- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
General
Ultimele stiri din General
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, conducerea Grupului Volkswagen ia în calcul să renunțe la ideea de a închide câteva dintre fabricile sale din Germania. În prezent, grupul german poartă mai multe negocieri cu sindicatul muncitorilor. (13.12)
-
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile va avea un nou președinte începând din 2025. Noul președinte al asociației va fi Ola Kallenius, actualul CEO Mercedes-Benz. (11.12)
-
Partidul Popular European, cea mai mare grupare politică din cadrul Uniunii Europene, dorește să modifice acordul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. PPE vrea să permită vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. (11.12)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Oficial: Megane R26.R, mai rapid cu 3 secunde decat Ford Focus RS
Aaa daca vrei senzatii pe circuit si nu ai foarte multi bani, se merita, dar iti mai trebuie alta masina pt viata cotidiana.
Parerea mea e ca R26 R e pur si simplu o masina de imagine pt Renault. Nu contest ca abilitatile celor de la Renault Sport, fac masini foarte performante pt pretul lor.
Problema Renault este ca lucreaza prea mult pe imagine si prea putin pe calitatea masinilor "normale". Vezi placa cu F1, cu 5* Euroencap, etc.... Ei se axeaza sa faca masini care rezista foarte bine la impact frontal la 65km/h, dar la 85 e cu totul altceva, la 100 e diferenta enorma, dar unii put botul si nu se gandeascca e mai important sa nu dai in zid decat sa dai in el si sa scapi usor.
Oricum personal nu-mi place nici noul Renault Coupe bla bla si nici bietul Ford... ambele la fel de bla bla bla bla.
focus RS nu este nici el produs intr-o serie foarte mare, au fost anuntate doar 4000 de unitati, nu stiu daca doar pentru anul acesta sau pe ciclul ultimului focus
inca o data shhhht pentru cei care nu sustin francezii
eu nu tin nici cu unii nici cu altii dar nemtii au cam luat-o inapoi in ulima vreme (nu vb aici de masini highend)
Blue, stai linistit ca toate masinile la impact de 85-100km/h se fac rahat, ca renault are un marketing foarte bun cinste lor. eu unul daca as dispune de finante mi-as lua asa ceva si as merge cu ea zilnic
Nu stiu pt ca nu am condus niciuna din masini, mai ales ca RS 250 inca nici nu a fost lansat. Cand spui bietul Focus RS cred ca vii dupa o partida de NFS, ca altfel nu inteleg cum poti spune ca 300CP sunt putini... In schimb am condus un Evo, iar pentru nivelul meu si drumurile de la noi e prea puternica.
@first yoyo
Vrei sa-ti insir lista cu masini care se fac se comporta bine si la impacturi de peste 85km/h (in teste private, e adevarat)?
Daca tu spui ca ti-ai lua R26 R si ai merge cu ea zilnic nu pot sa spun decat ca te invidiez. Inseamna ca ai niste rinichi de fier. E clar ca n-ai mers niciodata intr-o masina cu suspensii super-sport cu jante de 18.... sau poate vrei sa faci muschi la abdomen. Vara o sa fie frumos, ca nu mai ai nevoie de sauna sa slabesti, da e bine ca mai deschizi geamu (din manivela) si mai ascultii si tu un radio de la colegii din trafic. Macar ai portbagaj voluminos, daca n-ai bancheta.
Aaa si in articol nu se precizeaza, dar masina vine echipata cu SLICKURI. Tu de unde crezi ca vin performantele astea? Da la prima ploaie ce te faci? Te dai jos si iei autobuzu? Ca nu cred ca ai risca sa te lipesti de primu stalp.
Sincer n-as alege nici Focus RS pt ca e foarte scumpa. Pt mine si pentru bugetul meu Scirocoo e foarte bun. Chiar daca la performante sta ceva mai slab, la confort si calitate e super. Chiar m-a incantat cand am facut test-driveul, plus ca are si un design special. Insa pe criza asta nu vad rostul sa-mi schimb masina.
Acum fiecare cu gusturile lui.....
http://magazines.drivers-republic.com/driversrepublic/fiercecreatures038/?fm=2
si sa vezi videourile astea:
http://www.youtube.com/watch?v=FhGJP65sBGo
http://www.youtube.com/watch?v=5WiE18zfdgo
http://www.youtube.com/watch?v=5VvDGNuk9Ms
si eventual arunca un ochi si aici:
http://www.automarket.ro/stiri/video-duel-incitant-ford-focus-rs-vs-megane-r26r-21519.html
si in plus cauta o gramada de comparative de la topgear, 5th gear, autoexpress, unde megane-ul (chiar si in varianta simpla r26) iese foarte foarte bine.
Multumesc.
Megane R26.R - e o masina legala de strada, dar care se conduce pe circuit. Pentru mersul de zi cu zi e prea "aspra" si deloc confortabila. Cat despre dotari....duce lipsa mare. de aici si greutatea redusa.
Pt 1,2,3 sec pe circuit e inutil o masina sa iti manance sanatatea. Doar "tutu si mutu" o tin tare cu Megane R26.R.
Castigator dupa parerea mea e Focusul RS.
Apropo de francezi si motoare, si Fordul, Si Volvo folosesc motoare diesel PSA, 1.6; 2.0, franceze. Se dovedeste ca fac motoare diesel bune.
Viata e in oras nu pe Silverstone. Acolo e doar reclama.
Toate cele bune tuturor.
P.S
Domnule adry2486 astia sunt frecatori de menta iar parintii lor abia si-au cumparat un logan si muncesc de le sar capacele.Dumneata ai timp sa pui la suflet toate mizeriile lor.Pe mine ma distreaza astia asa cum ma distreaza si guvernul Boc "derbedeii dracului"
si daca nu ma isel ... renault are cauciucuri slick ..standard
ca o fi X mai bun decat Y , nu se stie, performantele raman pe circuit, nu pe bulevardele aglomerate.
Un Megane "poate sa fie" un partener de drum de nadejde.
Daca ai noroc si nimeresti unul dintr-o serie buna, atunci poti fi fericit(a)!.. Eu am acest noroc, astfel incat nu am regretat nici un moment pana acum ca am cumparat un Megane II.
Deci cei care se indoiesc de fiabilitate.. intr-un fel le dau dreptate, dar fiti realisti, probeleme care pot aparea la un Renault pot aparea pe orice alta marca sau model. Daca ridicati capota, sau desfaceti anumite portiuni sub plansa de bord, o sa observati ca majoritatea pieselor sunt facute de un fabricant de renume. Astfel am gasit im masina mea> BOSCH (cele mai multe piese), Valeo, Sagem, Becker (navigatie), Sony, Beru, Philips/VDO, etc.. daca ridic capota la VW Passat tot aceleasi marci le intalnesc. Deci eu zic ca e o chestie de noroc! :)
Sau poate nu??
Megane R26-R nu pra este o masina de strada, in primul rand are:
2 locuri + rollcage
are seminskick-uri
nu are AC nici optiune
nu are nici un fel de sistem de sunet, nici cabluri nici boxe nimic.
R26-R este o masina de pista cu drept de circulatie pe strada
ca posesor de r26 vreau sa spun ca merita fiecare eurocent
pacat ca unii au mintea atat de blocata cu renault e renault etc ...
cate odata mai apare cate un model care da o palma zdravana liderilor clasei gti/type r etc ...
modelul asta a fost r26 si r26r care sunt lidere la capitolul performante pe circuite
sunt foarte multe reviste/emisiuni unde au fost testate si toate au ajuns la aceleasi concluzii
dar asta este noi suntem romani si dam cu piatra inainte sa intrebam
Apropo, Honda Civic TypeRR sedan varianta existenta pe piata din Japonia si posibil Anglia care are 5 locuri, ac, sonorizare si un motor aspirat il face pe pista pe renumitul R26-R.
Focusul merita cumparat, R26 nu, decat daca n-ai ce face cu banii.
In al II-lea rand nu confunda R26 cu R26-R nu sunt aceeasi mancare de peste.