OFICIAL: Nissan GT-R e cea mai rapida masina cu patru locuri din lume!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Nissan GT-R a devenit oficial cea mai rapida masina de serie cu patru locuri din lume, dupa ce oficialii Cartii Recordurilor Guinness (CRG) au anuntat ca modelul nipon a primit distinctia pentru acest record. Includerea modelului nipon in cea mai cunoscuta culegere a recordurilor mondiale vine dupa ce oficialii CRG au aprobat oficial timpul realizat de GT-R pe circuitul Nordschleife de la Nurburgring: 7 minute, 29 de secunde si 3 sutimi pentru un tur complet pe cei 20.7 kilometri ai unuia dintre cele mai cunoscute circuite ale lumii.
Nissan GT-R a fost prezentat oficial la Salonul Auto de la Tokyo din 2007, fiind lansat pe piata nipona in luna decembrie a aceluiasi an. Modelul Nissan dispune de un motor DOHC V6 de 3.8 litri care dezvolta 480 de cai putere la 6400 rpm si un cuplu maxim de 580 Nm. Sportiva japoneza dispune de tractiune integrala, masa proprie fiind de 1730 de kilograme. In cartea tehnica a modelului, Nissan noteaza o viteza maxima de 309 km/h si o acceleratie 0-100 km/h in 3.2 secunde in conditiile in care modelul este echipat cu sistemul Launch Control si de 3.9 secunde daca Launch Control-ul este dezactivat.
VIDEO: Turul-record al lui Nissan GT-R la Nurburgring
via | Nissan
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Nissan in Romania
-
Nissan 370Z facelift (2013-prezent) Preţ: 45.560 - 49.590 €
-
Nissan Juke (2014-prezent) Preţ: 15.150 - 28.690 €
-
Nissan Leaf Preţ: 33.990 - 38.900 €
-
Nissan Micra Preţ: 11.990 - 17.440 €
-
Nissan Navara Preţ: 30.130 - 40.660 €
-
Nissan Pulsar Preţ: 15.840 - 21.750 €
-
Nissan Qashqai facelift Preţ: 18.450 - 33.720 €
-
Nissan X-Trail facelift Preţ: n/a - 38.490 €
Ultimele stiri din Premii auto
-
Noua generație Dacia Duster a fost desenată oficial Mașina Anului 2025 în Polonia. Modelul produs la Mioveni a fost preferat de polonezi în fața unor modele noi precum Audi A5 și Renault Rafale. (09.12)
-
Noua generație Renault Master a fost desemnată câștigătoarea titlului de Utilitara Anului 2025. Noul model este al 5-lea model utilitar al mărcii franceze care câștigă acest titlu. (17.09)
-
SUV-ul electric Kia EV9 a fost desemnat Mașina Anului 2024 în Lume. Același model a câștigat și titlul Mașina Electrică a Anului 2024 în Lume. (28.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Culmea e ca intinde pe paine masinide fite gen Audi R8, Ferrari 430 sau Porche 911 turbo, cu toate ca e la o treime din pretul unui Ferrari
R8 e o idee mai scump si e sub gtr cu mult.
gt2 e mult mai scump si sub gtr
zr1 are un motor urias cu putere mult mai mare si tine pasul cu gtr
Reteta masinii rapide nu e niciun secret, aerodinamica desenata de computer, tractiune spate cu transfer cuplu catre puntea fata doar cind e nevoie, motor cilindree medie supra-alimentat, cutie secventiala cu ambreiaj dublu in transaxle, perimetrul rotilor cit mai in afara caroseriei. Asta o poate proiecta in intregime un computer, ceea ce a si facut pentru Nissan. Big deal.
Insa caracterul este altceva, se arata atunci cind conditiile sunt potrivnice. Adica motor boxer amplassat in spatele puntii spate, design clasic ca sa respecte traditia, si tot asa.
Comparatia cu marci si modele de renume, de caracter, o fac ori copiii fara minte, ori cei ce habar nu au si sunt impresionati de cifre. Da, e rapida, who cares ? Pe circuit daca ajungi cu GT-R, ceea ce greu de crezut, abia ai loc, ca e un monstru de masina, da marimile unui SUV, iar acolo o varianta GT3 a oricatui alt producator stinge orice porniri ale aberatiei japoneze. Nu mai zic de Launch Control, a carei activare inseamna adio garantie, penibil cel putin.
Iar pe strada, GT-R este pentru riceri, racer boys, si alte specimene din natia cocalarilor sau a suferinzilor ce incearca a compensa lipsuri diverse(marimi, puteri intelectuale, etc, etc). Nu are prestanta unui Porsche, nu are aerul exclusivist al unui Ferrari, nu are exotismul unui Lambo. Practic, odata ce treci peste performante, ramine un mare fier urit.
dar esti prea aspru cu masina
spui ca n-are traditie
bun....si celelalte masini 'cu traditie' , gandeste-te un pic pe ce s-a pus bazele acestei traditii? nu cumva tot pe performante? Ai ajuns sa cunosti o masina pt ca era performanta....nu pt aspect...sa fim seriosi.
Si ce daca n-are liniile unui porsche? poate unora asa le place...poate si design'ul patratos poate fi considerat frumos
la urma urmei....totul e relativ in materie de frumusete...
dar performantele.....ele sunt clare,precise,batute-n cuie daca vretzi...
In alta ordine de idei sper sa iti dai seama intr un final ca masinile mentionate de tine si GT-R se adreseaza unor grupuri diferite de oameni.
BRAVO LOR,multumiri AUTOMARKET !
la mai multe info despre NISSAN GTR ..
http://www.4wheelsnews.com/nissan-gt-r-beats-porsche-again/
si pe asta
http://www.themotorreport.com.au/26884/nissan-gt-r-declared-2009-world-performance-car-of-the-year/
o zi buna!
cum e ,pana la urma?
http://carscoop.blogspot.com/2009/06/nissan-gt-r-sets-guinness-record-as.html
http://www.dubdaily.com/?p=13449
etc.
NU-s de acord sa se spuna ca porsche e o masina de fitze, fiind ca nu este asa ... este o mashina pentru cei cu bani, de bmw poti zice k e o mashina de fitze ... cei cu bani nu-si cumpara mashini de fitze ...
totusi sa fim seriosi ... un nissan e super ... 350 z de exemplu la peste 400 de cai deja trece spre 300 de km/h raportu viteza cai e bun ... in schimb ferrari sincer sunt printre cele mai slabe masini din categoria asta de mashini performante ...
NU stiu sincer as prefera porsche in loc de nissan, dar preturile niponilor intotdeauna vor fi mai bune decat a erupenilor si americanilor.
In al 2-lea rand invata sa scrii corect.
Si in al 3-lea rand tu enumeri acolo masini la care viseaza pustii de gradinita dupa ce isi cumpara o guma Turbo, restul oamenilor cu capul pe umeri au masini normale, la preturi corecte, nu umflate ca na am calutul cabrat pe capota.
Sti care este diferenta dintre Ferarri si Nissan-ul asta?
Nissanul nu ia foc.
Imi place mult ce ai scris.
Desi e de apreciat GTR-ul, o masina e mai mult decat niste performante...
poate la prima vedere nu, but if you think a little bit....;)
GTR-ul contine ADN-ul Nissan-ului SKYLINE, iar numele asta impune respect ! Oricine are putina cultura automobilistica isi da seama ca esti un panglicar... Dar se mai trezeste din cand in cand cate un mascarici ca tine care sa conteste valorile fundamentale si istoria unei masini legendare precum SKYLINE. Ba chiar ajunge atat de departe incat insulta si tara de origine.
E bine, afla tu ca SKYLINE are o istorie de peste 50 de ani, mai veche si decat a unui Porsche 911 ! Ce ma uimeste e ca ai tupeul sa pui la indoiala fiabilitatea masinii, cand e un fapt arhicunoscut din statistici ca masinile japoneze domina topul calitatii si fiabilitatii in fata nemtilor si italienilor de ani de zile!
O dovada in sensul asta este faptul ca Nissan SKYLINE a intrat devreme pe piete foarte pretentioase, acolo unde germanii si italienii nu puteau privi decat cu jind... si aici vorbesc de orientul mijlociu ( Arabia Saudita, Bahrein, EAU, Qatar ) unde nu s-a pus problema banilor, ci a climei extreme cu diferente de temperatura de 50°C intre zi si noapte si cu nisipul fin care odata aspirat intr-un motor normal l-ar fi distrus rapid. SKYLINE a fost una dintre putinele sportive pur-sange care a raspuns nevoilor de adrenalina ale arabilor si a putut rezista in conditiile alea. Nici o alta masina germana sau italieneasca nu ar fi facut fata.
Inca odata repet: pretul mare platit pentru o masina nu inseamna neaparat calitate!
"ambreiaj in transaxle"
"perimetrul rotilor ..." =))))
iar tunelele aerodinamice ar trebui desfiintate dupa tine pentru ca exista "aerodinamica desenata de computer"...
si pe langa asta te cam scarpini cu mana stanga la urechea dreapta: "motor boxer amplassat in spatele puntii spate" exprimarea corecta este motor boxer amplasat central.
s.a.m.d.
Si ca sa vedem cat de URIAAAAS este un Nissan GTR pe langa un Porsche 911, voi trece dimensiunile:
PORSCHE:
Lungime 4450 mm
Latime 1852 mm
Inaltime 1300 mm
NISSAN
Lungime 4655mm
Latime 1895mm
Inaltime 1370mm
Nu de alta dar cine ti-ar citi aberatiile ar putea crede ca ai vazut masina in realitate...