- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Intern
Ultimele stiri din Intern
-
Primăria Brașov a interzis oficial trotinetele de închiriat în tot orașul. Serviciile de închiriere a trotinetelor nu vor mai funcționa în Brașov pentru o perioadă nedeterminată. (20.11)
-
Renault a deschis comenzile pentru noul Renault 5 E-Tech în versiunea Urban Range pe piața din România. Noua versiune propune un preț de pornire de 26.900 euro. (19.11)
-
Noua Skoda Elroq este acum disponibilă în România. Pe piața noastră, noul crossover electric de dimensiuni compacte propune un preț de pornire de 35.000 euro. (19.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Nissan Juke, disponibil în România de la 15.490 de euro
@ian: e acelasi 1.5 de pe duster, megane, quashqai samd. un motor excelent, cu un consum infim si putere suficienta.
de fapt, eu vad in acest model o puternica influenta a experientei duster de reducere a costurilor, iar asta e un lucru foarte bun dupa parerea mea. toata lumea castiga din trio-ul renault-nissan-dacia, mai ales consumatorii...
Felul in care ne place sau nu e discutabil, e chestie de gust. Unii prefera un look mai clasic ca al lui Duster in schimb altii vad ceva haios in designul inovator al celor de la Nissan.
P.S.: Un pret de 14.000 la oferta ar fi mai potrivit :).
Mie imi place :) Pozitia la volan este una confortabila si cred ca poate fi gasita usor si repede de fiecare. Scaunele au tenta sportiva, cu o buna sustinere laterala. Masina mi s-a parut foarte primitoare de cum am luat loc in scaun. Vizibilitatea este buna, oglinzile laterale au dimensiuni destul de generoase. Doar luneta mi s-a parut un pic cam mica. Materialele folosite la interior sunt placute la atingere.
Pentru varianta 1.6 litri 117 CP, schimbatorul de viteze are curse destul de scurte. Masina filtreaza bine denivelarile, pare robusta si inchegata, atat in ceea ce priveste nelipsitele gropi de pe la noi, cat si la treceri peste liniile de tramvai. De asemenea, destul de bine insonorizata.
Un detaliu interesant ... dupa pornirea motorului, ambele ace indicatoare ( vitezometru si turometru ) merg pana la valorile maxime, pentru ca apoi sa revina la zero si respectiv turatia motorului din acel moment. Ca la masinile sport. Se poate selecta intre 3 moduri : normal, sport si eco. In modul sport, chiar se simte ca se schimba raspunsul motorului, iar volanul se misca un pic mai greu.
In materie de siguranta, chiar de la primul nivel de echipare, masina este dotata cu airbaguri pentru sofer si pasager, laterale fata si airbaguri tip cortina fata si spate.
Varianta cu tractiune integrala va fi disponibila doar pentru motorul turbo de 190 CP. Dupa spusele celor de la reprezentanta Nissan, motoarele au distributie pe lant, un lucru bun pentru costurile de intretinere.
Cred ca masina asta aduce un plus de culoare in peisajul auto, asa ca le doresc spor la vanzari !
Le prefer totusi pe celelalte doua in locul lui JUKE.
sa stiti ca in industria auto, progresul tehnic nu vine numai de la marca voatra favorita... invatati sa fiti deschisi si fata de ideile altor marci
de ce n-ar putea Nissan sa vina cu un model complet nou pe un segment de nisa? de ce sa nu faca cativa pasi in fata concurentei? ce concurenta ii intreaba pe cei de la Nissan daca pot lansa un nou model?
scoate-ti ochelarii de cal si priveste obiectiv.