OFICIAL: Mazda Minagi Concept a fost prezentat la Geneva
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Oficialii constructorului japonez Mazda au prezentat în cadrul Salonului Auto de la Geneva noul concept Minagi. Prototipul adus de niponi la evenimentul elveţian prefigurează un viitor crossover care va debuta în toamna anului acesta, sub denumirea CX-5.
Viitorul crossover japonez va beneficia atât de serviciile noii generaţii de propulsoare Skyactiv, cât şi de o transmisie nouă şi de un şasiu din materiale uşoare. Conform oficialilor japonezi, utilizarea noii tehnologii Skyactiv va duce la o îmbunătăţire a consumului întregii game Mazda cu până la 30 de procente până în 2015.
Mai mult decât atât, noul concept al niponilor beneficiază de filozofia de design Soul of Motion. "Minagi reprezintă un crossover unic special creat pentru exploratorii urbani care beneficiază de un design emoţional şi de performanţe remarcabile", au declarat oficialii japonezi în cadrul conferinţei de presă. Astfel, Mazda Minagi va deveni un rival pentru Volkswagen Tiguan şi Audi Q5, iar "bătălia" decisivă din această clasă se va da pe pămând american, acolo unde Q5 se bucură de un succes de piaţă enorm.
Via | Mazda
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Mazda in Romania
-
Mazda 2 (2014-prezent) Preţ: 10.490 - 19.390 €
-
Mazda 3 Preţ: 19.900 - 23.090 €
-
Mazda 3 facelift Preţ: 15.290 - 26.390 €
-
Mazda 3 Sedan facelift Preţ: 16.790 - 26.390 €
-
Mazda 6 Preţ: 25.190 - 35.990 €
-
Mazda 6 Tourer Preţ: 25.190 - 37.990 €
-
Mazda CX-3 facelift Preţ: 22.590 €
-
Mazda CX-5 Preţ: 22.490 - 40.190 €
-
Mazda MX-5 (2014-prezent) Preţ: 20.090 - 28.290 €
-
Mazda MX-5 RF Preţ: 25.890 - 33.190 €
Ultimele stiri din GENEVA 2011
-
Standul Volvo de la Salonul Auto de la Geneva a fost premiat pentru context, tehnologie şi inovaţie. (14.03)
-
Nemţii de la Ruf au adus la Salonul Auto de la Geneva noul lor pachet pentru Porsche 911. Modelul se numeşte Rt 12 R şi costă 279.000 de euro fără taxe. (07.03)
-
Wiesmann a expus la standul său de la Geneva prototipul Spyder, o interpretare radicală a unui model sportiv, care renunţă la designul tradiţionalist. (04.03)
Clasele sunt asa (ignorand aspectul premium): Q7/Cayenne/Touareg/CX7, pe urma Q5/Tiguan/Yeti/viitorul baby Cayenne/Sportage/ix35/ASX/CX5-ul asta, si la sf Q3/Juke/Countryman/SX4.
Ca un Q7 e ceva mai lung decat un Touareg si ca CX7 nu-i chiar atat de mare precum un Touareg, asta dovedeste ca clasa respectiva are un minim si un maxim. Pana la urma, e vorba in primul rand de platforma pe care se bazeaza.