După o serie de imagini teaser, care nu au făcut altceva decât să aprindă imaginația fanilor, Aston Martin lansează oficial noul DBX707. Vorbim despre cel mai puternic și rapid SUV de lux din lume, unul care devansează nume mari precum Lamborghini Urus și Bentley Bentayga Speed.
Noul Aston Martin DBX707 este echipat cu motorul V8 twin-turbo, de 4.0 litri, dar, în urma mai multor îmbunătățiri, unitatea furnizată de AMG dezvoltă 707 cai putere și 900 Nm cuplu. Cu 157 CP și 200 Nm mai mult decât versiunea DBX echipată cu același motor.
SUV-ul britanic a primit o nouă transmisie automată cu 9 rapoarte și ambreiaj umed. Sistemul de tracțiune integrală a fost recalibrat, iar diferențialul cu alunecare limitată a suferit și el câteva modificări. În aceste condiții, mașina atinge 100 de km/h în 3.2 secunde și o viteză maximă de 310 km/h.
Suspensia a fost și ea revizuită, la fel și direcția. În ceea ce privește sistemul de frânare, noul Aston Martin DBX707 vine echipat cu discuri carbon-ceramice (420 mm) pe puntea față, și cu unele de 390 milimetri și etriere cu șase pistoane pe spate.
Din punct de vedere estetic, partea frontală a fost redesenată, grila a crescut în dimensiuni, iar prizele de aer răcesc acum și mai bine motorul și frânele.
Jantele cu diametrul de 22 de inch sunt standard, dar clienții pot opta și pentru unele forjate, de 23 de inch.Întregul pachet aerodinamic, inclusiv difuzorul de aer inspirat din Formula 1, este vopsit în negru lucios, dar elementele pot fi comandate și din fibră de carbon.
Pasagerii vor regăsi la interior scaune sport, reglabile pe 16 direcții și cu funcție de încălzire, iar partea inferioară a consolei centrale a fost retușată. Aston Martin le pune clienților la dispoziție trei teme interioare, cea standard incluzând o combinație de piele și Alcantara și ornamente piano black.
Livrările sunt programate pentru luna aprilie 2022.
via Aston Martin
Să lauzi exact maşina care îţi produce dezastrul sănătăţii şi a mediului şi a planetei
Incredibil
Nu cenzuraţi, că este adevărat
Dar tu intelegi cu ce gresesti in afirmatia ta?
Cate crezi ca se vor vinde?
Poti sa faci afirmatia, pe care ai facut-o tu, la masinile de volum.
Dar aici nu are nici un sens ce zici.
Si daca citesti studiul VOLVO, o sa intelegi, ca daca s-ar face o masina electrica echivalenta cu asta, ar polua mult mai mult, pentru ca nu se vor face multi km cu ele.