OFICIAL: Noile BMW Seria 3 Coupe si Cabrio facelift
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
BMW a publicat astazi galeria foto oficiala a celor mai noi aparitii in gama BMW, noile Seria 3 Coupe si Cabrio facelift. Modelele germane vor fi prezentate oficial la Salonul de la Geneva, din luna martie, urmand sa intre pe piata in primavara anului in curs.
Faceliftul operat de BMW Seriei 3 E92/E93 LCI scoate in fata o noua grila, cu "rinichii" ceva mai bombati, in stilul celor aparuti pe noua generatie a lui Seria 5, dar si blocuri optice usor a caror forma a fost usor redesenata. Farurile primesc noaptea "pleoape" LED, cercurile angel eyes fiind nelipsite din imaginea frontala nocturna a modelului.In sfarsit, schimbarile posterioare sunt minore si vizeaza mai ales spoilerul spate jocul de lumini din interiorul blocurilor optice.
In ceea ce priveste motorizarile de care vor dispune clientii germanilor care se vor orienta inspre noile modele, acestea reusesc sa satisfaca gusturile pretentiosilor. Astfel, noile Seria 3 Coupe si Cabrio vor dispune de doua motoare pe benzina, 328i si 335i. cilindree de 3.0 litri si dezvolta 230 de cai putere, motorul de 3.0 litri cu sase cilindri in linie de pe 335i este complet nou si reuseste sa se ridice la 300 CP/5800 rpm, fiind prima unitate de acest tip care inglobeaza in acelasi timp pachetul twin turbo, pachetul Valvetronic, sistemul de injectie directa High Precision si constructia 100% din aluminiu. Echipat cu transmisie manuala, noile 335i Coupe si Cabrio ajung de la 0 la 96 km/h (60 mph) in 5.3 respectiv 5.5 secunde, transmisia automata adaugand cate 0.2 secunde pentru fiecare dintre cel doua variante de caroserie.
Daca prima unitate are oAmbele versiuni de motorizare pot fi acompaniate in versiune Coupe de sistemul de tractiune integrala xDrive. Desi pachetul isi face treaba atunci cand soselele sunt ude sau acoperite cu zapada, 328i xDrive Coupe si 335i xDrive Coupe promit un comportament identic cu versiunile cu tractiune spate daca asfaltul este curat si uscat.
Versiunile diesel ale noilor modele sunt reprezentate de 320d si 325d. Daca 320d dispune de un motor de 184 CP si de un cuplu maxim de 380 Nm/1750 rpm, versiunea diesel de top, 325d, are sub capota un motor de 3.0 litri care ajunge la 304 CP, cu sapte cai mai mult decat versiunea anterioara. Pentru fanii consumurilor scazute, va exista si 320d EfficientDynamics, o versiune care promite doar 4.1 litri/100 km in regim mediu mixt.
La nivel tehnologic, cea mai interesanta inovatie semnata de BMW isi face aparitia pe noua versiune Cabrio a lui Seria 3.
Este vorba de pielea speciala utilizata la interior, aceasta avand capacitatea de a reflecta lumina soarelui astfel incat sezutul si spatarul scaunelor, tetierele, cotierele, volanul si schimbatorul sa nu se incinga atunci cand masina sta descoperita la soare. BMW este primul producator auto din lume care utilizeaza aceasta tehnologie, aceasta permitand scaderea temperaturii la nivelul suprafetelor amintite mai sus cu pana la 20 de grade Celsius.via | BWMblog.ro
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Hyundai a dezvăluit prima schiță oficială cu interiorul viitorului SUV electric Ioniq 9. Interiorul noului model cu 3 rânduri de scaune promite să ofere un spațiu generos și o atmosferă ca într-un salon. (17.11)
-
Noul BMW iX3 Neue Klasse a fost dezvăluit prin intermediul unor imagini patent publicate online. Viitorul model electric al mărcii va fi lansat în 2025 și va fi primul model din noua familie de mașini electrice Neue Klasse. (16.11)
-
Cu ocazia Salonului Auto Guangzhou, constructorul german de automobile a prezentat noul A5L, un model dezvoltat special pentru China. Acesta are un ampatament lung, iar forma caroseriei este de sedan clasic. (15.11)
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua Dacia Jogger facelift
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Exemplar unicat Lamborghini Revuelto Opera Unica: aplicarea vopselei a durat 480 de ore
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
Cele mai dumnezeiesti masini cu motoare extraordinare!
Parerea mea, e prea cuminte pentru un coupe/cabrio BMW.
Ar trebui sa-i lase pe cei de la AUDI cu deisgnul clasic si sa se okupe si de ceva forme ....
Cat despre noile modele parca incepe sa piarda din designul salbatic (vezi nou 5). Sunt frumoase dar mai cuminti. Tot asa este cu acest face lift. NU zic ca nu arata frumos dar este MULT MAI PUTIN decat asteptam.
Cel mai mult imi place din toata gama, seria 8. Pentru mine a fost, este si va fi BMW-ul. Numai bine.
in fine........masina arata extraordinar......nu chiar 'galactic'sau alte sinonime folosite de tine.......
nu de aia seria 3 a primit in america premiul celmare in clasa ei.....
daca e sa adunam la un loc toti rivali AUDI,MERC,LEXUS,ACURA CADILAC........o sa vedeti ca tot seria 3 o sa iasa pe primu loc........la categoria asta........
si ca sa vedeti ca tot nu sunt vandut bmw-ului.........la alte capitole si clase sunt si alti castigatori........
la clasa mare lux castigatoru este fara indoiala MERC S600.......
la roadstere clar SL600.........
si sunt si late clase la care mai castiga MERC si AUDI.........
da la cele mai multe BMW da clasa............
Fanii BMW ce sunt punctele ale tampite chiar nu inteleg, va picat un BMW in cap si ati ramas cu 1 neuron, si cu o pata pe creier ?
Voi sunteti fanii Bemvelor si fanii punctelor ?
PS un administrator ar tr sa fac curatenie dupa fanii BMW poate asa invata si ei sa scrie
BMW fara suparare, nu mai este ce a fost o data !!!!...asa k nu mai sariti de cur in sus . Acum BMW a devenit decat o jucarie careia i se mai schimba farurile, manerele, si jantele. motoarele sunt acelasi de ceva ani.....
Astept injuraturi k la altceva nu ma astept !!.
PS niciodata nu sti cine se afla in fata monitorului.
PS2 aia cu baietas de cartier si alte stereotipii de genul se potrivesc fanilor BMW care is cumpara o coaja din 90 si incalca regulile bunului simt si a civilizatiei. Sa o lasam asa ca nu are rost. Ai facut un pas inainte nu ai mai scris puncte si sper sa nu mai scri
In alta ordine de idei, cred ca articolul a fost scris pe la 4 dimineata, dupa o betie. O gramada de greseli si de exprimare si de ortografie.
Sa aveti o zi buna.
Am tot respectul pentru marca si ce fac oamenii astia. Sunt masini deosebite cu motoare care mai de care premiate... si pe buna dreptate. Poate ca nu toate modelele sunt reusite ca design sau simt practic, insa cel putin acest seria 3 coupe a primit exact ce mai avea nevoie fata de versiunea non-facelift. E o masina frumoasa si se bucura de motorizari foarte bune. Nota 10!!
ps: daca tanti de la volan in poza 39 contra-bracheaza sa iasa din drift, eu o iau de nevasta.
Azi a nins. Ce maşină bloca o coloană la semafor, pentru că se mişca ca un căruţ de butelii cu o roată strâmbă?
Ce maşină mergea în faţă 20 cm apoi în lateral încă 10?
Un BMW SH bineînţeles. Cu tracţiune pe spate, bineînţeles. Cu caciucuri de vară, bineînţeles. Cu un şofer ...., bineînţeles.
Drifturi, linuţe? Vise taică. L-a claxonat şi l-a depăşit Matizul la semafor, pe când se câcâia ca o babă beată să pornească de pe loc.
N-ai bani de cauciucuri de iarnă? Stai dobitocule acasă, aşteaptă să se usuce, nu încurca traficul. Apoi poţi să scârţăi tu din roţi la semafor, ca să te ungă la ego.
Despre făcut muci, depinde cum pui problema .
Cum am zis mai sus, BMW-ul ăla a făcut muci toată coloana. Ne-a obligat pe toţi să mergem cu 2 km/h, pentri că alături, benzile erau ocupate cu alte maşini, care mergeau cu 10 km/h.
Muci sunt şoferii care au maşini de peste 20000 de eur şi nu-şi permit să dea 400 de eur pe anvelope de iarnă şi apoi au nesimţirea să iasă în trafic când sunt probleme de aderenţă din cauza vremii.
E92 si E93 sunt foarte ELEGANTE.
Alde audi si Mercedes-Benz fiti pe pace ca modelele BMW dau papucii la multe modele de la concurenta .
BMW nu are R8 BMW nu are SLR BMW nu poate concura cu modelele respective .
In schimb Z4 asta nou e superior SLK, BMW SERIA 3 E92 (coupe) e superior A4 , Seria 5 e superioara lui A6 mai ales noul Seria 5 nici nu se discuta .
seria 1, 335i ii da papucii lui A3 sau A-class.
M3 vs Rs4 ii da papucii BMW lui audi si inca BMW are motor de 3996 cm3 si 420Hp si audi are motor de 4200 cm3 si tot 420 hp.
Cu C63 nu discutam ca e motor HERGHELIE de 6200cm3 si 457Hp e prea putin pentru 6200 cm3 numai 457Hp dar asa e la Mercedes-Benz partea cu Motoarele e nashpa.
M5 e vechi are 5 ani dar oricum are MOTOR NATURAL ASPIRAT DE 4997cm3 si 507Hp motor de 5 ani.
Rs6 are motor de 5.0litri TWIN TURBO de 580Hp pentru un motor TWIN TURBO cum e la RS6 e prea putin 580Hp, daca ne uitam ca X5M are 555Hp din 4.4 litri.
Si seria 7 noul 760li vs A8 sau S600 e superior 760li, S65AMG ii da papucii lui 760li dar sa nu uitam ca 760li nu e M7 e masina simpla cu pachet de M.
Asa ca BMW ce produce nu apleaca capul la nici o marca premium , BMW e net superior in ceea ce produc . Ce nu produc Concurenta face legea.
Asa ca BMW ce produce e cel mai bun , ce nu produce concurenta castiga .
325d e inlocuitorul pentru 335d?
Daca e asa ...din cate stiu 335d are 286 cp iar 325d va avea 304 cp deci cu o diferenta de 18 cai putere si nu de sapte asa cum scrie in text.
Mai mult ca sigur ati vrut sa scrieti ca 325d are 204 cp si atunci diferenta de 7 cai putere are sens...intrucat actualul 325d are 197 cp. :)
cu argumente gen "ii da papucii", "motoarele e naspa",.. etc, esti penibil.
sunt cel putin 6-7 masini care sunt peste bmw.
ex: Audi RS6, S63 AMG de S65AMG, C63 AMG, .X6-le la offroad e slabut, ...etc.
mai intra pe net si vezi acolo teste intre ele.
am mers cu bmw-uri si e o masina buna, da nu e stralucita asa cum o vezi tu.
@alex: normal ca am ceva impotriva, la fel ai si tu.aaa apropo de forumul automarket, o sa revin in curand, am avut ceva probleme cu netul.
Ce vrei de la M5 are motor cu 2 titluri mondiale si 507HP din 5.0 litri obtinuti fara turbine .
RUSINE sa le fie la AUDI ca cu TWIN TURBO din 5.0 litri au obtinut numai 580Hp motor de 2008.
Si intra pe internet si o sa vezi ca M5 la 5 ani de cand e pe piata nu pierde rusinos de la RS6 cu motorul lor de doi lei care nici nu a fost nominalizat la Best engine of the year , pentru ca Audi inca nu stie sa fabrice motoare de TITLU cum o fac Bavarezii de la BMW si audi inca nu a luat nici un TITLU INTERNATIONAL la BEST ENGINE IN THE WORLD.
Referitor la Mercedes-Benz daca tu imi spui mie ca 6200 Cm3 cu 457 hp cum e la C63AMG e peste M3 apoi tu esti prost pe viata .
Pune mana pe carte si net realitate si invata VIATA .
Va spun eu:
B - initila lui blondu' zis si tzenu;
M - initiala lui mowgli care se comporta in trafic precum in jungla, de unde vine si numele;
W - vine de la M - motorsport numai ca este un "M" intors.
Feriti-va de astia 3 BMW!
ma uit aici la comentarii si vad cum isi bate lumea joc de voi asa pe fata si ma distrez maxim.
cred k nici voi nu credeti ce vorbiti.
De ce compari degetul cu altceva cum se spune la ROMANI.
LOTUS a reusit vreo nominalizare cu 200Hp ??? sau CIVIC ?
EU cand scriu putere la BMW acolo mai merge vorba de CUPLU de la cat e disponibil pe ce plaja de rotatii , sau mai am in vedere si fiabilitatea motoarelor .
Unde e AUDI sau Mercedes-Benz la BEST ENGINE IN THE WORLD ?
De ce rivalii BMW-ului nu reusesc ce reuseste BMW , motoare mici , fiabile ,puternice si emisii mici raportul cilindree consum/fiabilitate e cel mai bun, si nu degeaba ei sunt cei mai nominalizati la concursurile internationale .,
BMW baieti produce cel mai bun motor din LUME deja de multi ani.
BMW vs CONCURENTA MONDIALA.
http://en.wikipedia.org/wiki/International_Engine_of_the_Year
Tin sa te anunt ca Mercedes Benz a castigat cu motorul 63 AMG best engine of the year la categ peste 5000cmc.
Era vorba de punerea in practica a unor performante realizate de tehnica unor masini. Scuza-ma, dar in afara de BMW nu mai sti nimic. Chiar nu stii. Nu o lua ca pe o jignire, ci ca o constatare citindu-ti comentariile de-a lungul timpului.
voi astia cu motoare voastre super premiate
PS motorul ala de pe veyron a fost pus prima date pe conceptul Audi Rosemeyer
Intrun top 10 cele mai sportive masini de serie (nu modificate cum e videoclipul ala de il arati tu) BMW vostru nici nu intra cu motoarele voastre premiate
BMW M6 5.8L vs Nissan GT-R, bagati-va unghia in gat
La final vedeti o super masina Golanu
Normal ca nu se compara ca GT-R are motor de 3.8 litri v6, nu motor v 10 de 5,0 litri chiar daca unu e aspirat si unul turbo, totusi e v10 si 5l si totusi ia "bataie" de la un v6 3.8 l
De ce trebuie sa ne contrazicem aiurea daca este CONCURS international unde BMW are cele mai mult premii , as putea sa vorbesc mult pentru ce sau dat premiile nu pentru nume ci pentru Performanta dar in performanta nu intra numai hp intra , NM plaja de disponibilitate a cuplului , Co2 g/km2 , consumul, fiabilitatea , tehnologiile care sunt aplicate pe motor , etc.
PENTRU PROSTI INVATATI va ROG ca imi vine greu sa vorbesc cu prostii nu suntem pe aceeasi frecventa.
Mai uitativa odata la un link care pentru un om destept nu poate fi comentat. Mai jos vor comenta prostii ca ala cu Veyron vs M3 .
--->:Link util pentru un muritor de rand .
http://en.wikipedia.org/wiki/International_Engine_of_the_Year
Pe mine ma amuza link-urile de pe youtube, pentru ca masina respectiva e pusa intr-o situatie buna sau proasta, asa cum vrea cel ce filmeaza (de-asta sunt filme numite I love BMW sau BMW Sucks). Deci mie mi se par irelevante inregistrarile alea. BMW sustine ca GT-R este un concurent pentru ei, Nissan sustine acelasi lucru despre BMW. Asa cum am mai spus, puterea unei masini NU e totul. Si in plus, nu inteleg de unde e prostia asta ca daca masina are cu 20-30 CP mai putin sau prinde suta cu 2 secunde mai tarziu e masina proasta....
In alta ordine de idei, foarte multe sondaje din toata lumea sustin ca cele mai fiabile si apreciate marci de catre proprietari sunt Lexus si Acura/Honda (ma refer la marci premium). Uite ca BMW nu e in topurile astea. Eu cred ca astea conteaza cel mai mult, nu premiile gen Engine of the Year, care sunt si o chestie de marketing. Si oricum, ce vrei sa demonstrezi cu asta? Ca restul nu stiu sa faca motoare? Fiti seriosi! ;)
Si vrajeala aia cu motorul anului nu e nimic altceva decat o vrajeala de marketing (adica de prostit pe prosti)
Asta e cand incerci sa ii explice ceva unui fan BMW, si cand vede realiate, ca un "destept" ce se crede incepe sa jigneasca
Si cel mai bun motor din lume este i-CTDi si i-VTEC, acum bineinteles ca nu a iesit motorul anului pt ca honda, nu a dat ca bmw cate-o masina ratatilor din juriul Motorul anului
Nu zic ca BMW nu face motoare bune, dar sa nu exageram asa cum fac unii pe aici. Videoclipul al l-am pus asa doar sa starnesc "inteligenta" fanilor bmw
PS nu am 7 ani am 3, tu la varsta asta stiai sa vb barem ?
PS2 ultimul comentariu la stire asta ca imi pierd timpul cu "fanii" bmw, astept alte stiri, in care fanii bmw sa ne explice ei ce masini bune fac bmw si ce masini de 2 bani fac ceilalti
le are pe motoarele pe benzina ( Honda nici nu visa la asa ceva).
Sunt foarte multe cazuri de acest gen printre fanii BMW.
Ca sa ma fac mai bine inteles, mie imi place Volvo. As fi ipocrit sa spun ca Volvo nu are concurenta, ca e cea mai tare marca din lume, ca e cea mai sigura, ca cine nu are Volvo e un taran cu 4 clase care in afara de masini nemtesti nu stie nimic si nici pe alea nu s-ar putea spune ca le stie. Hai sa fim realisti si asa cum am mai zis, sa nu mai privim doar drept lucrurile. Deschideti-va orizonturile, mai uitati-va din cand in cand si-n stanga si-n dreapta si veti vedea altfel lucrurile. :)
sau motor de 2.0 litri diesel de 1995cm3 cu 204 Hp si 400Nm ????
Referitor la japonezi ei nu reusesc nici la nivelul AUDI sa se ridice , ne mai vorbind de motoarele BMW .
Sa nu credeti ca BEST engine e concurs realizat la bucuresti cu nanashul si finu sau cu cumatru.
Sau sa nu credeti ca tot pamantul e ROMANIA cu mita si oligarhi
BMW daca are cele mai nominalizate motoare din lume si cele mai multe titluri internationale inseamna ca le are pe merit !
Ma tu esti prost ,
Mercedes-Benz a castigat la categoria peste 5.0 litri nu si titlu de INTERNATIONAL ENGINE IN THE WORLD care a fost castigat anul asta de VW cu 1.4TFSi.
Mercedes-Benz nu are nici un TITLU INTERNATIONAL
BMW are 6 titluri nu premii ci titluri adica de CAMPION mondial la BEST ENGINE IN The WORLD.
M5 modelul 1998-2000 avea 400 de cai ...deci daca poti sa`l scoti la 300 de cai prin modificare ECU...Good on u, mate ! :))
Si motoarele alea 6 in linie de care vorbesti s`au facut pe vremea cand era M5 e34 respectiv intre anii 1988-1995.
Happy motoring !
asa k posesori de bmw-uri daca 2 (sau in cazu asta vreo 20) iti zic ca sunt si alte masini mai bune k marca vostra preferata te duci si te culci.
e un principiu foarte simplu de aplicat si de inteles.
Daca ai avea respect pentru BMW si pentru cei ce scriu despre marca asta, nu te-ai apuca sa jignesti sau sa injuri (asa cum multi o fac). Pacat, BMW e o marca foarte buna, cu multi "fani".
Eu respect toate 3 marci nemtesti si din concurenta mondiala respect marca Lexus doar asa si e clasificarea mondiala ,
Mercedes-Benz sau BMW pe primu urmati de Audi sau Lexus.
De ce zic ca BMW sau Mercedes-Benz pe primu pentru ca BMW are avantaje tehnice , mercedes are avantaje ce tine ce lux si confort, asta nu inseamna ca bmw nu are lux sau ca mercedes-benz nu are parte tehnica buna , de aceea si am pus BMW si Mercedes-Benz pe primu ca parerile sunt impartite dar si din propria experienta as alege in anii tineretii un BMW sangele Bavarez e mai ager si dupa 40 -50 de ani asi lua ceva mai clasic si diplomat un S-class.
Apreciez mult concurenta de la Audi fac masini bune , dar Audi nu reuseste partea tehnica sa fie superioara BMW si partea lux sa depaseasca Mercedes-Benz si nustiu daca audi va reusi vreodata sa faca aceste lucruri mai bine ca rivalii din Munchen si Stuttgart.
Asta nu inseamna ca audi e o masina proasta .
Totusi este un mic adevar la mijloc si BMW stie de ce pentru ca e marca Premium nr 1 in lume . Vinde mai mult ca Audi si Mercedes-Benz . Fiecare sofer vrea forta pe sosea si eu nu stiu cazuri in dueluri pe sosea ca un BMW sa ia bataie de la un Audi pe aceleasi categorii de masini cu aceleasi motoare .
ASa ca sa nu credeti ca eu vad numai BMW vad si altii dar aleg cei mai bun.
Masa 50%50 raportul cai pe kg , rapotul cilindree putere consum , eficienta tu ai atins punctele forte ale BMW-ului .
Cred ca nu esti informat destul de aceea si vorbesti lucruri pe care nu le cunosti despre BMW .
Probabil numai un brand tare reuseste sa puna atata pasiune dar nu pot fi de acord cu argumente puerile de genul de mai sus.
Sa stii ca si eu apreciez VOLVO dar cele dinaintea unirii cu FORD la fel si SAAB dinainte GM.
"Top Story
Cea mai importanta stire a zilei "?
Fratilor stirea asta a fost postata pe 16 ianuarie iar acum suntem in 22.Deci ce mai asteptati, nu mai aveti de gand sa o schimbati ?Nu de alta dar maine cred ca trebuie sa redenumiti titlul in
"
Top Story
Cea mai importanta stire a SAPTAMANII"
Sa trecem la capitolul urmator. Comparatii inutile. Intre Sclasse seria 7 si audi a 8 stiti care castiga ? TOATE PT CA ESTE FIX VORBA DE GUST. Toate arata bine toate costa cam la fel toate au tot ce iti poti dori inauntru. Nu mai puneti botul la toate publicatiile ca unele sunt si platite ca sa scrie de bine iar altele dau verdicte dupa criterii de genul " face suta in 5,5 in loc de 5,7" criteriu inutil la o limuzina. Si sunt inca multe comparatii stupide la unii useri (gen seria 3 cu E classe) dar mi e lene sa le scot in evidenta pe toate.
Ca sa va demonstraz ca unii fani bmw (stiu ei care ) sunt chiar prosti...adica nici macar nu stiu ce face bmwul..Ca sa stiti, bmw a intrecut audi ca vanzari pe 2009 insa in ritmul in care a crescut audi in ultimii ani o sa ajunga egali la vanzari. Caci la calitate i a intrecut deja.
In final ( desi ar mai fi multe de spus) rog fanii bemve sa se trezeasca la obiectivism. Ei inca dorm in mileniul trecut cand intr adevar bmw era peste audi detasat insa evolutia audi in ultimii 10 ani este remarcabila si a adus audi la celeasi standarde cu concurenta. Acum totul mai tine de gust si de fineturi.