BMW a publicat astăzi un set de informaţii şi imagini complete ale noului Seria 6 Coupe. Modelul vine cu o versiune diesel, 640d şi cu tracţiune integrală xDrive.
După ce fratele său decapotabil a atras valuri de aprecieri, BMW Seria 6 Coupe renunţă astăzi la camuflaje şi se îmbracă în haine oficiale. Ajuns deja la a treia generaţie, Seria 6 Coupe adoptă aceleaşi linii de design ca cele ale cabrioletei, oferind însă un profil ceva mai bine închegat şi un portbagaj ceva mai mare, care poate înghiţi până la 460 de litri.
Comparativ cu vechea generaţie, noul Seria 6 Coupe a crescut cu 7.5 centimetri, dimensiune oglindită cel mai bine în interior, unde pasagerii de pe locurile din spate beneficiază de ceva mai mult loc. Lăţimea a crescut şi ea cu 3.9 centimetri.
Tehnologie şi gadget-uri din abundenţă
Noul coupe vine disponibil alături de trei versiuni de motorizare, două pe benzină, regăsite şi pe fratele cabrio, şi un diesel. Toate beneficiază de cele mai noi evoluţii ale tehnologiei Efficient Dynamics şi de serviciile unei transmisii automate cu opt rapoarte.
Versiunea 640i şi dieselul 640d beneficiază, pe lângă start-stop, şi de o funcţie Eco Pro, care îmbunătăţeşte consumul şi emisiile.
În premieră pentru Seria 6, BMW introduce şi tracţiunea integrală xDrive, disponibilă însă doar pe vârful de gamă 650i.
Clienţii vor putea opta pentru cele mai noi tehnologii bavareze, printre care Integral Active Steering, Driving Dynamic, Dynamic Damper Control şi Adaptive Drive. La interior pot fi regăsite lumini ambientale LED, ca şi cele frontale de altfel, sistemul iDrive, Active Cruise Control, Lane Departure Warning, cameră cu vedere la 360 de grade, Night Vision şi o mulţime de alte gadget-uri pe care le putem găsi şi în lista de opţionale a fraţilor Seria 5 şi Seria 7.
BMW Seria 6 Coupe primeşte şi un diesel
Noutatea în materie de motorizări o reprezintă dieselul de 3.0 litri şi 313 cai putere şi 630 de Nm. Rezursele îi permit coupe-ului să atingă 100 de km/h în 5.5 secunde şi să obţină un consum mediu de numai 5.5 litri/100 de kilometri.
Versiunile pe benzină, 640i şi 650i sunt deja familiare fanilor noului Seria 6, de pe varianta cabrio.
Acestea oferă 320 respectiv 407 cai putere şi pot garanta un sprint de la 0 la 100 de km/h în 5.4, respectiv 4.9 secunde.
Dar farurile par un pic cam banale... Poate pana la face-lift le mai vine vreo idee mai buna designerilor.
Aplauze pentru designul bordului!
a scos audi 313 cp din 3 litri diesel, in trei saptamani a scos si bmw la fel
Mai bine ai spune ca a scos Bmw acum cativa ani un diesel in 6 cilindri bi-turbo si de abia anul asta a oferit si Audi un v6 diesel bi-turbo
Interior superb
Forma farurilor strica tot designul partii frontale. Parca cu m packet sta m bine un pic. Ar fi trebuit sa lase forma farurile din gran coupe concept.
@iolandabalaci.
535d are bi-turbo diesel din 2005! iar resoftat duce lejer la 350 cai.
insa ma intreb ce o sa le face farurilor care arata super inca de la inceput
Audi numai au anunțat noul diesel saracii au muncit vreo 3 ani sa facă un 3.0 litri de peste 300 hp si IATA BMW ii pocneste exact in frunte cu exact același motor de 313hp dar sunt sigur ca motorul BMW va fi mult mai potent.
Cum a fost Rs4 de 4.2 litri si 420 hp
Si M3 de 4.0 litri si 420 hp numai ca M3 Sia bătut joc de rs4 pe toate circuitele din lume .
Pentru ca BMW e BMW am ziso si o mai zic nu degeaba au cele mai multe premii din lume la capitolul Engine.
Felicitări BMW!!!
Da, sa te sperie, iar M5 are un spoiler prea agresiv care te...sperie,exact asta ai declarat de M5, ca are o fata prea agresiva , o masina de 560 de cai, iar seria 6 cu motorizari pana in 407 cai nu e suficient de agresiva....deci intrebarea logica ar fi:M6 cum ar trebui sa fie?:))
Chiar sunt curios cum va arata M6, cum se vor impaca "ochii cuminti" cu "gura fioroasa" pe aceeasi fatza :)
tin minte ca in 2002 nu aveam internet si dadeam o gramada de bani pe reviste auto........prin 2002 sa lansat Z4 care arata ca un hipopotam.....a urmat la sfarsitul lui 2003 E60-u care a starnit controverse cu design-ul prea asiatic......urmatoarele in lista au fost serie 1 care nu avea nimik special........seria 6 care da.......arata si acum foarte bine......dupa a urmat X6 care este numit struto-camila....si apoi 5GT.......de curand sa lansat noua serie 1 care arata penibil la exterior........
in prezent seria 7 seria 5 si Z4 sunt singurele modele cu adevarat frumoase din gama bmw........
de noul serie 6 pot zice ca imi place interioru si cam........vom vedea cu M-ul
Din punctul meu de vedere, seria 5 e cel mai BMW, apoi seria 7... Seria 3 sper sa scape de Bangle odata cu noua generatie...
a si am uitat de X5.......o masina la care de oriunde teai uita arata extraordinar chiar daca e pe piata de ceva timp........
cotiera dintre scaunele fata are inchizatoare cu cheie!!!!!!!!!!!!!!
de unde k cheia masini este una 'electronica'
Ignorand faptul ca ai mari deficiente de exprimare si faci parte din categoria tipica a fanilor, ar trebui sa-ti pui cateva intrebari inainte sa faci afirmatii gratuite.
1. Tu ai impresia ca Volkswagen AG, cu venituri de 126 de miliarde de EURO in 2010, nu era in stare sa mai puna o amarata de turbina pe un motor diesel de 3.0 l pana acum ? Ar fi cazul sa cauti VW Race Touareg sau sa vezi ce a obtinut Audi cu al sau TDI in LeMans in ultimii 10 ani ca sa-ti dai seama ce ar putea introduce si pe masinile de serie.
2. Tu chiar crezi ca M3 sedan (e 90) "si-a batut joc de RS4 sedan pe toate circuitele din lume" doar pentru ca a reusit timpi mai buni cu 0.3 - 4 secunde?
Track RS4 (B7) M3 Sedan (E90)
Top Gear Track 1:25.60 1:25.30
Tsukuba 1:08.36 1:06.15
Hockenheim Short 1:15.40 1:15.20
Vairano Handling Course 1:24.03 1:20.28
Autozeitung test track 1:41.30 1:38.70
Inta 1:14.95 1:11.75
Kyalami 2:07.00 2:05.70
Atunci, cum ai descrie tu faptul ca RS4 a fost mai rapid cu 7 secunde decat BMW M3 E92 coupe pe Nurburgring, in conditiile in care M3 e92 are performante similare cu e90 ?
http://fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html
Model Time Year Power (hp) / Weight (kg)
Audi RS4 (B7) 7:58.00 '05 420 / 1720
BMW M3 (E92) 8:05.00 '07 420 / 1619
95% din teste si reviste M3 E92 a fost peste Rs4.
Îmi cer scuze dacă nu mă intelegi , poate ai probleme cu capul , dar in fine e părerea ta.
La capitolul sport audi nu a facut nicioadata motoare mai bune ca BMW si nici nu o sa facă ca pe ei nui interesează ASA mult motoarele , pe ei ii interesează beculetele si miile de butoane amplasate pe bord.
Titlurile luate de BMW cu motoarele lor sunt muncite si meritate.
Succes si numai bine.
BMW M înseamnă Motorsport.
Ai uitat sa mentionezi seria 3 coupe, e greu sa gasesti ceva la designul exterior care sa nu sa se potriveasca, cu tot stilul Bangle
De altfel,cand m-am uitat la faptul ca in 5.5 secunde atinge 100km/h si consuma 5.4% m-am intrebat: cum dracu reusesc o asemenea performanta?Evolutie evolutie evolutie.
Sper sa reusesc sa fac un test-drive cu noul model,sa vad cum merge. :)
de observat ca acest diesel accelereaza ceva mai repede decat corespondentul din tabara Audi ;)
De 6200 cm3 si 460. Hp da ??? Asta C63 :)))
Ehh Motor al dracului de performant :)))