OFICIAL: Noul Aveo Sedan, viitorul rival al lui Dacia Logan în Europa
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Chevrolet a dezvăluit ieri, în preziua deschiderii Salonului Auto de la Detroit, noul Sonic, varianta de State a modelului de segment mic Aveo - model deja prezentat publicului european în cadrul Salonului de la Paris. Totuşi, pentru a nu se lăsa mai prejos pe piaţa de origine, Chevrolet le-a pregătit în acelaşi timp o surpriză fanilor săi de peste Ocean, la Detroit urmând să aibă loc premiera absolută a versiunii sedan a modelului american. Modelul este unul special şi foarte interesant şi pentru piaţa din România, noul Aveo sedan urmând să reprezinte unul dintre adversarii de marcă ai lui Dacia Logan în momentul lansării sale pe piaţă.
Noul Sonic e văzut de americani ca principalul adversar de piaţă a lui Ford Fiesta, un model care a prins bine pe această piaţă, şi al lui Honda Fit, pe care modelul Chevrolet îl detronează de pe poziţia de top a segmentului în ceea ce priveşte spaţiul interior şi cel pentru bagaje.De altfel, acesta este motivul pentru care noul Chevrolet Sonic a atras deja atenţia presei de specialitate de peste Ocean, volumul interior pe care îl au la dispoziţie pasagerii în maşinile americane fiind unul dintre principalele criterii de selecţie a maşinilor pe această piaţă.
Dacă Sonic hatchback este, în mare, acelaşi model pe care l-am văzut deja la Paris, vom analiza "oferta" versiunii sedan a modelului Chevrolet.
Aceasta este identică în partea frontală cu varianta hatchback, dar prezintă un arc al plafonului interesant, similar celui de pe fratele mai mare Chevrolet Cruze. "Dacă versiunea cu cinci uşi vine cu două volume şi cu un exterior agresiv, cu linii dinamice, profilul sedanului este mai matur, de un nivel superior", spun cei de la Chevrolet în comunicatul de presă.Noul Chevrolet Sonic/Aveo Sedan va avea sub capotă, în Statele Unite, două motoare. Este vorba de un 1.4 turbo şi de un 1.8 aspirat. Dacă acesta din urmă poate fi cuplat atât la o cutie automată cu şase trepte, cât şi la una manuală cu cinci trepte, cei care vor apela la versiunea 1.4 Turbo vor avea la dispoziţie exclusiv o cutie manuală cu şase rapoarte. De altfel, vârful de lance este unitatea de 1.4 litri turbo care dezvoltă 138 CP şi 200 Nm între 1850 şi 4900 rpm. În mod surprinzător, motorul de 1.8 litri vine cu 135 de cai putere, includerea sa în oferta nord-americană fiind una cel puţin interesantă din acest punct de vedere.
Noul Chevrolet Aveo Sedan va fi lansat în Europa în cadrul Salonului Auto de la Geneva, care îşi va deschide porţile în primele zile ale lunii martie. Tot atunci vom afla şi motoarele pentru pieţele de pe Bătrânul Continent.
via | Chevrolet
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
-
Mercedes-Benz a publicat o imagine teaser nouă cu o viitoare utilitară electrică, bazată pe arhitectura VAN.EA. Noul model va fi urmașul electric al Clasei V. (13.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Noul DS N°8: etalonul mărcii franceze este un SUV coupe electric cu autonomie de 750 km
- Noua Toyota Urban Cruiser: SUV compact electric cu până la 184 CP
- Noile modele Hyundai vor putea fi cumpărate prin platforma online Amazon
- Prima imagine cu viitorul SUV de performanță electric Mercedes-AMG
Din poze reiese ca la cutia manuala vor fi 6 trepte - a se vedea pozele 10,11,12.
Cum este Mircea?
Mulţumesc pentru sesizări, îmi place când facem echipă la redactarea ştirilor. I really enjoy it.
Mircea.
Lasand gluma este absolut superb, cel putin fata de ce concurenta am vazut este chiar aparte.Si interiorul este interesant, daca vin cu un pret competitiv pentru logan atunci Dacia va tremura pe front ceea ce este foarte bine.
spatele foarte putin dezamageste.....
Sincer mă-ndoiesc că va fi la fel de ieftin ca actualul Aveo, cel puţin la ce pretenţii afişează pozele astea, posibil să scoată variante mult mai triste decât ce vedem aici pentru a coborî preţul de vânzare înspre Logan.
Daca interiorul asta e frumos,atunci nu stiu cum ar arata unul urat...
De-asemenea, faptul ca nu vine cu motorizari diesel il descalifica din start ca si concurent pentru Logan.
Mno, om trai si om vedea ;))
Sper ca au progresat la capitolul siguranta, pentru ca actualul Aveo a obtinut un rezultat slab la EuroNcap. Poate vor reusi un rezultat mai bun la protectia ocupantilor adulti in cazul unui impact frontal, apropiat de cel obtinut de Chevrolet Cruze...
@ RUSU
De la proprietari de Aveo, am aflat urmatoarele lucruri : masina este fiabila, dar motorul de 1.4 benzina 16v are un consum ceva mai mare in oras. Dar acest aspect depinde si de cum este exploatat motorul... De asemenea, trenul de rulare devine zgomotos dupa un timp, in conditiile drumurilor de la noi. Probabil la noul model si cu motorizarile prezente pe acesta, se vor schimba lucrurile. Vom vedea ce vor spune viitoarele teste.
Am 60.000km cu masina si pot sa va spun ca pana acum nu am avut nici o problema cu ea. Motorul este foarte puternic, insa trebuie sa schimbi vitezele pe la 3000-3500 t/m.
Reviziile sunt ieftine cam 400RON/revizia. Daca va duceti in alta parte in afara de reprezentanta scapati si mai ieftin.
Parerea mea ca este o nesimtire sa compari chevroletul cu loganul.
Cei care sunteti curiosi faceti un test drive cu fiecare masina si apoi o sa vedeti de ce zic asta.
Pentru cei care se plangeau ca nu au motoare diesel le doresc sa duca sa schimbe o distributie la un logan diesel.(sa nu uitati ca motorul diesel de la logan e motorul de pe batrana solenta).
bafta
esti handicapat?
Ok, prima parte e corecta, e parerea ta, eu raman cu parerea ca mai bun este logan-ul si DA, am mers cu amandoua.
Insa la partea cu motoare diesel esti depaaaaaaarte.
Numai faptul ca solenza avea diesel de 1.9 iar logan-ul de 1.5 ar trebui sa iti dea de gandit.
Numai bine
Personal mi-am cumparat dacie tocmai pentru ca are minimul necesar iar asta o face foarte foarte ieftina de intretinut.
Numai bine
Ceea ce nu m-ar mira, odata ce ajungi sa iti petreci cativa ani intr-un Logan te cufunzi in uratenie, ti se pare ca nu exista altceva mai bun si scuipi pe tot ce apare nou si mai frumos.
Treziti-va bai la realitate, o Dacie mai are mult pana sa arate atat de bine.
Si va mai dau un pont: nu mai bagati la inaintare PRETUL unui Logan ptr ca este la fel de mare ca a multor masini din segment, cu diferente minore.
Parerea mea e ca daca ai 9000 de euro sa dai pe o masina, poti pune inca 1000 si iti achizitionezi ceva mai bun.
Asta daca vrei si nu esti prost.
PUNCT
.
Slabă strategie, din păcate acesta este punctul slab al amricanilor.