Fisa tehnica
Marca/Model/Versiune | Infiniti M 37 |
Lungime (mm) | 4.945 |
Latime (mm) | 1.844 |
Inaltime (mm) | 1.501 |
Ampatament (mm) | 2.900 |
Capacitate (cc) | 3696 |
Puterea maxima (CP/rpm) | 320/7.000 |
Cuplu maxim (Nm/rpm) | 360/5.200 |
Marca/Model/Versiune | Infiniti M 37 |
Lungime (mm) | 4.945 |
Latime (mm) | 1.844 |
Inaltime (mm) | 1.501 |
Ampatament (mm) | 2.900 |
Capacitate (cc) | 3696 |
Puterea maxima (CP/rpm) | 320/7.000 |
Cuplu maxim (Nm/rpm) | 360/5.200 |
Japonezii de la Infiniti au anuntat ca noul M va fi vandut si in Europa. Modelul a debutat la Salonul Auto de la Los Angeles din aceasta saptamana si este amplasat deasupra lui G37 in gama constructorului premium din Japonia. Gama de motorizari a lui Infiniti M include motoare V6 pe benzina, cat si o versiune diesel. Ulterior, Infiniti M va fi disponibil si intr-o versiune hibrida, echipata cu un motor otto in configuratie V6. Unitatea otto V6 de 3.7 litri al lui Infiniti M dezvolta 320 CP si 360 Nm si este cuplata la o transmisie automata cu sapte trepte.
Motorul este amplasat in fata, iar tractiunea este realizata exclusiv pe puntea spate. Directia activa bracheaza toate cele patru roti la actionarea volanului, iar noul M beneficiaza de un selector al modului de ruale Infiniti, care ofera optiunile Eco si Sport. Printre elementele deosebite ale acestui model putem enumera controlul activ al zgomotorului, sistemul de climatizare "Forest Air" si sistemul de interventie in unghiul mort.
Noua aparitie a producatorului japonez este primul model M care va fi disponibil pe toate cele 34 de piete pe care marca nipona este prezenta, inclusiv in Europa de Vest. Modelul se prezinta ca fiind o alternativa mai exclusivista la traditionalele modele rodubste din clasa medie superioara, cum ar fi BMW Seria 5 si Mercedes-Benz E-Klasse.
Vanzarile lui Infiniti M in Europa vor debuta in septembrie 2010 atat pentru versiunile pe benzina echipate cu motor V6, cat si pentru versiunea V6 diesel.Sistemul de interventie in unghiul mort este o premiera mondiala si reprezinta un mijloc activ de protectie in cazul in care soferul ignora avertizarile privind vehiculele aflate in unghiul mort si incearca sa schimbe directa astfel incat sa ajunga in calea celuilalt vehicul. Interventia vehiculului este executata automat si este sub forma unui reglaj al directiei, care este realizata prin franarea selectiva pe o parte a vehiculului pentru a crea un efect de schimbare a directiei, lucru care aduce masina pe banda initiala.
Pedala Eco de la Infiniti va fi disponibila in premiera pe noul M, aceasta fiind o modalitate de a reduce consumul de carburant. Mai exact, in cazul in care soferul aplica un stil de condus prea agresiv, acesta va simti ca pedala de acceleratie opune un nivel marit de rezistenta pentru a atrage atentia asupra consumului excesiv de carburant.
Constructorul nipon de automobile va anunta performantele si preturile noului M in decursul anului 2010.
Via | Infiniti
Defectul e ca nu o sa ne prea permitem noi asa ceva..
PERSONAL IMI IMAGINEZ O MAMA CARE STA LANGA TINE...SI REPETA INTRUNA..MAI INCET MAMA..UITE CE CONSUM ARE ..PLUS CA NU E SIGUR....
CEI DE LA DACIA AR PUTEA COPIA SI O ASTFEL DE IDEE, NUMAI CA IN LOC DE "PEDALA ECO" SA AI O ALTA OPTIUNE.. O MAMA IN DREAPTA... :))
CAT DESPRE MASINA NOTA 10 ...PERSONAL CRED CA ARATA MULT MAI BINE DECAT BMW ...DAR AM UN DUBIU CAND VINE VORBA DE OAMENI CU OCHII MICI SI DIRECT PROPORTIONAL CU PUTZA (SI NU E RASISM)
Sa intzelegem ca tu deja ai facut drive test cu toate masinile astea?Deja ai testat Infiniti?Si ai ajuns la concluzia asta minunata.Good on you,mate!
sa inteleg ca @andrei v a facut test drive cu M37, pffff ce tare esti...nu cred ca te-ai mai urcat in alta masina in afara de bmw...
Cati bani vau dat Nissan ca sa le faceti reclama la niste jafuri japoneze ?
GERMANY QUALITET is the BEST .
mie personal nu-mi place design-ul dar ca dotari si performante e foarte tare
iar chestia aia cu pedala nu stiu cat de necesara era pt ca oricum mananca mult chiar si dak o conduci relaxat plus de aia la cat va costa (sigur peste 40000 eurici) nu cred ca afecteaza pe cineva consumu cand da banii astia pe ea
si sa nu uitam ca sunt putini care-si permit o asemenea masina si fiecare cu gusturile sale
pt ca parerea mea cand ai bani de o anumita clasa de automobile( e classe, seria 5, infinti m 37, audi a6, lexus ) o cumpari pe care o vrei tu nu pe care o vor altii
Dar v-ati gandit vreodata de ce toata lumea cand scoate cate o masina care mai de care mai exotica o compara cu BMW....????
Pai ar trebui sa va ganditi!
Bv Infiniti!!!
angajati un fotograf profesionist pt ca fotografiile arata jalnic, mai ales din interior......pacat de masina.
Bafta.
Cat despre acest Infinity...ar fi o alternativa buna pentru cei care considera ca Bmw e conservator si plictisitor...Nu doresc sa comentez aceasta afirmatie conform careia Bmw este plictisitor deoarece consider ca cei care spun si cred astfel de afirmatii sunt cei care probabil nu au condus un Bmw,insa mai mult ca sigur au condus Infinity...Ii invit deci, pe toti care au condus un Infinity sa impartaseasca celor din tabara "BMW" experientele si senzatiile pe care le poate oferi o astfel de masina:).
Asta asa ...ca pe viitor sa nu ne mai acuzam reciproc ca am vorbi in necunostinta de cauza ...Numai bine !
Gasitzi aici o gramada despre modelul asta.Ce motoare,ce supape,ce sistem de tractziune,samd.merita sa va uitatzi.
referitor la masina, jos palaria e beton. sper sa nu renteze mai mult sa o aduci din SUA decit sa o cumperi de aici :))
referitor la comparatiile intre BMW S5 si Inf M pot sa spun ca preocuparea fata de client sta in detalii...
stii la WAG cind dai cu degetul pe semnal si face click de 3-4 ori? asta este preocupare fata de client.
cind speli parbrizul si pornesc stergatoarele automat, in general ele se opresc dupa 4 curse, la WAG mai fac inca o cursa dupa aprox 10 sec? de ce? ca sa nu ai dai tu cu degetul pe maneta sa stergi si ceea ce se scurge. preocupare fata de client, optimizare maxima. idei inovatoare copiate de coreeni si japonezi. nici pina in ziua de azi renault nissan nu stiu din ce cauza porneste semnalul de 3-4 ori, pentru ca nu ii intereseaza, de aia nici nu implementeaza astfel de optiuni.
asta este motiv suficient sa cumpar masini nemtesti.
ori e motor ori e zgomot ;)
Totusi, nu prea as compara masina aceasta cu A6 / seria 5 / clasa E.
exista sisteme mai avansate de reducere a consumului decat aceasta "ghidusie " .... sau poti lua o masina cu motor de 1,2l daca te intereseaza consumul..
-felul in care se "termina" masina, vazut dintr-un unghi lateral-fata, e cam...neobisnuit, hai sa zic, nedemn de o masina de lux ce pare per ansamblu solida. In general, intregul spate pare usor cam pripit si 'firavel' comparat cu intreaga masina.
-volanul e cam depasit la design...inteleg ca tb sa dea sugestia de lux, dar parca arta ca volanul unei Sonata de acum 7 ani.