În contextul popularității în creștere a mașinilor electrice, guvernul indian s-a alăturat trendului dictat de alte țări și vrea ca electrificarea la nivel național a mașinilor sale să fie făcută pânâ în 2030.
Ideea autorităților indiene nu a fost primită cu brațele deschise de către producători, care cer mai mult timp pentru a stabili viabilitatea acestui plan.
Cei de la Mercedes-Benz au cerut guvernului să nu grăbească trecerea la mașinile 100% electrice și să permită o perioadă de tranziție la mașinile cu hidrogen.
“Până în 2040, întreaga lume va conduce mașini alimentate cu hidrogen. Pentru mine, acest plan să trecem la mașini 100% electrice în toată țara este o decizie grăbită”, a declarat Roland Folger, șeful Mercedes-Benz India.
Nemții au transmis că electrificarea mașinilor din India nu este viabilă, în lipsa infrastructurii și a garanțiilor unui succes comercial în fața vehiculelor cu motoare tradiționale.
Mercedes susține, totuși, că hibrizii plug-in ar putea să fie o soluție temporară, însă doar până când va fi făcută tranziția către mașinile alimentate cu hidrogen.
În schimb, unele cercetări de piață arată că maşinile cu propulsie pe hidrogen vor ajunge la vânzări totale de numai 70.000 de unităţi până în 2027, întrucât clienţii vor prefera maşinile electrice pe baterii în special după creşterea autonomiei.
Previziunea este mult mai pesimistă decât aşteptările celor de la Toyota, care spera să vândă peste 30.000 de unităţi alimentate pe hidrogen în fiecare an începând din 2020.Via Insideevs
o intrrebare pentru toti ceilalti care scriu pe acest site: exista vreo metoda de reciclare a acumulatorilor auto ( indiferent daca hybrid sau full electric )?
A nu se uita însă că Toyota a trebuit să-și reutileze total secția de producție a Mirai-ului cu high-tech peste ceea ce avea deja, toleranțele de nivelul micronului fiind regula.
Nici japonezii, nici coreenii nu-s deci fraieri și investițiile lor enorme au fost sigur cîntărite la fel de atent în perspectivă - fiindcă nu doar în scopul laudei de sine fac asemenea *vitrine tehnologice* investind miliarde acum, dar așteptînd trilioane profit mai tîrziu.
P.S. Da, și bateriile Li-Ion (sau Li-polimer etc.) se reciclează, ba chiar mai dihai decît cele cu Pb, materiile prime recuperate fiind f. scumpe.
mergeti voi cu hidrogenul.
sunt piete pentu toate genurile de oameni, hidrogen, electric, benzina si tractoare.
Valurile oceanului sau soarele produce hidrogenul.
Da, orice acumulator este reciclabil si Tesla deja le vrea inapoi.