OFICIAL: Informaţii noi despre Peugeot 508 şi 508 SW
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Peugeot a dezvăluit o galerie foto a noilor 508 şi 508 SW, modele cu care vrea să lupte în segmentul D în următorii ani. Modelul 508 va avea un rol dificil, respectiv va fi nevoit să lupte atât cu rivalii lui 407, cât şi cu rivalii lui 607, din moment ce acesta va înlocui ambele nave amiral ale gamei Peugeot. Odată cu noua galerie foto, cei de la Peugeot au dezvăluit şi specificaţiile tehnice ale lui 508 în ambele versiuni de caroserie ale acestuia. Prima informaţie nouă este că rezervorul de carburant are capacitatea de 72 de litri, iar că modelul cântăreşte între 1.390 kilograme şi 1.540 kilograme cu rezervorul plin, în funcţie de versiunea de motorizare.
În ceea ce priveşte design-ul, putem spune că Peugeot s-a ţinut de cuvânt şi a preluat cât mai multe elemente de pe conceptul 5 by Peugeot prezentat la Salonul Auto de la Geneva în acest an. Dimensiunile modelului îl încadrează în spaţiul "lăsat liber" între 407 şi 607. Lungimea modelului este de 4.792 milimetri, iar lăţimea acestuia cu tot cu oglinzile laterale este de 2.068 milimetri. Ampatamentul este de 2.817 milimetri, iar această valoare este valabilă şi pentru versiunea SW a lui 508. Versiunea entry-level este echipată cu jante de oţel de 16 inch, în timp ce nivelurile de echipare superioare primeste jante din aliaj uşor de 16 şi 17 inch, iar alte motorizări primesc chiar jante de 18 şi 19 inch – cum este cazul unităţii HDi de 2.2 litri.
Versiunea SW a lui 508 are o lungime de 4.813 milimetri şi o lăţime de 2.068 milimetri. Masa unui 508 SW variază între 1.410 şi 1.660 kilograme cu rezervorul plin şi diferă în funcţie de motorizare. Volumul portbagajului în cazul modelului 508 SW este de 660 de litri, exceptând roata re de rezervă, care "fură" încă 48 de litri dacă este luată în considerare. În cazul versiunii sedan a lui 508, modelul are un volum al portbagajului de 545 de litri, din care scădem 48 de litri reprezentând roata de rezervă.
Avem de a face cu două motorizări otto şi trei motorizări Hdi echipate cu filtru de particule. Versiunea entry-level în gama 508 este reprezentată de motorul VTi de 1.6 litri şi 120 CP.
Unitatea Vti de 1.6 litri este singurul propulsor aspirat din gamă şi dezvoltă 120 CP la 6.000 rpm şi un cuplu motor de 160 Nm la 4.250 rpm. Propulsorul este cuplat unei transmisii manuale cu şase rapoarte care este pilotată automat şi îl poate duce de la 0 la 100 km/h în 11.5 secunde. Respectiva transmisie permite reprize de 8.9 secunde de la 80 la 120 km/h şi parcurgerea a 1.000 de metri cu start de pe loc în 32.8 secunde. Consumul mediu al acestei versiuni de motorizare este de 6.2 litri la sută.Cealaltă opţiune de motorizare pe benzină se numeşte THP şi are o cilindree de 1.598 centimetri cubi. Unitatea este supraalimentată şi poate fi echipată fie cu o transmisie manuală cu şase rapoarte, fie cu o cutie de viteze automată cu şase trepte. Propulsorul dezvoltă 156 CP la 6.000 rpm şi un cuplu motor maxim de 240 Nm între 1.400 şi 4.000 rpm. Versiunea manuală a acestui model are nevoie de 8.6 secunde să accelereze de la 0 la 100 km/h, în timp ce versiunea cu transmisie automată necesită 9.2 secunde pentru aceeaşi manevră. Consumul mediu este de 6.7 litri la sută pentru versiunea cu cinci trepte, în timp ce versiunea cu şase trepte realizează un consum mediu de 7.1 litri la sută.
Versiunea entry-level în gama diesel este o unitate HDi de 1.6 litri şi 112 CP. Propulsorul furnizează un cuplu motor maxim de 240 Nm între 1.500 şi 3.000 rpm, iar funcţia de overboost îi permite furnizarea a 254 Nm pentru o perioadă scurtă de timp. Puterea maximă vine la 3.600 rpm, iar unitatea poate să fie echipată fie cu o transmisie manuală cu cinci rapoarte, fie cu o transmisie manuală pilotată automat – care beneficiază de şase rapoarte. În cazul unităţii manuale, vorbim de un timp de accelerare de la 0 la 100 km/h de 11.3 secunde, în timp ce versiunea cu transmisie manuală pilotată automat necesită 11.9 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h. Francezii oferă şi un diesel de 140 CP şi 320 Nm. Unitatea respectivă este oferită doar în compania unei transmisii manuale cu şase rapoarte şi poate accelera de la 0 la 100 km/h în 9.8 secunde.
Consumul mediu al acestei versiuni este de 4.8 litri la sută.Unitatea de mijloc a gamei diesel este reprezentată de un propulsor HDi de 1.997 cmc care oferă 163 CP. Motorul este oferit fie alături de o transmisie manuală cu şase trepte, fie alături de o cutie de automată cu şase trepte. Cuplul motor maxim al unităţii este de 320 Nm în cazul versiunii manuale, respectiv de 340 Nm în cazul versiunii cu transmisie automată. Versiunea cu transmisie automată oferă cuplul maxim între 2.000 şi 3.000 rpm, în timp ce versiunea manuală oferă cuplul maxim la 2.000 rpm şi beneficiază de o funcţie overboost care îi poate mări cuplul motor cu 20 Nm pentru o perioadă scurtă de timp.
Versiunea manuală a lui Peugeot 508 2.0 HDi accelerează de la 0 la 100 km/h în 9.8 secunde şi are un consum mediu de 4.8 litri la sută. În cazul optării pentru o transmisie automată cu şase trepte alături de motorul HDi de 2.0 litri, clientul ar beneficia de un timp de accelerare de la 0 la 100 km/h de 9.2 secunde şi de un consum mediu de 5.7 litri la sută.
Versiunea de top a gamei diesel este reprezentantă de un motor HDi de 2.2 litri. Propulsorul respectiv furnizează 204 CP la 3.500 rpm şi oferă un cuplu motor maxim de 450 Nm între 2.000 şi 2.750 rpm. Unitatea de 2.2 litri este oferită doar împreună cu o transmisie automată cu şase rapoarte. Aceasta oferă o viteză maximă de 232 km/h şi o un timp de accelerare de la 0 la 100 km/h de 8.2 secunde. Consumul mediu al modelului este de 5.7 litri la sută. Toate propulsoarele din gamă respectă normele Euro 5, iar unităţile diesel beneficiază de un filtru de particule FAP în standard. Deşi francezii nu au dezvăluit specificaţiile tehnice ale lui Peugeot 508 Hybrid4, modelul respectiv emite doar 99 de grame de CO2 per kilometru şi furnizează 204 CP graţie aportului unui motor electric amplasat pe puntea spate.
Via | Peugeot | Carscoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Peugeot in Romania
-
Peugeot 2008 facelift Preţ: 14.147 - 20.964 €
-
Peugeot 208 facelift Preţ: 10.601 - 23.160 €
-
Peugeot 3008 Preţ: n/a - 29.176 €
-
Peugeot 3008 GT Preţ: 33.410 €
-
Peugeot 301 facelift Preţ: 11.781 - 14.399 €
-
Peugeot 308 facelift Preţ: n/a - 31.714 €
-
Peugeot 308 SW facelift Preţ: n/a - 26.328 €
-
Peugeot 5008 Preţ: 22.014 - 35.195 €
-
Peugeot Boxer Preţ: 21.004 €
-
Peugeot e-2008 Preţ: 35.391 €
-
Peugeot e-208 Preţ: n/a €
-
Peugeot Expert Preţ: 19.486 - 22.106 €
-
Peugeot Partner (2015-prezent) Preţ: 15.243 - 17.085 €
-
Peugeot Partner Tepee Preţ: 15.866 - 19.264 €
-
Peugeot Traveller Preţ: 24.871 - 38.080 €
Ultimele stiri din PARIS 2010
-
Organizatorii Salonului Auto de la Paris au anunţat că ediţia din acest an a avut un număr mai scăzut de vizitatori decât cea din 2008 din pricina protestelor transportatorilor din Franţa. (18.10)
-
Lamborghini Sesto, Bentley Continental GT, Porsche Speedster şi Carrera GTS sunt vedetele celui mai puternic grup auto european, care a venit să îşi reafirme supremaţia în cadrul salonului parizian. (02.10)
-
La standul Citroen a fost mare aglomeraţie. Vizitatorii s.au înghesuit să vadă de aproape Citroen C Zero, noul C4 şi fratele său premium DS4. Conceptul Lacoste şi DS3 WRC au completat elita. (02.10)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Mai multa atentie Automarket, ca doar copiati informatiile din alte surse, ce naiba nici macar nu verificati de 2 ori inainte sa postati o stire.Si asta e o mica scapare, am obs ca la cel putin 1/3 stiri gresiti...
Mai multa atentie!!!!!
Imi place ca incep sa le dea masinilor un aer premium incepand cu interiorul....
clar e peste passat, nici nu mai stiu daca fac parte din aceeasi clasa, luand in calcul faptul ca 508 inlocuieste si 607.Ca dimensiuni tinteste spre A6.