Oficial: Mercedes C63 AMG Estate
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
La mai putin de o zi dupa ce Audi si-a prezentat break-ul supersportiv, Mercedes dezvaluie primele imagini si informatii oficiale ale variantei supersportive C 63 AMG Estate. Break-ul de performanta al celor de la Mercedes, despre care va vorbeam si acum cateva zile, va fi prezentat in premiera la Frankfurt si va fi echipat cu acelasi propulsor regasit si pe varianta sedan.
C63 AMG Estate va gazdui sub capota deja celebrul V8 de 6.3 litri capabil sa dezvolte 457 de cai. Puterea motorului este transmisa rotilor prin intermediul unei cutii automatice dezvoltata de AMG si botezata SpeedShift 7G-Tronic. Pentru un condus mai sportiv, Mercedes a pozitionat doua padele ale schimbatorului in spatele volanului. Cutia de viteze AMG va oferi trei niveluri de pozitionare: C, M, S si un indicator care informeaza soferul asupra treptei corespunzatoare.
Performantele imprimate de propulsorul V8 sunt demne de invidiat pentru un break: 0-100 km/h in 4.6 secunde si o viteza maxima, limitata electronic, de 250 km/h.
Pentru o mai buna manevrabilitate Mercedes si AMG vor oferi un sistem de frane performant care include discuri mari, ventilate si perforate ascunse de jantele de 18 inch din aliaj. Pentru clientii mai pretentiosi, Mercedes va oferi ca optiune si un set de jante de 19 inch din aliaj.Adauga un comentariu
Ultimele stiri din IAA FRANKFURT 2007
-
Echipa Automarket a plecat la drum joi dimineata si, dupa popasuri dese, a ajuns in Romania sambata pe inserat. (18.09)
-
Mercedes a publicat noi imagini ale conceptului F700 si detalii despre tehnologia de care acesta dispune. (17.09)
-
Automarket va prezinta ultima parte a maratonului foto de la Salonul de la Frankfurt. Acestea sunt cele mai tari fete de la salonul german! (17.09)
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Ford schimbă șeful calității, după un an plin de rechemări în service
- Toyota a lansat primul monovolum PHEV din Japonia
- Producătorii europeni cresc prețurile mașinilor pe benzină pentru a face electricele mai atractive
- Ford recheamă în service peste 768.000 de modele diesel din întreaga lume
Cu stima pentru Fan BMW.
ce comp se fac.. pe aici.. toti is buni...
acuu despre mas ce e mertan si mai ales preparat de AMG e tare...
Bafta!
P.S.: Nici aici nu a scapat Loganul de comentarii! :)))))))))))).......
Ce va tot aprindeti asa, e doar o discutie...si pana la urma mai mult ca sigur ca nici unul din voi nu are habar de nimic, tot ce stiti e din revistele sau site-urile de specialitate.
Pana nu detii sau macar testezi o masina de asta, nu ai de unde sa stii care e mai buna, si din ce punct de vedere.
2. ca si fiabilitate sunt curios cine pierde mai multi clienti?? Mercedes cu clasa E pe care cei care au cumparat asha ceva nu stiu cum sa le vanda mai repede sau audi a6 care isi pastreaza valoarea si clientii??? 3. musiu h3 eu nu critic masinile germane critic puterea unora care sunt fani dar nu si soferi. eu am condus de la mercedes totul inafara de gl si g iar de la bmw totul inafara de z4 si z3.de la audi nu am condus q7 in rest am testat si am condus la drum lung toate tipurile (modelele actuale sau cele din urma cu o generatie), pe audi am cam 70.000 km iar in mercedes cam 25.000. Parerea mea este strict personala nu am facut pe nimeni idiot ci doar ca vorbiti fara sa cunoasteti. Mercedesul peirde clienti la fiabilitate si ca varsta unde mercedesul este cumparat de manelisti si mosuleti.O zi buna va doresc. cu respect.