OFICIAL: Limita de viteză legală a crescut la 70 km/h în 88 de localităţi din România
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Oficialii Poliţiei Rutiere Române au anunţat că regimul local de viteză în localitate s-a majorat pe raza a 88 de localităţi pentru vehiculele din categoriile "A" şi "B". Aşadar, atât şoferi automobilelor, cât şi motocicliştii vor putea circula în cele 88 de localităţi cu o viteză maximă de 70 km/h fără a fi sancţionaţi. Măsura are ca scop fluidizarea traficului în zonele respective, toate localităţile fiind tranzitate de drumuri naţionale.
Poliţiştii au anunţat şi bornele kilometrice între care noua limită de viteză este aplicată, deci şoferii vor avea o nouă grijă pe umeri – asigurarea că se află în segmentul de drum cu limita de viteză de 70 km/h pe oră, nu de 50 km/h, pe lângă atenţia la drum şi la ceilalţi participanţi la trafic. În cazul unor localităţi din judeţul Bistriţa Năsăud, dar şi a unei localităţi din Braşov, viteza maximă admisă pe secţiunea menţionată a fost crescută la 60 km/h, nu la 70 km/h ca în celelalte localităţi menţionate în comunicatul de presă al poliţiştilor.
Conducătorii vehiculelor care nu se încadrează în categoriile A sau B sunt obligaţi în continuare să respecte restricţiile de viteză stabilite pentru categoria din care face parte vehiculul utilizat.
Nr. crt. | Judet | Drumul national | Localitate | Pozitii kilometrice ale limitelor localitatii pe drumul national | Limita viteza anterioara | Limita viteza actuala |
1. | AB | DN 1 | Oiejdea | km.391+695 – km.392+285 | 50km/h | 70km/h |
2. | AR | DN 69 | Vinga | km.29+150 – km.29+900 | 50km/h | 70km/h |
3. | AR | DN 7 | Paulis | km.517+000 – km.519+900 | 50km/h | 70km/h |
4. | AR | DN 7 | Cicir | km.530+075 – km.531+106 | 50km/h | 70km/h |
5. | AR | DN 7 | Mîndruloc | km.531+106 – km.532+484 | 50km/h | 70km/h |
6. | AR | DN 79 | Zimandcuz | km.9+154 – km.9+800 | 50km/h | 70km/h |
7. | BC | DN 2 | Oniscani | km.312+600 – km.316+230 | 50km/h | 70km/h |
8. | BC | DN 2 | Hârlesti | km.316+230 – km.317960 | 50km/h | 70km/h |
9. | BH | DN 1 | Grosi | km.585+200 – km.586+250 | 50km/h | 70km/h |
10. | BH | DN 1 | Sabolciu | km.610+633 – km.611+050 | 50km/h | 70km/h |
11. | BH | DN 1 | Bors | km.641+250 – km.641+750 | 50km/h | 70km/h |
12. | BH | DN 17 | Ciceu Mihaesti | km.7+125 – km.9+000 | 50km/h | 70km/h |
13. | BH | DN 17 | Bata | km.9+000 –km.10+675 | 50km/h | 70km/h |
14. | BN | DN 17 | Reteag | km.10+690 – km.11+140 | 50km/h | 70km/h |
15. | BN | DN 17 | Uriu | km.14+225 – km.15+700 | 50km/h | 70km/h |
16. | BN | DN 17 | Cristestii Ciceului | km.7+200 – km.19+400 | 50km/h | 70km/h |
17. | BN | DN 17 | Coldau | km.19+900 – km.21+260 | 50km/h | 70km/h |
18. | BN | DN 17 | Beclean | km.23+070 – km.24+590 | 50km/h | 70km/h |
19. | BN | DN 17 | Sieu Sfîntu | km.38+000 – km.39+250 | 50km/h | 70km/h |
20. | BN | DN 17 | Podirei | km.42+600 – km.43+800 | 50km/h | 70km/h |
21. | BN | DN 17 | Crainimat | km.49+325 – km.51+025 | 50km/h | 70km/h |
22. | BN | DN 17 | Unirea | km.66+750 – km.67+900 | 50km/h | 70km/h |
23. | BN | DN 17 | Livezile | km.69+300 – km.72+600 | 50km/h | 70km/h |
24. | BN | DN 17 | Rusu Bîrgaului | km.73+225 – km.75+125 | 50km/h | 70km/h |
25. | BN | DN 17 | Josenii Birgaului | km.77+575 – km.79+700 | 50km/h | 70km/h |
26. | BN | DN 17 |
Mijlocenii Bîrgăului |
km.79+700 – km.81+225 | 50km/h |
60 km/h |
27. | BN | DN 17 |
Şuşenii Bîrgăului |
km.81+225 – km.82+800 | 50km/h |
60 km/h |
28. | BN | DN 17 |
Tiha Bîrgăului | km.85+125 – km.88+950 | 50km/h |
60 km/h |
29. | BN | DN 17 |
Tureac | km.88+950 – km.91+450 | 50km/h |
60 km/h |
30. | BN | DN 17 |
Mureşenii Bîrgăului | km.91+450 – km.95+304 | 50km/h |
60 km/h |
31. | BN | DN 17 |
Piatra Fininele | km.107+403 – km.110+102 | 50km/h | 60km/h |
32. | BV |
DN 1 | Braşov | Km.159 – km.161 | 50km/h | 70km/h |
33. | BV |
DN 1 | Braşov | km172+300 –km.173+300 | 50km/h | 70km/h |
34. | BV |
DN 11 | Braşov | km.2 – km.5+600 | 50km/h | 70km/h |
35. | BV |
DN 13 | Braşov | km.3+100 –km.6+100 | 50km/h | 60km/h |
36. | BV |
DN 73 | Braşov | km.128 –km.130+900 | 50km/h | 70km/h |
37. | BZ |
DN 2 |
Braşov | km.123+200 – km.125+150 | 50km/h | 70km/h |
38. | BZ |
DN 2 |
Poşta Câlnău | km.74+600 – km.76+200 | 50km/h | 70km/h |
39. | CJ | DN 1 | Căldăruşanca | km.450+030 – km.451+191 | 50km/h | 70km/h |
40. | CJ | DN 1 | Copăceni | km.455+500 – km.456+753 | 50km/h | 70km/h |
41. | CT | DN 3 | Tureni | km.245 – km.250 | 50km/h | 70km/h |
42. | CT | DN 3 | Valu lui Traian | km.242 – km.243 | 50km/h | 70km/h |
43. | CT | DN22C | Murfatlar | km.38 – km.40 | 50km/h | 70km/h |
44. | CT | DN22C | Poarta Albă | km.30 – km.32 | 50km/h | 70km/h |
45. | CT | DN22C | Castelu | km.23 – km.25 | 50km/h | 70km/h |
46. | CT | DN22C | Medgidia | km.9 – km.11 | 50km/h | 70km/h |
47. |
CT | DN22C | Făclia | km.5 – km.6 | 50km/h | 70km/h |
48. |
DB | DN 7 | Ştefan cel Mare | km.22+600 – km.30+800 | 50km/h | 70km/h |
49. |
DJ | DN 6 | Tărtăşeşti | km.234+400 – km.260+750 | 50km/h | 70km/h |
50. |
GJ | DN 66 |
Craiova – Filiaşi | km.10+550 –km.13+430 | 50km/h | 70km/h |
51. |
GJ | DN 66 |
Brăneşti | km.14+400 –km.15+730 | 50km/h | 70km/h |
52. | GJ | DN 66 |
Cursaru | km.16+995 – km.19+230 | 50km/h | 70km/h |
53. | GJ | DN 66 |
Ceplea | km.19+230 – km.21+550 | 50km/h | 70km/h |
54. | GJ | DN 66 |
Izvoarele | km.22+050 –km.24+450 | 50km/h | 70km/h |
55. | GJ | DN 66 |
Văleni | km.25+600 –km.27+700 | 50km/h | 70km/h |
56. | GJ | DN 66 |
Sărdăneşti | km.33+150 – km.35+720 | 50km/h | 70km/h |
57. | GJ | DN 66 |
Cocoreni | km.41+450 – km.44+750 | 50km/h | 70km/h |
58. | GJ | DN 66 |
Vlăduleni | km.44+750 – km.47+000 | 50km/h | 70km/h |
59. | GJ | DN 66 |
Moi | km.106+500 – km.107+200 | 50km/h | 70km/h |
60. | GH | DN 67 | Câmpu Mare | km.10+000 – km.11+500 | 50km/h | 70km/h |
61. | HR | DN 67 D | Rachiti | km.103+300 – km.105+150 | 50km/h | 70km/h |
62. | HR | DN 13A | Vlăhiţa | km.67+218 – km.69+312 | 50km/h | 70km/h |
63. | IF | DN 13A | Lupeni | km.12+100 – km.17+800 | 50km/h | 70km/h |
64. | IF | DN 1 | Otopeni | km.21+700 – km.24+500 | 50km/h | 70km/h |
65. | IF | DN 1 | Săftica | km.27+700 – km.29+900 | 50km/h | 70km/h |
66. | IF | DN 1 | Tâncăbeşti | km.32+650 – km.37+000 | 50km/h | 70km/h |
67 | IF |
DN 1 | Ciolpani | km.147+780 – km.155+000 | 50km/h | 70km/h |
68. | MM | DN 1C | Baia Mare | km.39+900 – km.41+980 | 50km/h | 70km/h |
69. | PH | DN 1 |
Potigrafu | km.43+050 – km.45+310 | 50km/h | 70km/h |
70. | PH | DN 1 |
Puchenii Moşneni | km.45+310 – km.46+530 | 50km/h | 70km/h |
71. | PH | DN 1 |
Puchenii Mari | km.48+800 – km.51+680 | 50km/h | 70km/h |
72. | PH | DN 1 |
Româneşti | km.51+700 – km.53+100 | 50km/h | 70km/h |
73. | PH | DN 1 |
Bărcăneşti | km.51+700 – km.53+100 | 50km/h | 70km/h |
74. | PH | DN 1 |
Băicoi | km.101+220 – km.104+200 | 50km/h | 70km/h |
75. | PH | DN 1 |
Breaza |
km.105+490 – km.111+190 | 50km/h | 70km/h |
76. | PH | DN 1 |
Comarnic | km.112+400 – km.113+740 | 50km/h | 70km/h |
77. | PH | DN 1 |
Posada | km.118+800 – km.125+900 | 50km/h | 70km/h |
78. | PH | DN 1 |
Sinaia | km.128+210 – km.132+800 | 50km/h | 70km/h |
79. | PH | DN 1 |
Buşteni | km.134+500 – km.135+880 | 50km/h | 70km/h |
80. | PH | DN 1 |
Azuga | km.37+415 – km.39+270 | 50km/h | 70km/h |
81. | SM | DN 19A | Madaras | km.250+100 – km.251+200 m | 50km/h | 70km/h |
82. | SB | DN 7 | Boiţa | km.317+200 – km.318+100 | 50km/h | 70km/h |
83. | SB | DN 1 | Cristian | km.67+320 – km.68+420 | 50km/h | 70km/h |
84. | TR | DN 6 |
Văceni | km.157+288 – km.161+805 | 50km/h | 70km/h |
85. | VL | DN 7 | Milcoiu | km.84 – km.85 | 50km/h | 70km/h |
86. | VS | DN 24 | Sălcioara | km.89 – km.90 | 50km/h | 70km/h |
87. | VS | DN 24 | Strâmtura | km.104 – km.105 | 50km/h | 70km/h |
88. | VS | DN 24 | Crasna | km.20+700 – km.21+ 300m | 50km/h | 70km/h |
89. | VS | DN 24 B | Satu Nou | 50km/h | 70km/h |
Via | PoliţiaRomână
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection s-a îmbogățit cu o nouă mașină extrem de specială. Este vorba despre un Ferrari Daytona SP3, unul dintre cele 599 de exemplare produse. (16.04)
-
Potrivit celor mai recente cifre, producția auto din România a înregistrat o nouă scădere. În a treia lună din 2025, uzinele auto de la noi din țară au construit cu 5.85% mai puține mașini decât în aceeași lună din 2024. (16.04)
-
Autostrada A1 va fi închisă complet, pe tronsonul cuprins între ieșirea A1 Bascov și nodul rutier Băiculești, anunță Direcția Regională de Drumuri și Poduri București. Circulația va fi închisă începând de luni, 14 aprilie, ora 12:00, și până joi, 17 aprilie, ora 12:00. (14.04)
-
UE ia în considerare să elimine taxele vamale pentru mașinile electrice din China
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Primele imagini cu noua Mazda EZ-60, un SUV electric cu origini din China
-
Uniunea Europeană vrea să interzică fibra de carbon din mașini
din pacate nu vad DN5 acolo :(
Pentru a sparge monopolul tebuie sa atacam o campanie petroliera (OMV-PETROM) prin simplul mod de a nu mai cumpara nici un produs de la OMV-PETROM. Bineinteles, compania va intra intr-o perioada de criza din care poate sa iasa daca iftineste benzina sau daca da faliment.
Bineinteles o sa aleaga sa ieftineasca benzina. Cand compania a ieftinit destul benzina cumparam numai de la ea. Celelalte companii petroliere (LUK, FLOREA, MOL, Rompetrol etc) o vor urma in tandem, ieftinind si ele.
Repetam metoda de ori de cate ori este nevoie.
Daca le atacam pe toate nu putem face mare lucru. Dar putem sa o atacam pe una singura astfel:
1. NU MAI CUMPARAM NIMIC DE LA PETROM-OMV.
2. ASTEPTAM CA PETROM-OMV SA SCADA PRETUL.
3. DACA SUNTEM MULTUMITI DE PRET CUMPARAM NUMAI DE LA PETROM-OMV
Daca suntem uniti o sa izbavim. Pentru ca altfel inseamna sclavie.
Eu unul de astazi incep sa IGNOR OMV-PETROM.
Cat despre grija in plus de a observa portiunile cu limita modificata, nu mi se pare deloc greu.La intrarea in aceste localitati, vor fi puse indicatoare, si cum scopul conducatorilor auto este sa mai arunce cate un ochi pe ele, nu vad ce este atat de dificil.
@andi, corect, 50 erau doar pt celelalte categorii, pt A si B era deja 70 limita.
Desi pe drumurile express ar trebui ridicata pana la maximum prevazut de lege (80) , nu e ca un drum normal cu cate o banda pe sens.
Dar ca la noi,la nimenea.