Esential
45.375 | de euro cu TVA costa cea mai ieftina versiune diesel a noului BMW Seria 5 in Romania. |
71.400 | de euro este pretul de pornire pentru varful de gama 550i, care livreaza 407 cai putere. |
45.375 | de euro cu TVA costa cea mai ieftina versiune diesel a noului BMW Seria 5 in Romania. |
71.400 | de euro este pretul de pornire pentru varful de gama 550i, care livreaza 407 cai putere. |
Publicul din Romania nu a fost nevoit sa astepte prea mult lansarea noului BMW Seria 5 in Romania. Sedanul bavarez vine pe piata autohtona cu sase versiuni de motorizare, dintre care patru pe benzina si doar doua dieseluri.
Noua generatie BMW Seria 5 pleaca de la 42.661 de euro cu TVA, pret valabil pentru versiunea entry-level 523i, echipata cu un motor de 3.0 litri si 204 cai putere. Pentru cei care isi doresc ceva mai multa putere, BMW pune la dispozitie derivatiile 528i de 258 de cai putere, 535i de 306 cai putere si varful de gama 550i de 407 cai putere. Acesta din urma va scoate din buzunarul romanilor incepand cu 60.000 de euro fara TVA, adica 71.400 de euro cu toate taxele incluse.
Fanii motoarelor diesel nu vor fi uitati, Seria 5 urmand sa ascunda sub capota o unitate de 3.0 litri si 204 cai putere, corespondentul indicativului 525d, si deja celebrul propulsor de 245 de cai putere, regasit pe versiunea 530d. Unitatile vin cu sase cilindri in linie, cu un bloc motor din aluminiu, cu injectie common-rail si cu o turbina cu geometrie variabila.
Cei care isi doreau o abordare ceva mai econmica si mai ieftina a sedanului bavarez vor fi nevoiti sa astepte pana in vara acestui an lansarea versiunii 520d, care promite 184 de cai putere la 4000 de rotatii si un cuplu motor de 380 Nm.
Cel mai ieftin diesel disponibil momentan pe piata din Romania va fi 523d, care pleaca de la 45.375 de euro cu TVA inclus. Fratele sau mai puternic, regasit pe versiunea 530d, va scoate din buzunar incepand cu 50.099 euro cu TVA.
Noua generatie BMW Seria 5 este disponibila in tara noastra cu un program de 5 ani garantie sau 100.000 de kilometri, botezat Service Inclusive. De asemenea, finantarea modelului se poate face prin sistemul BMW Financial Services.
via | BMW
Când vad d-astia ca baiatul asta de mai sus care merge cu tramvaiul(nu ca ar fi asta o problema doamne fereste) spunând "numai cu 42.661euro?" e clar ca romanii traiesc într-o lumea a lor, în care rationalul nu are nimic de a face cu realitatea!!
Va balacariti toata ziua unul pe celalalt ca a mea e mai mare si a lui e mai buna, de parca v-ar plati constructorii si nu alta!!Atât de mult ati ajuns sa fiti îndoctrinati încât nici nu va dati seama când treceti "de partea cealalta"!!!!
45.000 euro=184041 RON!! La un salariu mediu pe economie de 1312 net adica 320 euro/luna în mâna, voi visati la BMW-uri si OZN-uri cu n-spe mii de caii putere ,40 de roti motrice si consum 0.00001/suta de km în conditiile unui timp de 3sec pâna la 100 km pe ora!!!
E ok sa visezi...e si mai ok sa îti doresti...dar sa haideti sa nu fim penibili...
România se apropie cu pasi repezi de faliment iar unii înca viseaza stele verzi pe pereti!!!
S-a terminat...noroc cu criza asta...se mai egalizeaza valorile...dispar toti îmbogatitii peste noapte...un BMW seria 5 nou, o sa îl vezi odata la 10000 de masini si nu 1 la 100, asa cum ar trebui sa fie!
Este o capodopera de inginerie, la fel ca multe alte modele ale altor constructori, fiecare cu "+" si "-" sale, dar va rog, terminati sa mai faceti astfel de afirmatii si mai ales sa va da-ti în cap unul la altul pt ceva din care nu aveti nimic de câstigat(macar de ati fi platiti)
Stima...si succes la spurcat...e clar ce urmeaza...din pacate!!
constructorul putea sa puna niste motoare pe benzina de litraj mai mic, cu puteri comparative cu concurenta
Deci nimic nou sub soare. Ar fi fost mai interesant daca se facea o analiza de preturi fata de Clasa E si A6, inclusiv a dotarilor standard si optionale. Da' ca zice Automarket ca e peste 40 000 de mii si toata lumea spune ca e foarte mult...
In cazul asta as prefera un S80 care nu e asa scump, dat atunci veti spune ca e caruta pe langa noua Serie 5.
Deci, long story short, automarket a gresit la motorul pe benzina, 204 cai, pe 523i dar motor de 2.5 litrii si nu 3.0 litrii care vine cu 258 de cai.Ulterior cred ca aceste motoare vor primi un upgrade de putere pentru ca ele original dezvolta 218 si respectiv 272 de cai.Is curioz de ce sa redus puterea pentru F10? poate cineva reuseste sa ma clarifice.
Vrei sa punem la indoiala capacitatile inginerilor BMW in materie de motorizare?
Crede-ma nu exista motoare mai bune in raport consum/putere decat cele de la BMW, daca unul din voi detinea BMW nu cred ca asta mai era o discutie gen, "vai, e cam slabut motoru-204 cai"
Dar acum raspunde-mi si la asta, motorul 335i care este un motor tot asa 3.0, ei bine, are 306 cp. Ai de gand sa-l cataloghezi si pe asta ca slabut? Mai informeaza-te, te rog!
@ mowgli
Cea mai plauzibila explicatie ar fi ca motorul acesta de 2.3 care defapt este de 3 l, a trecut printr-un proces de reducere a greutatii. Este posibil sa fie facut in totalitate din materiale ca aluminiu si magneziu, de aceea poarta sigla 2.3(motor mai mic), cand defapt este un motor mai mare, care are destula putere sa traga si bestia aia de seria 5 F10, care crede-ma nu e slabuta deloc (n.r. andr3i).
Nu este pt prima oara cand BMW face asta!
BMW a scos primul motor diesel 2.0 dupa ce a luat tehnologia de la Peugeot
Primul turbo-diesel mai de Doamne-Ajuta facut de BMW a fost 2.0 de 136 cp pus pe e46 in 98....motor ce avea la baza 2.0 HDI de la Peugeot (in loc de 8v avea 16v in loc de turbo cu geometrie fixa, avea turbo cu geometrie variabila, si alt sistem de injectie).
Numai vorbii aiurea, voi cred ca nu sunteti in facultatile mintale, s-a vorbit atata timp de asta, chiar nu vreti sa intelegeti?
daca punea mercedes sau audi un motor de 3.0 benzina si 204 indiferent de cata tehnologie baga in ele... toata lumea... mamaaaa ce panarama de motorrrr.
Voi inainte sa dati rating negativ mi-ati citit comentariul?
523I DE 204 CAI PUTERE ARE 2.5 LITRII AS IN 2500 CC.NU 3.0.
INTRATI PE SITE LA BMW SAU ORIUNDE.
Până acum, BMW şi PSA au realizat împreună peste 1,3 milioane de motoare, cu care au fost echipate autoturisme din gamele Mini (foto), Peugeot şi Citroen
In 2002, PSA Peugeot Citroën and BMW Group
officially announced their intention to join
forces in developing and producing a new
family of small gasoline engines for use in
vehicles in both groups. PETROL=BENZINA
To make that partnership program successful,
both Groups had to share common objectives in
terms of timing. As of 2006, these new engines
will be used in small and medium-size cars
produced by Peugeot and Citroën. The engines
will also be used for future models of the Mini.
(TINE MINTE 2006, PEUGEOT, CITROEN SI MINI)
Până acum, BMW şi PSA au realizat împreună peste 1,3 milioane de motoare, cu care au fost echipate autoturisme din gamele Mini (foto), Peugeot şi Citroen.
Motorul de patru cilindri dezvoltat de BMW şi PSA are capacitatea de 1.6 litri, cu versiuni cu aspiraţie normală şi turbo, fiind regăsit pe lista modelelor MINI One şi Cooper, Peugeot 207 şi 308, Citroen C4.
In a cooperation the BMW Group and PSA Peugeot Citroën have joined
forces in developing a new family of gasoline engines. These power
units featuring the most advanced engine technology will be seen in future
in models from Peugeot, Citroën, and future versions of MINI.
Scuze de postul lung, dar trebuie sa argumentez afirmatiile.
Cate ceva despre dieselul de 2 litrii ce va fi lansat in toamna.
380 Nm and 135 kW (184 hp) are power and performance levels most engines never achieve. The engine in the BMW 520d not only achieves these, it does this on just 5.0 litres over 100 kilometres and with just 132 g/km CO₂ thanks to the same high-quality technologies used in the straight six-cylinder diesel engines.Din 1995 cmc.
totusi este premium
mowgli ... tu chiar crezi ca audistii astia vor intelege vre-o data ca daca ar fi fost nevoie motorul turbo de 3l ar fi avut 400 de cai ... sau ca ala aspirat de 3l ar fi avut 300 ? ... copii astia nu au cum sa-si imagineze ca exista si alte rationamente in baza carora un producator pune un anume motor intr-o masina -- singurul lucru pe care il inteleg ei este " brusli il bate pe vandam " ... sau tradus in termeni auto -- 330CP > 305CP PUNCT , ei nu au cum sa vada diferentele mai departe de numarul de cai .. si poate de cuplu ( dar acolo confuzia este si mai mare si in veci n-or sa inteleaga la ce foloseste ala )
Motoare in BMW mai mult decat in orice Skoda Superb.
Pret min BMW = pret maxim Skoda Superb
Imagine BMW - la Skoda Superb doar la utilizatori.
Eu folosesc Skoda Superb si cu 42.000 euro cred ca nu as sti ce sa cumpar. Ca atare, dupa ce o sa am din nou zeci de angajati cred ca o sa cumpar cate una din ele second hand.
P.S. - Google - iesirea din matrix-enter-primul rezultat- capitol OZN - Hitler - tehnologie vrill cu motoare BMW.
perfecdt de acord cu voi, e bine ca mai exista si persoane cu care as putea sa port o discutie adevarata!
Incantator
Asa, referitor la fiabilitatea BMW din anii '80, da, au fost cateva motoare foarte bune (si mai ales rafinate-putine motoare puteau fi performante si placute la condus precum cele de la BMW) cu un cuplu si putere superioare multor Mercedes-uri (Audi nu facea mare lucru atunci-asta e, acum o sa ma injure aia cu Audi, asta e). Dar vezi tu, eu nu am auzit de vreun BMW care sa reziste nu 1 000 000 de km, hai 700 000. Acum poate imi vei spune ca oricum sunt f multi si nu conteaza. E adevarat, insa eu cred ca asta demonstraza cel mai mult robustetea unui motor. Singurii care (stiu) ca faceau asa motoare erau Mercedes si Volvo. Daca sti vreun BMW care sa fi ajuns la 1 000 000 de km, zi-mi si mie sau lasa-mi un link. :)
@burningflame: "dobitoc sinistru" poti fi considerat cu usurinta tu! nu inteleg care este problema ta,eu mi-am sustinut opinia cu argumente,u vad ca oferi injurii gratuite cand nu-ti convine ceva,fara sa aduci argumente in sustinerea parerilor proprii.Asa ca se pare ca tu esti"dobitocul sinistru"
O seara buna!
acu, ori astia gresesc ori tu :) .. . . mowgli, nu credeam ca o sa ajung sa te contrazic pe teme BMW :)
Legat de a doua comparatie facuta de tine intre motoarele de 3.0 litrii bmw si mercedes ambele au aparut cam in aceeasi perioada, ambele au avut parte de 2 evolutii pt merc si 3 pt bmw si anume:
Mercedes:208 si 228 pentru acelasi motor de 3 litrii v6
Bmw:204 ; 245 si 306! cai putere pentru acelasi motor de 3 litrii L6 (codul motorului e la fel pentru ambele evolutii deci e acelasi motor)
Deci daca as fi genul ala de persoana as spune ca merc are 228 si bmw 306.Dar nu sunt :).In seria 5 va fi montata varianta de 245 de cai putere ulterior va fi (sper) disponibila si varianta de top de 306 cai putere.
In incheiere vreau sa adaug ca motorul de 2.0 litrii diesel bmw a fost dezvoltat pentru o maxima eficienta un minim consum si o greutate a propulsorului cat mai mica, avand un consum mixt de 5 litrii la suta de kilometrii.Felicitari pentru mercedes la categoria 2 litrii, respect asta, dar daca bmw-ul consuma mai putin si e mai usor asta nu doar compenseaza si face bmw-ul mai rapid ci si mai sigur si stabil datorita centrului de greutate.Cu alte cuvinte puterea nu inseamna totul.Bineinteles tot ce vorbim sunt speculatii pentru ca motorul bmw inca nu este disponibil.Dar sunt sigur ca are avantajele lui si nu cred ca realitatea sta departe de previziunile mele.
@laucalin: mowgli_lp@yahoo.com (MOWGLI_LP MAI EXACT)
chiar va apreciez pt rabdarea de care dati dovada........
dar totusi un comentariu la un anumit subiect trebe sa fie scurt si la subiect.
sa nu ma intelegeti gresit,imi plac comenturile voastre doar ca le transformati in referate........sau ore de cultura civica....
daca se poate sa mai taiati din comentari ar fi super........
salut si numa bine.......
stiu k ati invatat "mecanica" pe internet sau la coltu blocului cu punga de seminte in mana. da parerile vostre nu intereseaza pe nimeni.
cand aveti timp mai dati o fuga la bavaria si va mai suiti in cate un nou model de bmw si visati k o sa aveti si voi unu, da cand iesit din reprezentanta va aminititi ca sunteti niste scursuri ale societati.
stiu k suneti mai prosti decat pareti aici, asta zicea lumea...
Esti oligofren, dar cel mai probabil nu e vina ta!
http://dexonline.ro/definitie/oligofrenie
Avem in Romania o Skoda Octavia Tour care a facut 1 000 000 de km! Ce incerci sa dovedesti ca si Skoda e mai fiabila ca BMW?
Mercedes-urile sunt fiabile?
Nu m-ai convins!
PS: Tu iti cumperi o masina s-o conduci 1000 000 km?
Nu stiu despre tine, dar cand iti cumperi un BMW o cumperi sa experimentezi si tu placerea de a conduce, inteleg ca pare un cliseu ca spun asta, dar este cat se poate de adevarat faza cu BMW JOY!
Asta vine de la o persoana care a condus Audi + toate derivatele ei(Seat); VW(Skoda); Mercedes; Porsche( minunata masinarie); Ford; Opel; Kia si altele....
Consider ca BMW sau Mercedes Benz pot ajunge lejer la 1 000 000!
@ automarket: puteti gasi un subiect legat de un autoturism care are peste 1 000 000 km? Sa putem sa ne certam si noi pe aici ca BMW sau VW sau Audi sau MB pot face si si mai multi km!
Chiar daca nu sunt fan BMW, nu am cum sa nu ii recunosc meritele. Eu sunt genul care merge pe masini practice. BMW nu este o masina chiar practica, este o experienta, the joy of driving.
Cine isi permite sa si-o ia. Sunt sigur ca face toti banii
@Andr3i: nu ma pot abtine sa nu fac un comentariu la adresa tipului asta. Complet paralel cu ce se discuta aici, un simplu bagator de seama.No offense
@mowgli, LauCalin: v-am citit cu mare placere post-urile, chiar si asa mari cum sunt. E frumos sa vezi ca mai sunt si romani care stiu sa poarte o discutie civilizata si sa isi sustina opiniile cu dovezi. Keep up the good work. Sunteti sarea si piperul acestui topic