OFICIAL: Noua generaţie Saab 9-5 costă 32.713 euro în România.
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
După ce ieri, Volvo a lansat pe piaţa din România noua generaţie a modelului S60, astăzi un nou scandinav debutează pe piaţa autohtona. Este vorba despre noua generaţie 9-5, modelul suedez care încearcă să readucă Saab pe linia de plutire, după preluarea Spyker.
Sedanul vine cu o versiune entry-level diesel 2.0 TiD, capabilă să ofere 160 de cai putere şi un cuplu total de 350 Nm, disponibil la 1750 de rotaţii. Preţul cerut de suedezi pentru prima opţiune din gamă, cu nivelul de echipare Linear, este de 27.490 de euro fără TVA, ceea ce înseamnă 32.713 euro cu TVA. O echipare superioară, Vector, va urca preţul versiunii diesel la 35.093 de euro cu TVA inclus.
Fanii motorizărilor pe benzină vor putea alege versiunea de bază 2.0T, cu 220 de cai putere şi 350 de Nm, cuplu disponibil la 2500 de rotaţii. Preţul acestei versiunii pleacă de la 38.068 de euro cu TVA, în nivelul de echipare Linear, şi poate ajunge până la 45.803 euro, atunci când clientul optează pentru echiparea de top Aero.
Pentru cei care îşi doresc însă şi un comportament sportiv, Saab recomandă versiunea de top, echipată cu motorul V6 pe benzină, de 2.8 litri, capabil să livreze 300 de cai putere şi un cuplu motor de 400 Nm, la 2000 de rotaţii. Unitatea cu şase cilindri poate fi comandată doar împreună cu transmisia automată în şase trepte şi cu nivelul de echipare superior, Aero. Întregul pachet va scoate din buzunarul clientului 51.753 de euro cu TVA.
Din toamna acestui an, clienţii Saab pot opta şi pentru o motorizare pe benzină ceva mai modestă, dar mai usor abordabilă ca preţ. Este vorba despre unitatea de 1.6 litri turbo, care oferă 180 de cai şi 230 de Nm. Motorul este cotat ca fiind unul dintre cele mai puternice din segment, raportat la cilindreea sa.
Noua generaţie Saab 9-5 propune publicului din România, pentru prima dată, o suspensie care oferă un control al amortizoarelor în timp real, botezată DriveSense. Funcţia este disponibilă în trei moduri de funcţionare: Inteligent, Sport şi Confort. Pentru a îmbunătăţi însă şi ţinuta de drum, Saab a completat pachetul de dotări cu un sistem de tracţiune integrală XWD şi un diferenţial cu alunecare limitată, controlat electronic eLSD, care transmite până la 50% din valoarea cuplului, către axa spate şi roata cu o mai bună aderenţă.
Gama de dotări opţionale include un sistem cruise control adaptiv, capabil să păstreze o distanţă prestabilită faţă de ceilalţi participanţi la trafic, o funcţie Head-Up Display pentru şofer, lumini Bi-Xenon Smart Beam, care se adaptează suprafeţei de rulare, stilului de condus şi traiectoriei, precum şi o asistenţă avansată la parcare.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Pacat de istoria lor...
Oricum, mult succes SAAB!
De acord cu Fabinho22.
Voi care ridicati in slavi cam orice masina peste volvo, ati mers cu unul macar ca sa comentati? Am prieteni cu bmw din acelasi an cu volvo meu si care cu jumate de gura au recunoscut ca la calitate volvo este peste bmw. Intr-un fel norocul nostru ca este subevaluat volvo-ul. Iti iei un volvo second de 2 ani cu 30-40% mai putin decat un bmw din acelasi an.
seria 3, s60, c klasse, a4 (sunt atat de apropiate ca, chiar nu stiu care e mai buna. E o chestie de gusturi. Chiar daca conduc un s60, probabil ca m-as obisnui si cu una din celalte masini)
seria 5, s80, e klasse, a6 (sincer, Mercedes e Mercedes)
seria 7, s klasse, a8 (nu am avut ocazia sa ma plimb decat cu a8, deci nu are rost sa dau cu presupusul)
P.s - zic din proprie experienta, masini din aceeasi generatie care am avut ocazia sa le testez(mai putin noul s60)