspete şi la capitolul motorizări, transmisii şi interior.
DESIGN
La capitolul estetică, noul Captiva vine cu o partea frontală simplificată plăcut, capota, blocurile optice, prizele de aer angulare şi grila mai mare a radiatorului fiind cele mai importante schimbări în acest sens. În plus, apar şi semnalizatoare LED în oglinzile laterale. În partea posterioară, stopurile sunt şi ele modificate pentru a se potrivi cu blocurile optice faţă.
MOTOARE
Cele mai importante schimbări au loc sub capotă, acolo unde apar patru motoare noi care întregesc oferta Chevrolet în segment. Vorbim de două unităţi pe benzină (2.4 şi 3.0 litri) şi de două versiuni de putere ale unităţii turbodiesel de 2.2 litri. Cel mai puternic motor al gamei devine astfel agregatul V6 de 3.0 litri şi 258 CP care îl transformă pe Captiva într-unul dintre cele mai rapide SUV-uri compacte ale pieţei.
Motorul de 2.4 litri dezvoltă 171 CP, iar fanii diesel-ului se pot baza pe versiunile de 163 şi de 184 de cai putere ale unităţii de 2.2 litri. Toate motoarele pot fi comandate în versiuni 2x4 sau 4x4.Schimbările tehnice imprimate de inginerii Chevrolet pe faceliftul lui Captiva nu se rezumă la adăugarea unor noi motoare, ci şi la rafinarea şasiului, care - conform comunicatului oficial al constructorului - devine mai sportiv prin îmbunătăţirea direcţiei, a ruliului şi a comportamentului în viraje. Apare şi sistemul Hill Start Assist, care ajută şoferul la pornirea din rampă
INTERIOR
Interiorul se bazează pe cinci sau şapte locuri oferite celor interesaţi, acestea fiind dublate în continuare de elemente care împing şi mai mult standardele de confort şi siguranţă ale lui Captiva. Astfel, vorbim de noi materiale şi texturi pe bord şi pe scaune, de un nou design al planşei de bord, dar şi noi nuanţe pentru lumină de ambianţă. Performanţele acustice ale modelului au fost şi ele îmbunătăţite, noul sistem audio al SUV-ul Chevrolet având capacitatea de a reda muzica atât de pe suporturile clasice, cât şi prin porturile Aux-in, USB sau prin Bluetooth.
Noul Chevrolet Captiva va fi prezentat în premieră mondială la Salonul Auto de la Paris, în 30 septembrie, debutul pe piaţă urmând să aibă loc în primăvara anului 2011.
via | Chevrolet
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din PARIS 2010
-
Organizatorii Salonului Auto de la Paris au anunţat că ediţia din acest an a avut un număr mai scăzut de vizitatori decât cea din 2008 din pricina protestelor transportatorilor din Franţa. (18.10)
-
Lamborghini Sesto, Bentley Continental GT, Porsche Speedster şi Carrera GTS sunt vedetele celui mai puternic grup auto european, care a venit să îşi reafirme supremaţia în cadrul salonului parizian. (02.10)
-
La standul Citroen a fost mare aglomeraţie. Vizitatorii s.au înghesuit să vadă de aproape Citroen C Zero, noul C4 şi fratele său premium DS4. Conceptul Lacoste şi DS3 WRC au completat elita. (02.10)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Rămâne de văzut.
Trenul de rulare al acestui model a fost proiectat de GM Europe, nu de Daewoo.
Din păcate, spatele a rămas cu aceleași stopuri.
Nu mai înțeleg constructorii de mașini: dacă vre să faci un face-lift, păi lucrezi la față, la spate și ceva interior.
Mă mir cum de nu anunță Dacia face-lift pt. Logan/Sandrero/Duster, punând două LEDuri la stopuri și unul la faruri :D
E ca și cum ți-ai cumpăra costum foarte elegant, dar în versiunea de bază vine cu pantaloni scurți. Care mai e treaba cu 4x4?
@dor3l
E vorba de siguranta. In general o masina "de teren" este mai sigura in cazul unui impact decat un sedan sau alta categorie mica.
Plus ca daca nu ai de gand sa o folosesti pe drumuri accidentate, 2x4e la fel de bun ca 4x4, iar costurile de intretinere pe termen lung sunt mai reduse la o masina 2x4.
Parerea mea