OFICIAL: Maybach facelift, cantecul de lebada al limuzinei germane
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Asa cum a promis, Daimler acorda inca o sansa marcii Maybach, in incercarea de a-si salva propria "perla a coroanei", care de mai multi ani refuza sa devina profitabila. Maybach aduce astazi in fata publicului poate ultimul sau facelift, daca rezultatele financiare nu se imbunatatesc in urmatorii ani.
La nivel exterior, revizuirea aduce o noua grila cromata pentru radiator, care variaza in functie de versiunea pe care este instalata, o capota redesenata, un alt spoiler frontal, oglinzi laterale modificate si blocuri optice posterioare noi. Imbunatatirile aduse de echipa de ingineri Maybach modifica si dimensiunile generale, lungimea fiind mai mare cu 11 mm iar latimea cu 17 mm.
Pachetul estetic este completat de un set de jante de 19 inch, din aliaj, cu 21 de spite, pentru versiunile standard, si de unul de 20 de inch, cu 12 spite, pentru cei care aleg varianta S. Elementele noi de caroserie ajuta si la obtinerea unui coeficient aerodinamic mai bun si la reducerea zgomotului la rulare.
La interior Maybach a decis sa dea o noua definitie perfectiunii si a imbunatatit o serie de aspecte ale habitaclului. Clientii se vor bucura de scaune imbracate in piele cusuta manual, de un ecran de 19 inch pe bancheta din spate, de un parfum special si de o conexiune la internet. Cei care opteaza pentru varianta cu ampatament marit, primesc si un acoperis panoramic transparent, care poate deveni opac prin simpla apasare a unui buton.
Nu lipseste nici sistemul de camere care ofera o vedere de ansamblu a limuzinei si nici geamul care separa scaunele din fata de cele din spate.
Modificari de ordin mecanic au suferit doar versiunile 57S si 62S, care au primit 18 cai putere in plus si se bucura de o economie infima de carburant, de la 13.6 la 13.1 litri/100 km. Valoarea emisiilor a scazut si ea de la 390 la 368 de g/km.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
se si vede ca este un mercedes mai alungit(ai dreptate Cor).
rr phantom are interior de dacia 1310 doar ca o are din lemn