OFICIAL: Limita de viteză legală a crescut la 70 km/h în 88 de localităţi din România
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Oficialii Poliţiei Rutiere Române au anunţat că regimul local de viteză în localitate s-a majorat pe raza a 88 de localităţi pentru vehiculele din categoriile "A" şi "B". Aşadar, atât şoferi automobilelor, cât şi motocicliştii vor putea circula în cele 88 de localităţi cu o viteză maximă de 70 km/h fără a fi sancţionaţi. Măsura are ca scop fluidizarea traficului în zonele respective, toate localităţile fiind tranzitate de drumuri naţionale.
Poliţiştii au anunţat şi bornele kilometrice între care noua limită de viteză este aplicată, deci şoferii vor avea o nouă grijă pe umeri – asigurarea că se află în segmentul de drum cu limita de viteză de 70 km/h pe oră, nu de 50 km/h, pe lângă atenţia la drum şi la ceilalţi participanţi la trafic. În cazul unor localităţi din judeţul Bistriţa Năsăud, dar şi a unei localităţi din Braşov, viteza maximă admisă pe secţiunea menţionată a fost crescută la 60 km/h, nu la 70 km/h ca în celelalte localităţi menţionate în comunicatul de presă al poliţiştilor.
Conducătorii vehiculelor care nu se încadrează în categoriile A sau B sunt obligaţi în continuare să respecte restricţiile de viteză stabilite pentru categoria din care face parte vehiculul utilizat.
Nr. crt. | Judet | Drumul national | Localitate | Pozitii kilometrice ale limitelor localitatii pe drumul national | Limita viteza anterioara | Limita viteza actuala |
1. | AB | DN 1 | Oiejdea | km.391+695 – km.392+285 | 50km/h | 70km/h |
2. | AR | DN 69 | Vinga | km.29+150 – km.29+900 | 50km/h | 70km/h |
3. | AR | DN 7 | Paulis | km.517+000 – km.519+900 | 50km/h | 70km/h |
4. | AR | DN 7 | Cicir | km.530+075 – km.531+106 | 50km/h | 70km/h |
5. | AR | DN 7 | Mîndruloc | km.531+106 – km.532+484 | 50km/h | 70km/h |
6. | AR | DN 79 | Zimandcuz | km.9+154 – km.9+800 | 50km/h | 70km/h |
7. | BC | DN 2 | Oniscani | km.312+600 – km.316+230 | 50km/h | 70km/h |
8. | BC | DN 2 | Hârlesti | km.316+230 – km.317960 | 50km/h | 70km/h |
9. | BH | DN 1 | Grosi | km.585+200 – km.586+250 | 50km/h | 70km/h |
10. | BH | DN 1 | Sabolciu | km.610+633 – km.611+050 | 50km/h | 70km/h |
11. | BH | DN 1 | Bors | km.641+250 – km.641+750 | 50km/h | 70km/h |
12. | BH | DN 17 | Ciceu Mihaesti | km.7+125 – km.9+000 | 50km/h | 70km/h |
13. | BH | DN 17 | Bata | km.9+000 –km.10+675 | 50km/h | 70km/h |
14. | BN | DN 17 | Reteag | km.10+690 – km.11+140 | 50km/h | 70km/h |
15. | BN | DN 17 | Uriu | km.14+225 – km.15+700 | 50km/h | 70km/h |
16. | BN | DN 17 | Cristestii Ciceului | km.7+200 – km.19+400 | 50km/h | 70km/h |
17. | BN | DN 17 | Coldau | km.19+900 – km.21+260 | 50km/h | 70km/h |
18. | BN | DN 17 | Beclean | km.23+070 – km.24+590 | 50km/h | 70km/h |
19. | BN | DN 17 | Sieu Sfîntu | km.38+000 – km.39+250 | 50km/h | 70km/h |
20. | BN | DN 17 | Podirei | km.42+600 – km.43+800 | 50km/h | 70km/h |
21. | BN | DN 17 | Crainimat | km.49+325 – km.51+025 | 50km/h | 70km/h |
22. | BN | DN 17 | Unirea | km.66+750 – km.67+900 | 50km/h | 70km/h |
23. | BN | DN 17 | Livezile | km.69+300 – km.72+600 | 50km/h | 70km/h |
24. | BN | DN 17 | Rusu Bîrgaului | km.73+225 – km.75+125 | 50km/h | 70km/h |
25. | BN | DN 17 | Josenii Birgaului | km.77+575 – km.79+700 | 50km/h | 70km/h |
26. | BN | DN 17 |
Mijlocenii Bîrgăului |
km.79+700 – km.81+225 | 50km/h |
60 km/h |
27. | BN | DN 17 |
Şuşenii Bîrgăului |
km.81+225 – km.82+800 | 50km/h |
60 km/h |
28. | BN | DN 17 |
Tiha Bîrgăului | km.85+125 – km.88+950 | 50km/h |
60 km/h |
29. | BN | DN 17 |
Tureac | km.88+950 – km.91+450 | 50km/h |
60 km/h |
30. | BN | DN 17 |
Mureşenii Bîrgăului | km.91+450 – km.95+304 | 50km/h |
60 km/h |
31. | BN | DN 17 |
Piatra Fininele | km.107+403 – km.110+102 | 50km/h | 60km/h |
32. | BV |
DN 1 | Braşov | Km.159 – km.161 | 50km/h | 70km/h |
33. | BV |
DN 1 | Braşov | km172+300 –km.173+300 | 50km/h | 70km/h |
34. | BV |
DN 11 | Braşov | km.2 – km.5+600 | 50km/h | 70km/h |
35. | BV |
DN 13 | Braşov | km.3+100 –km.6+100 | 50km/h | 60km/h |
36. | BV |
DN 73 | Braşov | km.128 –km.130+900 | 50km/h | 70km/h |
37. | BZ |
DN 2 |
Braşov | km.123+200 – km.125+150 | 50km/h | 70km/h |
38. | BZ |
DN 2 |
Poşta Câlnău | km.74+600 – km.76+200 | 50km/h | 70km/h |
39. | CJ | DN 1 | Căldăruşanca | km.450+030 – km.451+191 | 50km/h | 70km/h |
40. | CJ | DN 1 | Copăceni | km.455+500 – km.456+753 | 50km/h | 70km/h |
41. | CT | DN 3 | Tureni | km.245 – km.250 | 50km/h | 70km/h |
42. | CT | DN 3 | Valu lui Traian | km.242 – km.243 | 50km/h | 70km/h |
43. | CT | DN22C | Murfatlar | km.38 – km.40 | 50km/h | 70km/h |
44. | CT | DN22C | Poarta Albă | km.30 – km.32 | 50km/h | 70km/h |
45. | CT | DN22C | Castelu | km.23 – km.25 | 50km/h | 70km/h |
46. | CT | DN22C | Medgidia | km.9 – km.11 | 50km/h | 70km/h |
47. |
CT | DN22C | Făclia | km.5 – km.6 | 50km/h | 70km/h |
48. |
DB | DN 7 | Ştefan cel Mare | km.22+600 – km.30+800 | 50km/h | 70km/h |
49. |
DJ | DN 6 | Tărtăşeşti | km.234+400 – km.260+750 | 50km/h | 70km/h |
50. |
GJ | DN 66 |
Craiova – Filiaşi | km.10+550 –km.13+430 | 50km/h | 70km/h |
51. |
GJ | DN 66 |
Brăneşti | km.14+400 –km.15+730 | 50km/h | 70km/h |
52. | GJ | DN 66 |
Cursaru | km.16+995 – km.19+230 | 50km/h | 70km/h |
53. | GJ | DN 66 |
Ceplea | km.19+230 – km.21+550 | 50km/h | 70km/h |
54. | GJ | DN 66 |
Izvoarele | km.22+050 –km.24+450 | 50km/h | 70km/h |
55. | GJ | DN 66 |
Văleni | km.25+600 –km.27+700 | 50km/h | 70km/h |
56. | GJ | DN 66 |
Sărdăneşti | km.33+150 – km.35+720 | 50km/h | 70km/h |
57. | GJ | DN 66 |
Cocoreni | km.41+450 – km.44+750 | 50km/h | 70km/h |
58. | GJ | DN 66 |
Vlăduleni | km.44+750 – km.47+000 | 50km/h | 70km/h |
59. | GJ | DN 66 |
Moi | km.106+500 – km.107+200 | 50km/h | 70km/h |
60. | GH | DN 67 | Câmpu Mare | km.10+000 – km.11+500 | 50km/h | 70km/h |
61. | HR | DN 67 D | Rachiti | km.103+300 – km.105+150 | 50km/h | 70km/h |
62. | HR | DN 13A | Vlăhiţa | km.67+218 – km.69+312 | 50km/h | 70km/h |
63. | IF | DN 13A | Lupeni | km.12+100 – km.17+800 | 50km/h | 70km/h |
64. | IF | DN 1 | Otopeni | km.21+700 – km.24+500 | 50km/h | 70km/h |
65. | IF | DN 1 | Săftica | km.27+700 – km.29+900 | 50km/h | 70km/h |
66. | IF | DN 1 | Tâncăbeşti | km.32+650 – km.37+000 | 50km/h | 70km/h |
67 | IF |
DN 1 | Ciolpani | km.147+780 – km.155+000 | 50km/h | 70km/h |
68. | MM | DN 1C | Baia Mare | km.39+900 – km.41+980 | 50km/h | 70km/h |
69. | PH | DN 1 |
Potigrafu | km.43+050 – km.45+310 | 50km/h | 70km/h |
70. | PH | DN 1 |
Puchenii Moşneni | km.45+310 – km.46+530 | 50km/h | 70km/h |
71. | PH | DN 1 |
Puchenii Mari | km.48+800 – km.51+680 | 50km/h | 70km/h |
72. | PH | DN 1 |
Româneşti | km.51+700 – km.53+100 | 50km/h | 70km/h |
73. | PH | DN 1 |
Bărcăneşti | km.51+700 – km.53+100 | 50km/h | 70km/h |
74. | PH | DN 1 |
Băicoi | km.101+220 – km.104+200 | 50km/h | 70km/h |
75. | PH | DN 1 |
Breaza |
km.105+490 – km.111+190 | 50km/h | 70km/h |
76. | PH | DN 1 |
Comarnic | km.112+400 – km.113+740 | 50km/h | 70km/h |
77. | PH | DN 1 |
Posada | km.118+800 – km.125+900 | 50km/h | 70km/h |
78. | PH | DN 1 |
Sinaia | km.128+210 – km.132+800 | 50km/h | 70km/h |
79. | PH | DN 1 |
Buşteni | km.134+500 – km.135+880 | 50km/h | 70km/h |
80. | PH | DN 1 |
Azuga | km.37+415 – km.39+270 | 50km/h | 70km/h |
81. | SM | DN 19A | Madaras | km.250+100 – km.251+200 m | 50km/h | 70km/h |
82. | SB | DN 7 | Boiţa | km.317+200 – km.318+100 | 50km/h | 70km/h |
83. | SB | DN 1 | Cristian | km.67+320 – km.68+420 | 50km/h | 70km/h |
84. | TR | DN 6 |
Văceni | km.157+288 – km.161+805 | 50km/h | 70km/h |
85. | VL | DN 7 | Milcoiu | km.84 – km.85 | 50km/h | 70km/h |
86. | VS | DN 24 | Sălcioara | km.89 – km.90 | 50km/h | 70km/h |
87. | VS | DN 24 | Strâmtura | km.104 – km.105 | 50km/h | 70km/h |
88. | VS | DN 24 | Crasna | km.20+700 – km.21+ 300m | 50km/h | 70km/h |
89. | VS | DN 24 B | Satu Nou | 50km/h | 70km/h |
Via | PoliţiaRomână
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
din pacate nu vad DN5 acolo :(
Pentru a sparge monopolul tebuie sa atacam o campanie petroliera (OMV-PETROM) prin simplul mod de a nu mai cumpara nici un produs de la OMV-PETROM. Bineinteles, compania va intra intr-o perioada de criza din care poate sa iasa daca iftineste benzina sau daca da faliment.
Bineinteles o sa aleaga sa ieftineasca benzina. Cand compania a ieftinit destul benzina cumparam numai de la ea. Celelalte companii petroliere (LUK, FLOREA, MOL, Rompetrol etc) o vor urma in tandem, ieftinind si ele.
Repetam metoda de ori de cate ori este nevoie.
Daca le atacam pe toate nu putem face mare lucru. Dar putem sa o atacam pe una singura astfel:
1. NU MAI CUMPARAM NIMIC DE LA PETROM-OMV.
2. ASTEPTAM CA PETROM-OMV SA SCADA PRETUL.
3. DACA SUNTEM MULTUMITI DE PRET CUMPARAM NUMAI DE LA PETROM-OMV
Daca suntem uniti o sa izbavim. Pentru ca altfel inseamna sclavie.
Eu unul de astazi incep sa IGNOR OMV-PETROM.
Cat despre grija in plus de a observa portiunile cu limita modificata, nu mi se pare deloc greu.La intrarea in aceste localitati, vor fi puse indicatoare, si cum scopul conducatorilor auto este sa mai arunce cate un ochi pe ele, nu vad ce este atat de dificil.
@andi, corect, 50 erau doar pt celelalte categorii, pt A si B era deja 70 limita.
Desi pe drumurile express ar trebui ridicata pana la maximum prevazut de lege (80) , nu e ca un drum normal cu cate o banda pe sens.
Dar ca la noi,la nimenea.