- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Industrie
Ultimele stiri din Industrie
-
Juriul Car Of The Year 2025 a definitivat lista celor 7 finaliști care intră în cursa pentru marele premiu. Dacia Duster și Renault 5 E-Tech printre pretendenți. (15.11)
-
Uzinele auto aflate în construcție de BYD și BMW în Ungaria sunt așteptate să înceapă producția în a doua jumătate a anului 2025, ceea ce ar putea ajuta la creșterea economiei țării, a declarat șeful de cabinet al prim-ministrului Viktor Orban. (15.11)
-
În cadrul Salonului Auto Internațional de la Guangzhou, Dongfeng Nissan a prezentat sedanul electric N7, un model exclusiv dedicat pentru piața din China. (15.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- FOTOSPION: Primele imagini cu noua Dacia Jogger facelift
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Exemplar unicat Lamborghini Revuelto Opera Unica: aplicarea vopselei a durat 480 de ore
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Noua sigla Citroen si conceptul DS Inside
desi poate iau bani baietii
Niciun articol aparut pe Automarket vreodata nu a facut realizat contracost. Daca va fi cazul vreodata, va fi vizibil ditai cuvantul "advertorial".
Multumesc.
Aveti perfecta dreptate, schimbarile afecteaza Citroen foarte adanc, asa cum se vede. Sper ca sunteti multumit de completari.
Mircea Mester
PS. Complimentele vin de la un fan "die hard" Opel
Dar cand am primit in newsletter un mail doar despre noua lancia delta, nu avea nici un link spre articole de la voi cum a fost? App, nu scria nici ca-i reclama....
Dar pot da un exemplu si mai bun: cand ati mers la salonul auto de la Paris ( Drumul spre Paris: C4 Picasso a ajuns acasa!) si in fiecare episod povesteati de extraordinara masina Citroen Picasso, nici aia nu era reclama? Pana si in titlul articolului ziceati de C4.
Daca nu era reclama, cui ii pasa cu ce masina mergeati acolo? Puteati merge si cu trenul....
Multe magarii mai faceti pentru bani, din pacate pe unele nici nu vreti sa le recunoasteti.
Astept raspuns.
Newsletterul despre care vorbesti nu era un articol redactional de pe Automarket. Incearca sa faci diferenta.
Ceea ce am facut cu C4 Picasso (si nu numai) in drumul spre Paris se numeste Road Trip si este un test drive extins pe mai multe parti. Am vorbit atat de partile bune, cat si de cele rele. Din punctul de vedere al genurilor jurnalistice, acele materiale pot intra la "reportaj".
Si acum tine-te bine: toate materialele aparute astazi despre Citroen in absolut TOATE publicatiile lumii sunt, nu-i asa, reclama. Si fiecare jurnalist din lume care a scris despre noua sigla Citroen si despre noile linii de comunicare sunt, nu-i asa, platiti. In plus, daca nu am fi scris despre noua imagine a marcii Citroen ati fi afirmat, nu-i asa, ca suntem idioti si ca am omis o stire foarte importanta. Sau ca au dat-o altii inaintea noastra.
Natura cititorului roman este extrem de carcotasa. Probabil ca uneori e bine sa analizati bine lucrurile inainte sa le scoateti fara logica pe gura. Stai sa vezi reclame azi :)
@Florin: asa este, sa nu-ti ie vreodata altceva decat BMW. Daca te-ai urca intr-o masina frantuzeasca, ai murdari-o.
Astept cu nerabdate sa vad pe viu noua zeita de la Citroen.
WCF: http://www.worldcarfans.com/9090205.017/official-citroen-presents-new-logo--brand-identity-strategy-to-dealers
LBA: http://www.leblogauto.com/2009/02/premieres-photos-de-la-citroen-ds3.html
GlobalMotors: http://www.globalmotors.net/citroen-ds3-concept-images-and-first-details-revealed/
Si mai sunt, dar am muuulta treaba :)
Parca sunt doua bumeranguri.
Poate sugera :
-"Tot la noi te intorci!" sau
-"Masini retrase pt defecte tehnice!"
:)
Revenind la articol, schimbarea imaginii cred ca era necesara pentru Citroen...cred ca se aflau intr-un con de umbra, din care nici chiar raliurile nu au reusit sa ii scoata prea mult. Le urez succes si masini cat mai faine.
Iar la revista niste lachei onesti care nuuuuuuuuu fac reclama. De ce va scuzati de aceea va acuzati mai tare... asta a spus-o tot un frantuzoi de-al vostru, mare prieten al Romaniei.
cit despre jalnica publicatie ...
bleah penibilitati
logan cu design de toyota corola doar aberatii
vive la france !