Esential
5 | e numarul celei mai noi generatii BMW Seria 7. |
BMW a lansat oficial noua generatie a Seriei 7. Cel mai mare sedan din gama bavarezilor este disponibil in trei versiuni in functie de motorizare: 750i, 740i si 730d, precum si intr-o versiune cu ampatament marit cu 140 de milimetri, utilizati in totalitate pentru confortul suplimentar al pasagerilor din spate: 750Li si 740Li.
Noul BMW Seria 7 are un design nou care prezinta nota de eleganta perfecta a unei limuzine de lux. De asemenea, noul model BMW inglobeaza cele mai noi tehnologii disponibile in cadrul companiei germane, precum noua generatie iDrive cu comenzi de control intuitive si, in premiera mondiala, noul sistem BMW ConnectedDrive. Acesta din urma este oferit ca pachet optional cu acces nelimitat la internet.
Noua generatie BMW Seria 7 dispune de o gama complet noua de motoare: unitatea V8 pe benzina de 4.4 litri cu Twin Turbo si injectie directa pentru varful de gama (407 CP si 600 Nm), motorul cu sase cilindri in linie de 3.0 litri cu Twin Turbo si injectie directa (326 CP si 450 Nm), precum si noua motorizare turbo-diesel cu sase cilindri in linie de 3.0 litri cu a treia generatie common-rail (245 CP si 540 Nm). Toate versiunile de motorizare au consum si emisii extrem de scazute pentru o masina din acest segment.
Noul BMW Seria 7 este disponibil cu transmisie automata cu sase trepte si dinamica optimizata a schimbarilor de trepte disponibila standard la toate motorizarile.
Transmisia ofera schimbari de trepte mai rapide, confort imbunatatit la schimbarea treptelor, consum de combustibil redus si selector de viteze electronic.Producatorul bavarez a utilizat in constructia noului Seria 7 o serie de materiale usoare, de calitate superioara. Suspensia inovatoare asigura calitati dinamice cu adevarat unice in clasa de lux, optimizand atit dinamica in conducere cit si confortul. Suspensie pneumatica spate este oferita standard la BMW 750 Li si BMW 740 Li.
BMW ofera cu noul Seria 7 directie hidraulica cu pinion si cremaliera cu asistare a directiei la cerere, iar in premiera ofera directia integrala activa - o simbioza intre directia activa la puntea fata si rotile directoare spate disponibile optional.
BMW aduce, de asemenea, o serie de sisteme inovatoare de asistenta pentru cel de la volan: Dynamic Driving Control oferit standard, cruise control cu functie Stop&Go, Land Departure Warning (avertizor la parasirea benzii de deplasare) care include indicator pentru limitarea vitezei, Lane Change Warning (avertizor la schimbarea benzii), Head-Up Display, BMW Night Vision in premiera cu detectarea individuala a persoanelor, Side View, camera de luat vederi la cuplarea in marsalier.
Nu in ultimul rand, BMW Seria 7 ofera o gama larga de functii de confort si optiuni multimedia: sistem audio cu hard disk, port USB, sistem DVD in spate, buton iDrive pentru operarea sistemelor multimedia, telecomunicatiilor de la bord si sistemului de navigatie de pe scaunele din spate, climatizare automata cu patru zone, scaune cu functii de masaj si ventilatie, trapa electrica inovatoare optimizata ca design si nivel de zgomot, servicii online oferite de BMW ConnectedDrive (BMW Online, BMW Assist, BMW TeleServices) optionale.
Performante \ Versiuni |
BMW 750i |
BMW 740i |
BMW 730d |
BMW 750Li |
BMW 740Li |
Cilindree (cmc) |
4.395 |
2.979 |
2.993 |
4.395 |
2.979 |
Putere (CP) |
407 la 5.500-6.400 rpm |
326 la 5.800 rpm |
245 la 4.000 rpm |
407 la 5.500-6.400 rpm |
326 la 5.800 rpm |
Cuplu maxim (Nm) |
600 la 1.700-4.500 rpm |
450 la 1.500-4.500 rpm |
540 la 1.750-3.000 rpm |
600 la 1.700-4.500 rpm |
450 la 1.500-4.500 rpm |
Acceleratie 0-100 km/h (secunde) |
5.2 |
5.9 |
7.2 |
5.3 |
6.0 |
Viteza maxima (km/h) |
250 |
250 |
245 |
250 |
250 |
Consum mediu (litri/100 km) |
11.4 |
9.9 |
7.2 |
11.4 |
10 |
Emisii CO2 (g/km) |
266 |
232 |
192 |
266 |
235 |
undei designul ala atragator? designul ala sportiv? designul ala reusit pe care il aveau? arata toate modele la fel si toate modele noi care apar a design nereusit! cu exceptia m3 sau m3 sedan , si chiar seria 3 facelift! dar seria 1 (M, cabrio ca cel din poza, coupe) , apoi noua serie 7 la fel , viitorul x1 si care mai urmeaza pe viitor is toate la fel! au acelas design plictisitor , nereusit, in special fata ca restu arata ceva , ceva mai bine, dar fata ii nereusita! lipseste la ea stilul sport , stilul agresiv! ii ca si cum ai cumpara un ferrari si teai duce la un tuning sa-i faca fata de dacie la ferrari( numa fata) , bmw seria 5 arata bine, seria 6 la fel dar noile generatii de bmw ma sperie! eu nu stiu! dar bmw de la masinile care lea avut inainte si care erau superbe a ajuns acuma la masini plictisitoare!!!!!