Esential
451 | de cai putere dezvoltă noul C63 AMG Coupe |
La începutul acestei luni oficialii Mercedes-Benz au prezentat în cadrul Salonului Auto de la Geneva noul C-Klasse Coupe.De această dată a venit rândul versiunii de performanţă dezvotată de AMG să îşi facă apariţia. Noul C63 AMG Coupe dispune de propuslorul V8 de 6.2 litri aspirat natural capabil să producă 451 de cai putere şi care dezvoltă un cuplu motor de 600 Nm.
Cu acesta fiind zise, noul coupe al germanilor sprintează de la 0 la 100 km/h în 4.4 secunde, iar viteza maximă a fost limitată electronic la 250 km/h. Puterea este transmisă roţilor prin intermediul cutiei de viteze sport Speedshift MCT cu şapte rapoarte. Aceasta dispune de modul Controlled Efficiency, care împreună cu o nouă tehnologie integrată în sistemul de direcţie ajută la reducerea consumului de carburant. Mai mult decât atât, AMG a mai pregătit un pachet de tuning mulţumită căruia, C63 AMG Coupe produce 481 de cai putere, iar sprintul de la 0 la 100 km/h a fost îmbunătăţit cu 0.1 secunde.
La exterior, coupe-ul constructorului din Stuttgart dispune de un design atletic şi impunător. LED-urile integrate în bara din faţă, prizele de aer, logo-ul "6.3 AMG" poziţionat pe partea laterală a maşinii şi jantele din aliaj de 18 inch cu cinci spiţe ne reamintesc că vorbim despre un model produs de divizia de performanţă AMG.
Din toată această ecuaţie nu putea lipsi sistemul de evacuare cu două ţevi de eşapament duble.
În partea din spate, spoiler-ul integrează un deflector de aer negru la finele căruia se regăsesc ţevile de eşapament cromate, iar un eleron discret a fost poziţionat pe portbagaj. Mercedes C63 AMG Coupe îşi va face debutul în cadrul Salonului Auto de la New York de luna viitoare şi va putea fi admirat în showroom-urile din Europa începând cu luna iulie.Via | Mercedes-Benz
Dar serios, la nivelul asta, tuning-ul acela oribil... plafon negru, jante negre, spoiler frontal negru plus cel aplicat cu adeziv pe portbagaj, jalnic!
Omul ar trebui sa aiba un cuvant de spus atunci cand isi comanda masina, nu vine AMG si-ti baga pe gat "cateva carboane" neinspirate. Masina asta in totalitate e un cliseu!
La seria 3 coupe, pai masina aia are pedigree, primul seria 3 a fost coupe si ce masina a fost, traditia a continuat, seria 3 a fost, este si va fi etalon in segmentul ei, restul sunt alternative pentru cei mai putin inspirati! Cine rade la urma... nu s-a prins! se potriveste in acest context! La revedere, Failed Merc!
Wow, fix aceleasi accesorii pe care tu le numesti oribile la masina asta, arata fix la fel si la BMW.
Alea's accesorii pe BMW, adica optionale, du-te la bavaria si cumpara-ti tu standard BMW cu plafon negru cu jante negre alea alea etc.
Oricat te-ai stradui sa strici un M3 cu kit-uri si astea tot nu o sa ajunga oribila ca exemplarul de mai sus!
Mercedes-ul asta e o copie ieftina de tuning, nici gand un AMG! Bara aia fata, ca design e inspirata gen cupra(seat), logan(tuning de cartier), asa ca scuteste-ma!
Nu vad de ce te ataci, vroiai s-o cumperi candva? Ma indoiesc!
Asteptam un test-drive !
"plafon negru" :)))
Si sansele sa vad una in realitatea sunt foarte mici, dar sa mai si conduc vreodata. In concluzie ele nu exista, ar fi fix acelasi lucru pentru mine daca ar fi facuta in Photoshop si cifrele ar fi inventate.
As prefera sa scrieti despre masini normale.
@esan, nu esti deloc subiectiv. Doar pentru ca tu esti pasionat de bmw nu inseamna ca restul e rahatzel. Mai ales ca vb de mercedes care este un constructor mai mare ca si BMW. Ca sa nu crezi ca sunt anti-bmw, chiar acum stau pe ganduri sa cumpar unul. Dar nu pentru ca sunt innebunit cum arata, pt ca nu sunt deloc, dar sunt constient de atuul bmw.......ranjetul pana la urechi al unui copil mic care tocmai a furat o prajiturica....in cazul de fata comportamentul rutier si handling-ul specific al unui go-kart(adica superb)
Eu nu suport BMW-urile (exceptie M3 E92), dar am respect pentru ei, iar acest C63 AMG chiar da bine cu jantele negre si plafonul panoramic pe culoarea alba a masinii.
*M3 nu are plafonul negru vopsit, e din fibra de carbon si vine standard
Hergelia asta de 6.2 litri cu 450 hp are motor de 1 TONA KG si face ca masele de pe Mercedes-Benz C-AMG sa fie dezastruase .
Pe cand la BMW e un motor mult mai mic si mai USOR de 4.0 litri cu 420 Hp mult mai usor si mai perfomant 50%/50% PERFECTIUNE .
De aceea si M3E92 a fost si va fi in fruntea CLASAMENTULUI si pe Circuit si pe AUTOBAHN.
@Esan
Cat despre ce ai spus tu , de ce nu te duci mataluta sa-ti cumperi BMW-ul tau si sa ne lasi cu aceste comentarii de ultra-fan-cocalar-manelist BMW , care sunt invidiosi pe alte marci si incearca din tot posibilul sa atraga fanii altor marci de partea lor ... Sincer daca nu-ti place nu inteleg de ce trebuia sa mia postezi aici ? Iti palce sa strigi imaginea paginii , cumva ?
poate e doar o chestie de gust.
mie imi plac jaguarurile deci nu tin partea nimanui in cazul de fata.
...asa ca daca "audi" bini astia de la bimwi: sa taca, pt.ca cel putin de bmw isi bate joc chevrolet-ul cruz la wtcc si i-a facut sa se retraga din competitie chiar echipa bmw de uzina RUSINE , nu de putine ori am vazut vw-uri pasat de 170 cp distrugand modelele 320d de 163 cp, ciocu" mic varzailor bimwi, audi e doar un simplu pom de iarna cu luminite care in 3-4 ani devine masina de tuns iarba, asa ca out cu conservele bmw si audi!