- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
DETROIT 2008
Ultimele stiri din DETROIT 2008
-
Lamborghini a publicat noi fotografii care infatiseaza programul de personalizare Ad Personam, prezentat la Detroit. (18.01)
-
A doua generatie a modelului Honda Pilot a fost anticipata la Detroit de un concept revolutionar. (17.01)
-
Detroit Fish este colectia de 3 concepte prezentate de Li Guangming la NAIAS 2008. (17.01)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Oficial: noua generatie Subaru Forester
fuge ca o masina sport.
te urci pe munte lejer.
nu este imens deci este bun si in capitla in trafic si la parcari.
oglinda de pe arifa fata stanga este absolut cretina.
Multi de aici cand aud subaru zic = calitate. Nu vreau sa spun ca este o masina rea, dar la calitate nu va intrece niciodata o masina nemteasca. Ex Touareg, ML, Q7. Sunt diferente f mari.
VIVA SUBARU
LLLOOOLLLL =)) =))
#1. Pe cadranul vitezometrului, maxim este 180 Kmh.
#2. Incearca acum sa-si extinda segmentul de cumparatori, tintind si inspre femei, vezi nu mai
departe de suport pentru geanta !!!
astept sa vad motorizarile si cum se comporta pe sosea.
5-Star Government Crash Test Rating* (Subaru B9 Tribeca, Outback, Forester)
Highest Possible Crash-Test Ratings† (Subaru Legacy, Forester and Impreza)
Car and Driver Magazine's Best Small SUV 3 Years Running‡ (Subaru Forester)
AUTOMOBILE Magazine 2006 All-Star Best Family Sedan** (Subaru Legacy)
si ar mai fi, doar google it a bit ;)
Cand nemtii vor face toate astea cu q7 sau ML lor, atunci nu o s ate mai contrazic.. Pana atunci, remember: "I will always use google before asking stupid questions" (or having stupid remarks) :)
Q7 e al naibii de urat
TOUAREG e chiar penibil de face pt banii sai
ML se strica foarte des si servis-ul e dea dreptul mizer
Cu stima si respect!
Cosmo
Subaru inseamna:
25L/100km ; un motor in 15000 de km ; un rand de telescoape ......dupa 1 saptamana bat si cele noi ; Trage-ti si voi o concluzie......(apropo de auto made in japan) parerea mea sunt niste PORCARII (eu nu sunt nebun... am subaru wrx sti din martie 2007 de la SMT 0 km) si nu pe moca pe 44 000 de mii si stau cu el mai mult in service. Va pup.
Germania a murit......traiasca Germania
In cazul de fata se suprapun nepermis doua planuri:
- O serie de calitati (statistic de necombatut) pentru Subaru: veleitati off road autentice, fiabilitate, tinuta de drum, cu o alta serie de calitati (la fel de evidente) pentru SUV-urile "premium": calitate a finisajelor, ergonomicitate, accesorizare, motorizari, diferentiere deci.
P.S.: Farurile aduc aminte de Tuareg facelift!
Ce sa zic, iau un subaru dupa ceva research pe net si intr-adevar - vorbim de clase diferite (q7, ml etc.) si ca bani si ca "orientare"), deci comparatia nu are sens. Revenind la subiectul forresterului 2009 - cand am auzit ca iese un nou model m-am simtit cam aiurea ... ca na, ia un model "invechit", dar dupa ce l-am vazut p'asta de 2009 sa stiti ca nu-mi pare rau dupa 2008-ul meu. Modelul nou chiar pare uratel (pe exterior) si cam duce a mitsubishi. Interesant cand va ajunge si in Romania sa-l vad pe viu...
Despre fiabilitatea masinilor japoneze s-a tot vorbit. Nici masinile nemtesti nu sunt rele...dar din cate am inteles...(si nu de pe aici de pe site) Subaru e cam scump la buzunar cand vine vorba de intretinere. Astept cu maxim interes prima lor versiune de Diesel pentru a vedea cum etajeaza cutia.
Partea cu Crossover vs SUV e o parere personala dar imi pare mai apropiat de unele surate de la Audi si Volvo (si nu vorbesc aici de Q7 sau XC 90) decat de SUV-urile mai sus amintite.
Sarbatori fericite ...noua tuturor !!!
Vezi ca e'zista tasta "Caps Lock" care te ajuta sa faci literele mici, ca altfel arata de parca ai urla in gura mare si nu e cazul.
In al doilea rand, imi pare rau sa aud de "design actual" ... suna foarte comunist - hai sa fim toti la fel. Sincer, am plans cu lacrimi cand am vazut primul Volvo cu "linii fluide" ... fiindca s-a pierdut un pic din ceea ce insemna "volvo". ... ultimul BMW parca nu mai are personalitate proprie ... ci duce un pic a alta masina. La fel as putea sa spun si despre ultima impreza - mai mai ... daca nu seaman cu un Seat ;( inclusiv reclama.
Mda ... banuiesc ca sunt oarecum demodat ... dar "clasicul" are farmecul lui. Si daca la asta am ajuns - sa stii ca exteriorul cel mai tare il are forester-ul model 2005, dar nici in germania nu prea-l gasesti si la preturile la care il gasesti mai bine iti iei unul nou ;).
spor cu masinile "fluide" care in curand nici nu le vei mai deosebi una de alta ... apropo, porti cumva si hainele "la ceaun" - ce iti spun "expertii" ca este "la moda" ?
problema e ca am senzatia ca bmw ma respecta mult mai mult prin masina pe care mi-a vandut-o decat subaru, in care imi ingheatza picioarele iarna, desi i-am dat a.c.-ului "automat" sa-mi incalzeasca in special picioarele (si care are si alte metehne pe care n-am sa le insir aici, ca deja m-am intins cu vorba...). chiar si vw-ul era net superior in ceea ce priveste calitatea materialelor interioare/exterioare si a finisajelor de orice fel. pot sa compar, in schimb, cel putin in privinta calitatii materialelor folosite, foresterul cu loganul. credeti-ma pe cuvant ca nu sunt departe. bineinteles, comparatia se opreste aici, avand in vedere diferenta de pret dintre ele. stiu ca unora n-o sa le convina, dar realitatea este ca sunt multe lucruri care lasa de dorit la foresterul asta. daca doriti argumente si detalii, am sa fiu prin preajma. lis1075@yahoo.com.
un an nou cu bine!
in foresterul meu a intrat o domnisoara cu un brec (dacia). ei, tre sa va zic ca aratau amandoua la fel de indoite, doar ca plasticul de pe foresterul meu era pe toata strada, iar tipa a plecat acasa cu brecul intreg... atarnand, dar intreg. pe langa asta, am stat si cu el o luna in garaj ca sa-mi vina un far din "japonia". si acu, dupa 9 luni de la incident, umblu cu scoci negru pe bara pentru ca inca nu mi-au gasit spalatorul de far "modelul meu". ma lasati cu marketingul asta ieftin cu industria europeana care se protejeaza? la vw sau bmw inca nu mi s-a intamplat asa ceva. si am banuiala ca nici n-o sa mi se intample.
subaru forester este o masina ca oricare alta.
nu este tanc si nu este facuta pentru accidente ci pentru off road.
baietii de mai sus nu fac decat sa isi exprime parerile pozitive despre acest model/marca.
si eu am un forester - pana acum este ok.
sper sa nu am probleme - stiu ca se asteapta ffffffffffffffffffffff mult piesele - am lucrat in vz auto si stiu acest lucru cert.
cat despre protectia europeana este pur financiara pentru a atrage investitii - linii de productie --> scaderea somajului --> creare de locuri munca --> incasari taxe din venituri:"voila" circuitul pe scurt
toate cele bune.
salut.
si un an excelent!