Esential
112 | cai putere dezvolta cea mai puternica versiune diesel a modelului Countryman. |
350 | de litri este capacitatea portbagajului unui Countryman |
112 | cai putere dezvolta cea mai puternica versiune diesel a modelului Countryman. |
350 | de litri este capacitatea portbagajului unui Countryman |
MINI a publicat astazi primele imagini si informatii oficiale ale noului model Countryman, primul crossover din istoria constructorului britanic, asteptat sa debuteze la Geneva. Cel de-al patrulea model din gama Mini vine cu o serie de noutati pentru publicul obisnuit doar cu modelele urbane.
Este vorba de prima tractiune integrala din istoria constructorului din Oxford, botezata ALL4 si caracterizata de un diferential electro-hidraulic ce ofera o posibilitate de repartizare a cuplului intre 50% si 100% pe axa posterioara.
Sub capota se vor regasi cele cinci motorizari clasice, care dau de altfel si numele versiunilor. Astfel, Countryman One va fi animat de un 1.6 litri de 98 de cai, Cooper va primi serviciile aceluiasi motor dar cu 24 de cai putere in plus (122 CP) in timp ce varianta de top, caracterizata de indicativul S alaturat numelui Cooper se va bucura de o aceeasi unitate 1.6, supraalimentata, cu tehnologie Valvetronic si 184 de cai putere.
Fanii dieselului vor avea la dispozitie versiunile One D de 98 de cai putere si bineinteles Cooper D de 112 cai putere.
Toate motorizarile vor fi acompaniate de tehnologiile BMW de reducere a consumului: sistemul de regenerare a fortei de franare, sistemul start-stop, indicatorul pentru schimbarea treptei de viteza.Pentru cei care se asteptau la artificii tehnice in interiorul modelului britanic, Mini nu ascunde nimic suprinzator. In habitaclu pot calatori 4 oameni, spatiu delimitat de patru scaune individuale, iar in portbagaj pot fi incarcate pana la 350 de litri de bagaje in conditii normale. Atunci cand bancheta este rabatata complet, spatiul creste pana la 1170 de litri.
Designul interior pastreaza liniile clasice, cu care Mini si-a obisnuit fanii. Nu lipsesc instrumentele mari de bord, spatiile de depozitare numeroase si nici consola centrala care se extinde pana la locurile din spate.
Echiparea este una destul de generoasa, si include printre altele un sistem de aer conditionat si unul audio cu conexiuni multiple, navigatie prin satelit, conexiune Bluetooth, acoperis panoramic, faruri adaptive, jante cu dimensiuni cuprinse intre 16 si 19 inch precum si o suspensie sportiva care coboara garda la sol cu 10 mm.
via | Mini
Revenim. E urat sincer si fara un loc anume in istoria Mini.
PS: E mai urat decat un Duster
m-am referit ca astia pot sa scoata un Mini mult mai misto si mai frumos decat dusterul nostru ,ei care numai masini mici scoteau si performante, cat despre sistemul all4 e peste cel nissan -reno-dacia :D