OFICIAL: Nissan 370Z va avea 332 de cai putere
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Despre Nissan 370Z nu se stiu foarte multe in acest moment. Primele fotografii oficiale ale masinii nu au dezvaluit foarte multe mistere, designul fiind deja anticipat de o serie de imagini spion si de prelucrari digitale.
Se pare ca misterul care invaluie modelul japonez incepe sa se risipeasca incet incet, 370Z urmand sa fie dezvaluit in cadrul Salonului Auto de la Los Angeles. Potrivit unei brosuri de prezentare, noul 370Z va prelua motorul VQ37 de pe actualul Infiniti G37.
Spre deosebire de varul sau japonez, sportivul 370Z ofera 332 de cai putere, resurse suficiente pentru a oferi senzatii tari celor din habitaclu. Daca mai adaugam si o masa redusa prin folosirea materialelor usoare si un ampatament mai mic obtinem un adevarat coupe de performanta.
Motorul de 332 de cai poate fi cuplat la o transmisie automata cu sapte rapoarte sau la una manuala cu sase trepte si un indicator de urcare sau retrogradare in viteze.
via | AutoBlog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Ce-ai scris tu...Nu crezi ca ar fi fost mult mai inteligent sa astepti comunicatul oficial in care Nissan expune toate datele inainte de a arunca cu noroi? Probabil nu e cazul sa iti insiram aici toate sursele de care dispunem. Hai sa asteptam cu totii informatiile oficiale si sa vedem in ce masura se pupa cu ce am publicat noi. Eu pariez ca acest lucru se va intampla intr-o foarte mare masura. Tu nu. Cineva va avea dreptate :)
Deci sursele tale de 2 lei, sunt de fapt gandurile tale. Iaca motorul are 332 cai putere si nu 350. Da stiu o sa sariti pe mine voi cei de la Automarket in apararea sefului de trib, spunand ca ati estimat. Ca sa faci asta trebuie macar sa te bazezi pe ceva, in niciun caz pareri personale fara fundament.
Deci domnilor jurnalisti, ca sa va pretindeti, ca sa-l parafrazez pe Mester, 332 se pupa cu 350?
Stiu ca la voi da. Ei bine la mine 2+2 nu fac 5 iar 32 nu este egal cu 50! Es ist alles klar?
De ce n-au spus sursele voastre in jur de 330 de cai putere. Surse....puhahahaha. Sursele fiind...secretara domnului Ghosn sau poate secretara domnului Pierre Loing - daca stiti cine este... In fine ce mai tura-vura, sanatate la neamuri si succes noului 370Z. Cand o sa faceti drive-test sa tineti minte ca sub capota aia sunt 332 cai nu 350, sau in jur de 350.
2. "Se estimeaza ca" inseamna "In jur de". Corect, 350 nu este egal 332, insa tu nu ai reusit sa avansezi, in toata ploaia aia de fraze si de aprecieri la persoana a doua singular, decat pana la un maxim de "Mestere".
3. Nu ai vazut surse de apa la viata ta cate surse acreditate avem noi.
4. Asa este, succes noului 370Z. Si multumim pentru ca ne urmaresti si ne critici. Totul e constructiv in povestea asta. Pentru ambele parti.
Deci daca ai impresia ca ai atat de multe surse ei afla ca si eu cunosc destul lume atat din afara cat si din tara insa spre deosebire eu n-am complexul grandomaniei ca tine. Dau doua exemple Silviu Sepciu si Florian Fugasin, iar din afara Karsten Bogun si Gilles Michel. Recunoaste ca nu iti place critica si ca atunci cand esti criticat o intorci tot pe a ta. Eu doar ti-am amintit faptul ca ai dat-o in bara cu cifrele tale desi te dadeai mare ca ai tu...sursele tale. Ar fi cazul sa fii mai ponderat in afirmatii si mai judecat cand faci un articol, nu arunca cifre de dragul ratingului. Si estimarile astea au niste hotare, nu crezi?
By the way, tu ce intelegi prin surse? Copy and paste de pe 100 de site-uri auto din afara, sau persoane care chiar au ceva de spus, oameni din interiorul companiei? Ultima mi-e greu sa cred ca o ai, insa la prima sunteti campioni! E o practica zilnica si nesfarsita. Da stiu mielitati cat vreti voi, ca in afara de Automotive News, Automobilwoche, Just Auto, Ward Auto, Industry Press, etc site-uri cu bani, altceva ce mare branza ai in plus? Daca este meserias Mestere sa te vad cum pui mana pe un contract cu Schulte Design si Nextline sau cu Automedia. Stii la ce ma refer, nu? Te-am dat pe spate? Ei iaca nu-s chiar pe langa subiect asa cum crezi matale. Vorba ta, discutia este constructiva, dar povestea urata e capitolul copy and paste, cand sunt atatea site-uri de presa din care te poti informa...Astea oare nu-s surse?
Nu se umfla nimeni in pene. Nu inteleg insa de unde atat inversunare in conditiile in care in articol scriam "se estimeaza 350 de cai" iar realitatea ne arata ca estimarea noastra a intrat intr-o marja perfect acceptabila de +/- 5%. Imi scapa logica agitatiei asteia din partea unui cititor.
Avem contracte cel putin la fel de valoroase cu astfel de companii din domeniul auto. "Rasfoieste" putin Automarket si vei vedea despre cine e vorba.
Semantica termenului "surse" este cea pe care o inveti la scoala de jurnalism. Oricare ar fi ea. Nu exista nuante in aceasta privinta.
Felicitari pentru cunostintele tale din domeniul auto. O sa le transmit salutarile tale atat lui Silviu, cat si lui Florian.
O zi excelenta langa Automarket.
P.S.:t rog numi scrie si mie paragarafe intregi k p cn stii tu, si kt d mult a gresit cv, sau asa cv.