OFICIAL: Nissan Juke, disponibil în România de la 15.490 de euro
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Nissan a anunţat preţurile lui Juke în România. Cea mai ieftină versiune a crossover-ului de la Nissan porneşte de la 15.490 de euro cu TVA inclus şi este echipat cu un motor de 1.6 litri şi 117 CP. Singura versiune diesel este animată de un motor 1.5 dCi de 110 CP şi are un preţ de pornire de 18.090 euro cu TVA inclus. Juke este oferit în trei niveluri de echipare – Visia, Acenta şi Tekna, primul reprezentând versiunea entry-level.
Nivelul de echipare Visia include aer condiţionat, geamuri electrice faţă-spate, ABS+EBS şi asistenţă la frânare, ESP, computer de bord, jante de oţel pe 16 inch şi altele. Nivelurile superioare de echipare oferă elemente precum jante de aliaj de 17 inch, pornire motor din buton, sistemul multimedia Nissan Connect, oglinzi cu pliere automată, senzori de ploaie şi lumină, conectivitate Bluetooth, volan şi levier schimbător de viteze îmbrăcate în piele şi altele. Juke este oferit alături de şapte nuanţe de caroserie, una dintre acestea nefiind metalizată – oferită doar cu versiunile cu tracţiune faţă, în timp ce două nuanţe sunt oferite doar cu versiunile cu tracţiune integrală.
Versiunea cu tracţiune integrală a lui Nissan Juke este echipată cu un motor otto de 1.6 litri supraalimentat cu un turbocompresor. Motorul dezvoltă 190 CP la 5.600 rpm şi furnizează un cuplu motor de 240 Nm între 2.000 şi 5.200 rpm. Unitatea beneficiază de un sistem de injecţie directă şi respectă normele Euro 5. Cutia de viteze oferită alături de motorul respectiv şi sistemul de tracţiune integrală este de tip CVT, iar sistemul de tracţiune integrală prezintă o funcţie specială de direcţionare a cuplului motor. Spre deosebire de celelalte versiuni de motorizare, Juke în versiunea 1.6 Turbo 190 CP beneficiază de suspensie spate independentă tip Multilink, celelalte versiuni fiind oferite cu suspensie spate cu bară de torsiune şi arcuri elicoidale.
CLICK AICI PENTRU A VEDEA FIŞA TEHNICĂ A LUI NISSAN JUKE, ALĂTURI DE LISTA DE PREŢURI ŞI DOTĂRI
Via | Nissan
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Nissan in Romania
-
Nissan 370Z facelift (2013-prezent) Preţ: 45.560 - 49.590 €
-
Nissan Juke (2014-prezent) Preţ: 15.150 - 28.690 €
-
Nissan Leaf Preţ: 33.990 - 38.900 €
-
Nissan Micra Preţ: 11.990 - 17.440 €
-
Nissan Navara Preţ: 30.130 - 40.660 €
-
Nissan Pulsar Preţ: 15.840 - 21.750 €
-
Nissan Qashqai facelift Preţ: 18.450 - 33.720 €
-
Nissan X-Trail facelift Preţ: n/a - 38.490 €
Ultimele stiri din Intern
-
Primăria Brașov a interzis oficial trotinetele de închiriat în tot orașul. Serviciile de închiriere a trotinetelor nu vor mai funcționa în Brașov pentru o perioadă nedeterminată. (20.11)
-
Renault a deschis comenzile pentru noul Renault 5 E-Tech în versiunea Urban Range pe piața din România. Noua versiune propune un preț de pornire de 26.900 euro. (19.11)
-
Noua Skoda Elroq este acum disponibilă în România. Pe piața noastră, noul crossover electric de dimensiuni compacte propune un preț de pornire de 35.000 euro. (19.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
@ian: e acelasi 1.5 de pe duster, megane, quashqai samd. un motor excelent, cu un consum infim si putere suficienta.
de fapt, eu vad in acest model o puternica influenta a experientei duster de reducere a costurilor, iar asta e un lucru foarte bun dupa parerea mea. toata lumea castiga din trio-ul renault-nissan-dacia, mai ales consumatorii...
Felul in care ne place sau nu e discutabil, e chestie de gust. Unii prefera un look mai clasic ca al lui Duster in schimb altii vad ceva haios in designul inovator al celor de la Nissan.
P.S.: Un pret de 14.000 la oferta ar fi mai potrivit :).
Mie imi place :) Pozitia la volan este una confortabila si cred ca poate fi gasita usor si repede de fiecare. Scaunele au tenta sportiva, cu o buna sustinere laterala. Masina mi s-a parut foarte primitoare de cum am luat loc in scaun. Vizibilitatea este buna, oglinzile laterale au dimensiuni destul de generoase. Doar luneta mi s-a parut un pic cam mica. Materialele folosite la interior sunt placute la atingere.
Pentru varianta 1.6 litri 117 CP, schimbatorul de viteze are curse destul de scurte. Masina filtreaza bine denivelarile, pare robusta si inchegata, atat in ceea ce priveste nelipsitele gropi de pe la noi, cat si la treceri peste liniile de tramvai. De asemenea, destul de bine insonorizata.
Un detaliu interesant ... dupa pornirea motorului, ambele ace indicatoare ( vitezometru si turometru ) merg pana la valorile maxime, pentru ca apoi sa revina la zero si respectiv turatia motorului din acel moment. Ca la masinile sport. Se poate selecta intre 3 moduri : normal, sport si eco. In modul sport, chiar se simte ca se schimba raspunsul motorului, iar volanul se misca un pic mai greu.
In materie de siguranta, chiar de la primul nivel de echipare, masina este dotata cu airbaguri pentru sofer si pasager, laterale fata si airbaguri tip cortina fata si spate.
Varianta cu tractiune integrala va fi disponibila doar pentru motorul turbo de 190 CP. Dupa spusele celor de la reprezentanta Nissan, motoarele au distributie pe lant, un lucru bun pentru costurile de intretinere.
Cred ca masina asta aduce un plus de culoare in peisajul auto, asa ca le doresc spor la vanzari !
Le prefer totusi pe celelalte doua in locul lui JUKE.
sa stiti ca in industria auto, progresul tehnic nu vine numai de la marca voatra favorita... invatati sa fiti deschisi si fata de ideile altor marci
de ce n-ar putea Nissan sa vina cu un model complet nou pe un segment de nisa? de ce sa nu faca cativa pasi in fata concurentei? ce concurenta ii intreaba pe cei de la Nissan daca pot lansa un nou model?
scoate-ti ochelarii de cal si priveste obiectiv.