Esential
571 | de cai putere dezvolta motorul V8 de 6.3 litri de pe noul SLS AMG. |
3.8 | secunde este timpul in care noul supercar Mercedes ajunge de la 0 la 100 km/h. |
571 | de cai putere dezvolta motorul V8 de 6.3 litri de pe noul SLS AMG. |
3.8 | secunde este timpul in care noul supercar Mercedes ajunge de la 0 la 100 km/h. |
Mercedes a prezentat astazi presei primele informatii si fotografii oficiale ale modelului care il va inlocui in gama germanilor pe celebrul SLR McLaren, ajuns la final de cariera de piata. Este vorba de noul SLS AMG, model pentru care Mercedes a renuntat la colaborarea cu McLaren si a decis sa lucreze exclusiv "in-house". A rezultat o masina cu adevarat speciala, particularitatea esentiala fiind reprezentata de portierele care se deschid vertical, motiv pentru care noul model a fost deja poreclit in presa internationala "The New Gullwing", denumirea generica sub care a fost cunoscut clasicul 300 SL, unul dintre cele mai celebre modele din istoria marcii.
Marea surpriza pe care am putut sa o admiram in momentul prezentarii oficiale a imaginilor este faptul ca acestea seamana foarte mult cu fotografiile-spion pe care le primim aproape zilnic de la colaboratorii nostri suedezi cu ajutorul carora va prezentam rubrica Fotospion. Este vorba de masini camuflate, cu "haine" destul de groase pe ele.
Motivul? Mercedes a dorit sa pastreze inca marile surprize pentru anul viitor. In aceste conditii, fotografiile Mercedes ne prezinta doua prototipuri ale viitorului model, a carui lansare oficiala va avea loc exact peste un an, in cadrul Salonului Auto de la Geneva din 2010.Germanii nu au fost la fel de zgarciti in privinta informatiilor oficiale, comunicatul oficial reusind sa lamureasca o multime de intrebari ale presei si ale fanilor Mercedes. Aflam, astfel, ca noul SLS AMG se bazeaza pe un motor V8 de 6.3 litri care dezvolta 571 de cai putere la 6800 rpm si 650 Nm/4750 rpm. In conditiile in care modelul german isi bazeaza constructia extensiv pe aluminiu si are o masa proprie de doar 1620 de kilograme, raportul masa/putere este excelent, de 2.84 kg/CP. Cifrele performantelor sunt si ele foarte bune: 3.8 secunde pentru 0-100 km/h si 315 km/h viteza maxima. Conform datelor oferite de Mercedes, consumul mediu mixt al noului SLS AMG va fi de 13 litri/100 km.
Motorul V8 este cumplat la o cutie de viteze AMG cu dublu ambreiaj si sapte trepte care transfera puterea catre puntea spate.
In ceea ce priveste comportamentul pe sosea, Mercedes a pregatit patru moduri de rulare, care variaza intre confortabil si supersport.via | Mercedes
Stuttgart/Affalterbach, Mar 12, 2009
---------
Titlul si data oficiale ale prezentarii informatiei pe site-ul de presa Daimler.
Arata aiurea, intri pe "geam" in ea, probabil nu se comporta ca un ferarri, deci e degeaba.
Pe mine personal nu ma intereseaza deloc supercarurile astea, e clar ca nu o sa imi permit niciodata una, la fel ca si 99% din vizitatorii site-ului. E ca si cum as citi despre yacht-uri sau avioane.
As prefera sa scrieti despre masini mai pamantesti.
Patetic, NIMIC ORIGINAL ! Dezamagitor din partea unui producator ca Mercedes.
Dar na, e Criza. Probabil au platit un somalez sa le faca design-ul si i-au dat vreo 100 de reviste Top Gear din Zimbabwe.
URA
ai vazut vreodata un SLR (nu pe net sau in poze ... dar si acolo iti ajungea) ... ideea e ca cica o sa fie inlouit de SLS asta care dupa cum vezi si tu inca nu-i gata, in special design-ul ... asa ca nu mai comenta aiurea ... iar daca tie iti place Viper-ul f. bine ... dar nu te gandi ca ii singura si cea mai tare pentru ca te inseli ... iar ca sa critici (sau sa criticati) Mercedes la tot ce-a facut de-lungul timpului ar trebui sa stii destul de multe in domeniu si sa vii cu argumente ... in fine ...
Si dupa parerea mea, interfata de vizualizare a pozelor inainte de redesign era mult mai buna. O fereastra in plus parca e mai deranjanta.
plus nu cred ca tine de barbatie, pentru ca tre sa ai ceva coaitze ca sa dai blana la 571 de cai pe serpentine, si daca ai masina si nu o faci atunci..., nu stiu, ia-ti alta, dar mie imi pare o masina de barbat