- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
GENEVA 2010
Ultimele stiri din GENEVA 2010
-
Salonul Auto de la Geneva a marcat lansarea oficiala a modelului Valmet Eva, un vehicul electric provenit din Finlanda, care a fost dezvoltat cu ajutorul Nokia si Navteq. (09.03)
-
Designerii institutului IDEA au dezvaluit la Geneva un concept botezat Sofia, care incearca sa anticipeze un nou model de top in gama Alfa Romeo. (08.03)
-
Casa de tuning Carlsson a prezentat la Geneva primul lor model creat in calitate de constructor auto. Acesta a fost botezat C25 si va fi creat in 25 de unitati. (07.03)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Hyundai se întoarce la butoanele fizice: "Oamenii devin enervați de suprafețele tactile"
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua Dacia Jogger facelift
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Exemplar unicat Lamborghini Revuelto Opera Unica: aplicarea vopselei a durat 480 de ore
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Iata noul Volkswagen Touareg!
Bravo lor!
Sunt prezente elemente de la Golf da parca are si un feeling audi in design =]
Noul Touareg arata bine dar schimbandu-i sigla si aplicandu-i grila fatza de Audi, poate trece oricand ca un posibil viitor Q7.
Concluzia: lipsa acuta de imaginatie!
exterioru arata si el destul de bine........da spatele prea cuminte.
in fata e agresiv mai ceva ca un ENZO(nu chiar)da......excelent.....
2.Multa lume critica filosofia de tehnica si design a grupui Porsche. De exemplu, ei impart multe platforme in cadrul grupului (Audi - VW - Skoda - Seat). La urma urmei e bine asa, pt ca modelele au o tehnica rasata si durabila, imprumutata de la sora de lux Audi.
Dar, filosofia de design ar putea fi regandita, pentru ca intre un Audi si un VW chiar ca nu mai exista vreo diferenta. Hai sa zicem in cel mai bun caz ca un Audi este "ceva mai bine slefuit" decat un VW. Si de aici exista si perceptia cumparatorilor cum ca, decat sa dea 40 000 euro pe cele 4 cercuri Audi, mai bine cheltuiesc 25 000 euro pe cercul albastru VW si astfel scutesc ceva banuti de la pusculita.
Oricum arata bine!
E la fel si la Audi si mai nou si la tot ce inseamna VW.
Dar prin noul Touareg au demonstrat ca se poate sa ramai fidel designului marcii, si totusi sa iasa ceva frumos.
E normal mai ales pe vremuri grele, de criza sa nu riste nimic, sa ramana fideli liniilor care de altfel au venit odata cu succesul vechiului Touareg,noului Polo ,noului Glof 6 .
Pe de alta parte ei incearca sa isi defineasca marca , sa faca traditie sa faca masini specifice marcii.
O alta observatie pe care nu pot sa o tin doar pentru mine e aceea ca noul Touareg urmeaza trendul marcilor mai mari ,al altor modele precum :X5, Cayenne ,Q7 si ML. SUV confortabil, luxos ,sportiv , de oras si distante lungi -pentru oameni care insa la nevoie sa poate merge pe un drum neasfaltat.Nu sunt nicidecum de off road pur.
In plus cine daca isi ia o asemenea masina ar dori sa o urce pe toate coclaurile sa o zgarie in vreoun fel cu vreo creanga:D.?
Chiar imi place masina.Bravo VW!-totusi raman la BMW X5 care imi placcel i mult
Cine compara VW Touareg cu Captiva sau Antara are o mare problema in materie de cunostiinte auto. Clar nu se compara.
E indiscutabil un mare pas inainte - am spus-o inca de acum 6 luni cand ni l-au aratat la Wolfsburg. Foarte masculin, mult mai bine proportionat - "simplicita" - cum bine i-a zis la lansare deSilva.
Interiorul este mult peste actualul model si mult peste majoritatea competitorilor. Nu sunt genul care sa afirm ca X model este cel mai cel... dar Touaregul este intr-adevar o masina cu un caracter off-road peste medie iar on-road... fara niciun fel de emotii.
O sa vedem cum va fi cu vanzarea. Preturile vor fi la nivelul vechiului model (lista - nu oferta).
Ce mi-a atras atentia: "Touareg Hybrid (380 CP, 580 Nm) - consum mediu 8.2 litri/100 km, emisii 193 grame CO2/km"....wow e ceva pt un SUV. Sper sa nu-si fi pierdut din capacitatile off-road
P.S.: Noul Tuareg arata bine, va fi cu siguranta o masina quality, dar amaraciune exista.
La tehnica se pricep nemtii, dar la design nu prea.
Amaraciune nu stiu de ce exista la tine din moment ce te declari impotriva marcii, nu cred ca asteptai cu entuziasm noul Touareg pentru a-l cumpara.
Eu personal, in afara de Range Rover, nu vad de ce as da 15-20.000 in plus pt un SUV premium. Masina asta e foarte buna, si de restul imi permit si o Alfa Mi-to pt nevasta :)
Urmaresc de mult noutatile de pe automarket si comentariile cititorilor. Unele puerile, altele la obbiect, cele mai multe aplicate de oameni care au ceva experienta in domeniul auto (nu stiu daca practica, dar teoretica in mod cert).
Nu am mai gasit de mult atatea optiuni pro model. de fiecare data se gaseau carcotasi care sa puna, obiectiv bomboana pe coliva. Si totusi.... De data aceasta....
Cum spuneam. Chiar interesant
Bine ai venit Touareg!
buna observatia cu iRoc-ul. e vb de un turc pe numele lui murat gunak
P.S.: Sunt subiectiv, dar nu frenetic asa ca pot critica cu usurinta produsele unor branduri preferate.
sunt sigur ca nu te-ai urcat niciodata intr-un Touareg. nu mai scrie. te faci de rusine, crede-ma ;)
___Stima___
Te rog nu compara mere cu pere... compara Toauregul cu ML de la Mercedes nu cu G Klasse. G Klasse este la origine o masina militara.... in plus, poti compara comfortul on-road al Touaregului cu oricare din cele amintite de tine.
in 2007 am fost cu Touaregul GP la Cioplani - la acel traseu amenajat - si am ramas foarte impresionat de ce este in stare... Am condus si Pajero in 2 usi, care e clar off-road, dar in rest e "fier" pe langa nemti. Inauntru e tristete maxima...
ne auzim...
prin definitie, poate nu e, prin comparatie, poate nu e, dar prin ceea ce poti face cu el in off-road, e mai mult decat 99,9% dintre noi vor face vreodata pe teren accidenat
un off road adevarat, il faci cu cel putin 2 masini 4x4, pe un traseu special ales, cu masinile echipate corespunzator ( cauciucuri, troliu, etc)..maxim 1 data pe an (asta daca ai si masina), chiar credeti ca nu se descurca perfect pe drumuri foerstiere, cateva balti sau plimbarea pe o albie de parau?!?
eu zic ca da, si atunci de ce sa renunti la toate avantajele pe care le ofera on road??
@cosmin - cand vorbesti de un off roader incepi cu garda la sol, unghiuri de degajare, de rampa, de reductor, blocanti....
Citeste tu prezentarea automarket si daca pui titlu de noul phaeton este perfect valabil comentariul.
personal suv-urile mi se par cea mai buna alegere
Asta nu e Touareg...e alta masina. Vaii... e fara cuvinte.
E mai frumos vechiul (actualul) Touareg.
Ciocu mic... e adevarata masina!!!
Care aveti dacia in sange sau aveti impresia ca exista numai bmw si mercedes pe lumea asta ciocu mic...!!!
E FOARTE FOARTE FRUMOS!!! BRAVO!!!
P.S. touareg-ul este destul de offroad!!! Vedeti teste pe net si mai vb!!!