- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Iata noul Volkswagen Phaeton!
*sa inteleg ca in spate pe tunelul de transmisie chestia aia e o casa de marcat care emite bonuri dupa ce ai servit bautura? asa pare!
E mai girly, tinde spre gay, prima versiune fiind o aparitie impunatoare, dar cu vanzari slabe din cauza emblemei.
Nu-mi plac ledurile alea, nu inteleg moda asta.
rata chiar naspa asa separate.parca te afli in autocar cu destinatia cantonament...........
in rest super masina.
Dar daca stii sa faci bani si nu te uiti chiar la ultimul leutz din palma, si ai un buget peste 30 000 euro, si vrei o masina mare si serioasa......oare de ce ti-ai lua un VW Phaeton, si nu ti-ai cumpara o marca de lux, de traditie? Poate, sa fii un admirator impatimit al acestei marci din Wolfsburg. Altfel nu se explica.
Pur si simplu VW,desi e o "marca populara" tinde tot mai sus si nu sta degeaba ca sa ajunga. Totodata, daca ai bani cu lopata de ce nu ai lua VW Premium fiabil, dotat, dar cu un pret mai mic decat o marca premium consacrata, la care doar imaginea de "consacrata" iti mai adauga asa vreo 5.000 - 10.000 eur pe aceleasi dotari si tehnologii (in unele cazuri "putin" diferite)?
VW isi imbunatateste modelele treptat si le duce peste segmentele si concurenta consacrate ... vezi Noul Golf, Noul Polo, Passat CC, Noul Phaeton
P.S.
Si ca sa nu existe spculatii ca "sunt" si "de ce sunt" fan VW ... da sunt pentru ca am unul de 5 ani si e la fel ca in prima zi desi merg zilnic 40-50km cu el.
restul comentariilor sunt de prisos, asa cum fiecare masina are plusurile si ninusurile ei asa e si Phaeton.
daca era un mare esec nu se mai investea in el ( vezi vel satis , c6 , safrane , 607 si alte hit-uri de gen )
veti fi surprinsi sa vedeti ca sunt destule pe strazi acolo unde isi au clientii , din pacate sau nu romania nu intra in targetul acestui model , deh la noi daca nu e mertz , bmw, sau audi nu e masina ...
Chiar si asa sunt destule modificari, dar parca era mai masculin precedentul. Oricum n-arata rau nici asta, mai ales interiorul.
VW a demonstrat ca stie sa vanda foarte bine masini gen Polo, Golf sau Passat (bravo lor). Nu are o imagine de brand luxos ca sa vanda mai bine decat BMW, Audi sau Mercedes si din cauza asta Phaeton nu se va vinde.
Chiar daca e o masina populara (cred ca golfu'), vw se intrece pe sine. Desi nu e cel mai bun raport calitate pret (CC-ul exceleaza aici) Phaeton e un lux pe care unii prefera sa il cumpere in detrimentul lui audi sau mercedes deoarece se pare ca e mai rar (pe drumurile noastre) si asa 'iaca' esti unicat.
Ce sa spun altceva ca, poate nu e cel mai bun concern, dar e foarte ambitios, iar cererea, din ce in ce mai crescuta a acestei marci, spune destul despre fiabilitatea ei. Si la mai mare...
MACAR SA FACA O NAVA UNICA....
CEVA CARE SA NU SEMENE LA BOT SI LATERAL CU BECHIUL PHAETON SI CU SKODA OCTAVIA FACELIFT SI RESTUL SA ADUCA A SKODA SUPERB SI AUDI A8.....
UN PIC DE AUTO DEPASIRE NU AR STRICA.......
PACAT......
DESIGN CLASIC UN RESTYLISH SI ATAT
INTERIORUL CE-I DREPT E IMPECABIL...
IAR PENTRU O MASINA PREMIUM CARE COSTA SI NU SE VINDE.....NU DOAR ASTA E SOLUTIA.....
VOM VEDEA..........URAT SPATELE....IN REST E CA CEL VECHI....
POARE UN FAR NOU..
;P ;P
cati nebuni pe site-ul asta...
Intrebare : Care din cei care au dat comentarii nasoale a facut macar 500Km cu o astfel de masina ?
Sau poate sunteti d-aia care visati numai M5-uri si RS-uri, iar orice altceva e praf.
Cum bine a spus cineva mai sus : " Cine nu ajunge la struguri spune ca sunt acrii"
"dar se numeste VW si de asta imi place.
VW face cele mai frumoase masini din lume si au cea mai tare tehnologie si e nemteasca.
Eu cand o sa fiu mare o sa imi cumpar VW ca sa ma simt important si sa se uite lumea la mine ca am bani si sunt prost de bubui."
in rest apare o stire despre bmw, daca e de rau, jurnalistii au fost mituiti, apare o stire despre VAG, daca e de bine jurnalistii au fost mituiti.
apareti voi ca ciupercile dupa ploaie sa va dati cu parerea, mancatori de saormi cu beehanveu pisici inmatriculate in bulgaria, care 80 la suta merg ziua la pranz cu pozitia si proiectoarele aprinse, sa dea mai bine la mahalagioaice
insa nu pot sa nu ma enervez cand vad toti avortonii, cu permis de pescuit, cum stiu numa sa jigneasca la adresa unei marci,
Mai baieti nu mai vorbiti voi (cei care nu au ce cauta aici) despre ce inseamna lux. Eu am avut un audi A8 lam tinut in jur de 8 luni-un an,iar apoi miam luat un phaeton individual. Vreau sa va zic ca nici nu se compara audiul cu phaetonul. Cea din urma este mult mai confortabila mai silentioasa shi mult mai sigura. De fapt este mai sigura si mai silentioasa chiar si fata de bmw-7 si merc. S. Va spune un cunoscator,asa ca,dupa parerea mea,in romania doar ce vede altu ca ai e important adica imaginea nu ce sti tu ca ai. Pe scurt: PHAETONUL NU E PENTRU ORICINE CI PENTRU CEI CE STIU CE CUMPARA.