Oficial: Impreza WRX STI are 304 CP!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Noua generatie a lui Impreza WRX STI dispune de un boxer biturbo care scoate 304 cai si 420 Nm. Super hot-hatch!
Subaru a prezentat astazi, in prima zi a Salonului de la Tokyo, ultima generatie a lui Impreza WRX STI. Asa cum v-am anuntat la momentul aparitiei primelor fotografii oficiale, se confirma faptul ca noul Impreza dispune de un motor boxer biturbo de 304 cai putere/6400 rpm si 420 Nm/4400 rpm. Transmisia manuala cu sase trepte dezvoltata de Subaru completeaza tabloul tehnic.
Comunicatul oficial ne face cunostinta si cu celelalte sisteme prezente in CV-ul tehnic al modelului Subaru. Aflam astfel de clasicul Symmetrical AWD, devenit religie la Subaru, dar si de Driver's Control Center Differential (DCCD) sau Vehicle Dynamics Control (VDC), pachete care usureaza munca celui de la volan.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din TOKYO 2007
-
La Salonul de la Tokyo, Mitsuoka a prezentat un concept, botezat Kabuto, bazat pe actualul model Orochi. (26.10)
-
BMW a anuntat cu ocazia Salonului Auto de la Tokyo ca va dezvolta o versiune de productie a conceptului CS. (25.10)
-
Va prezentam o galerie foto cu animatoarele prezente in standurile Salonului Auto de la Tokyo. Enjoy! (25.10)
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
sfat : managerii subaru sa incerce sa-si vanda motoarele pe la altii, hyundai, daewoo poate asa scapa de faliment !!!
Stim cu totii ce darcu ca la masina asta trebuie apreciat doar motorul si trenul de rulare restul este ca o lada tunata !!!!
Daca inainte ii apreciam pe cei care au cumparat-o acum am sa-i pling ! Ba !!! este urata ca dracu, am vazut-o la SIAB-- daewoo LACER era mai tare !!
Body Size (length/width/height) 4,415 X 1,795 X 1,475 mm
Wheel Base 2,625 mm
Track (front/rear) 1,530/1,540 mm
Kerb Weight 1,480 kg
Engine Type Horizontally-Opposed, 4-cylinder Dual AVCS*** 16Valve DOHC Intercooled twin scroll Turbo Engine
Bore/Stroke 92.0 X 75.0 mm
Displacement 1,994 cc
Max. Output 227kW(308PS)/6,400 rpm
Max. Torque 422Nm(43.0kgfm)/4,400rpm
Fuel System EGI(Multi point sequential injection)
Fuel tank capacity 60 litre
Transmission Type 6MT: Forward 6-speed/Reverse 1-speed
Gear Ratio 3.636 (1st)
2,375 (2nd)
1.761 (3rd)
1.346 (4th)
1.062 (5th)
0.842 (6th)
3.545 (Reverse)
Final drive axle ratio 3.900
Suspension(front/rear) Independent, MacPherson strut type/Double wishbone type
Tyres 245/40R18