OFICIAL: Mercedes SLK 55 AMG - 422 CP şi 4.6 secunde pentru 0-100 km/h
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Mercedes începe săptămâna în forţă, prezentând fanilor din întreaga lume fotografiile oficiale şi datele tehnice ale celei mai noi apariţii din gama constructorului german din Stuttgart. Este vorba de noul SLK 55 AMG, cea mai puternică versiunea a roadsterului mărcii teutone.
Noul SLK 55 AMG dispune de un motor V8 de 5.5 litri pe care AMG l-a ridicat până la 422 cai putere şi 540 Nm/4500 rpm. Acesta este construit din aluminiu şi reuşeşte performanţe cu adevărat fascinante pentru un cabriolet: 4.6 secunde pentru 0-100 km/h şi 250 km/h viteză maximă, aceasta din urmă fiind însă limitată electronic.
Evident, noul SLK 55 AMG nu duce lipsă de kitul estetic şi tehnic AMG. Acesta include terminaţii duble ale sistemului de evacuare, spoilere noi pe faţă şi spate, un sistem de frânare inteligent, sistemul Direct-Steer, jante din aliaj uşor semnate de divizia de performanţă Mercedes şi o transmisie 7G-Tronic Speedshift care promite multe.
Noul SLK 55 AMG va fi prezentat oficial la Salonul Auto de la Frankfurt, în 12 septembrie, urmând ca apariţia pe piaţă să aibă loc în primăvara anului următor.
via | Mercedes
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din FRANKFURT 2011
-
Salonul Auto de la Frankfurt a avut 928.000 de vizitatori în cadrul ediţiei din 2011. Spre comparaţie, Salonul Auto de la Paris din 2010 a avut 1.26 milioane de vizitatori. (26.09)
-
2011 este anul aniversărilor pentru Volkswagen. După Golf GTI Editon 35, vă prezentăm un model special dedicat celor care iubesc automobilele practice: Caddt Edition 30. (18.09)
-
Bentley a adus la Frankfurt conceptul unui interior futurist, aplicat pe nava amiral a britanicilor, limuzina Mulsanne. (16.09)
Sistemul permite taierea alimentarii cilindrilor 2,3,5 si 8 atunci cand este cazul. AMG Cylinder Management este activ in modul "C" - Controlled Efficiency si lucreaza de la 800 rpm pana la 3.600 rpm. Soferul este informat de faptul ca propulsorul lucreaza in 4 sau 8 cilindri. In cazul in care alimentarea este taiata la cei patru cilindri, mai este disponibil un cuplu motor de 230 Nm. Procesul de activare dureaza 30 milisecunde.
Sistemul este inspirat de cel instalat pe propulsorul V8 de 750 CP din Formula 1.
Sau asta e un lucru banal si nu prea merita mentionat?