Fisa tehnica
Marca/Model/Versiune | Volkswagen Jetta |
Lungime (mm) | 4.640 |
Latime (mm) | 1.780 |
Inaltime (mm) | 1.450 |
Marca/Model/Versiune | Volkswagen Jetta |
Lungime (mm) | 4.640 |
Latime (mm) | 1.780 |
Inaltime (mm) | 1.450 |
9.6 | milioane de unităţi Jetta au fost vândute la nivel mondial de Volkswagen pe toată durata de viaţă a modelului. |
A venit vremea pentru o nouă generaţie a lui Jetta, iar cei de la Volkswagen nu au stat deloc degeaba. Modelul a primit un design diferit faţă de cel al lui Golf şi o personalitate impunătoare. Design-ul acestui model aminteşte de schiţele NCC (New Car Concept) prezentate de nemţii de la Volkswagen în urmă cu câteva luni. În mod surprinzător, aceştia au venit şi cu modelul de producţie într-o perioadă de timp extrem de scurtă. În timp ce silueta modelului şi-a păstrat o bună parte din trăsături, posteriorul şi partea frontală sunt schimbate total, iar modificările sunt mai mult decât interesante.
Cei de la Volkswagen au ales o zonă deosebită din New York pentru a prezenta noul lor sedan compact – Times Square. La nivel global, aceştia au vândut 9.6 milioane de unităţi, iar design-ul acestei versiuni este cu totul diferit de ceea ce ne-au arătat până acum. În comparaţie cu generaţia precedentă a acestui model, noul Jetta are un ampatament cu şapte centimetri mai mare şi o lungime crescută cu nouă centimetri.
Astfel, stabilitatea şi spaţiul oferite de Jetta au crescut simţitor.Cel mai mare Jetta de până acum are o lungime de 4.640 milimetri, o înălţime de 1.450 milimetri şi o lăţime de 1.780 mm. Noile dimensiuni exterioare îi aduc lui Jetta un echilibru puternic al proporţiilor şi integrează perfect noua filozofie de design a celor de la Volkswagen. Forma lui Jetta a devenit mai bine definită şi mai atletică, în timp ce liniile acestui model sunt mai elegante şi sunt trasate foarte clar. Deşi exemplarul din imagini este în versiunea pentru Statele Unite ale Americii, ne aşteptăm la modificări minore pentru piaţa din Europa. Prima modificare va fi reprezentată de blocurile optice, care vor renunţa la semnalizatoarele portocalii în favoarea unor unităţi cu semnalizatoare mai apropiate de gusturile europenilor.
Motorizările ce vor fi oferite în Europa sunt în număr de şase. Patru dintre acestea sunt noi în gama Jetta şi vor fi adăugate în 2011. Motoarele pleacă de la un TSI de 1.2 litri ce oferă 105 CP şi urcă treptat la un 1.4 TSI de 160 CP.
Versiunea entry-level în gama diesel este un TDI common-rail de 1.6 litri, care dezvoltă 105 CP, iar motorul superior este o unitate de 2.0 litri şi 140 CP. Versiunile TSI continuă cu unităţile de 1.4 litri şi 122 CP, respectiv 2.0 litri şi 200 CP. Cu excepţia motorului 1.2 TSI de 105 CP, toate motorizările pot fi comandate alături de o cutie de viteze DSG cu şase trepte, iar motoarele TSI de 122 şi 200 CP pot primi o unitate DSG cu şapte rapoarte.
Via | Volkswagen
stiu ca sunt cam penibil cu aceasta remarca insa ma oftic pt ca toate modelele incep sa semene unele cu altele si asta nu imi place - pana si citroen a ajuns sa faca masini "non-extraterestre", ford focus l-au corcit pana-n panzele albe iar toate vw au acelasi "bot" de caine furios...imi place foarte tare originalitatea si curajul in design...
In industria auto dispare arta, ramane doar utilitatea si...fiabilitatea.
In rest,parerea mea este ca merge.
Overall eu cred ca pozele sunt fake sau daca nu, e un praf in ochi. Din laterala e vechiul Passat, din spate A5, din fata aduce a Scirocco.
tare mi`ar placea 4motion pe motorul ala 2.0 tfsi...
Americanii habar n-au de noul Polo in Europa, e clar ca o sa sustina ca noul Jetta are un design avangardist !:))
Or fi pozele photoshop, dar masina este super frumoasa, pt ca seamana cu Polo si nu cu Golful acela hidos. E prea feminin noul golf, nu cunosc vreun tip care sa detina noul golf.
Au pastrat de la Golf VI sunt proiectoarele si interiorul, se orienteaza si ei sa copieze ce e mai bun din toate, asta dezvaluie ca in viziunea lor Polo este demn de succes.
total de acord
Nimic interesant si nou, copy/paste de la audi si putin trend nou si neinteresant al noii game.
In stilul asta tot actuala generatie ramane mai frumoasa.
@gordini - slabut frate, da mai tare :) ti-am vazut posturile pe alta pagina si abia acum imi dau seama ca esti tare frustrat. Ah, si cred ca esti putin cam retardat.
No ce sa-i faci, ca tine mai sunt cam 5 milioane de romani...
dap
altceva stiu sa faca astia de la vag, decat sa amestece componente si idei intre modelele grupului ?
e un fel de abracapocus si hocuscadabra si gata masina
VW e ca audi
Seat e ca Audi
Skoda e ca VW deci indirect ca Audi :DDD
plictis mare la departamentu design
cred ca joaca puzzle si ce iese aia e...:DDD
SPor1
mi-ar placea sa puna 4Motion pe versiunea Sedan ( nu ma refer la cele diesel sau pe benzina , oricare ar fi )
in america deja se vinde http://www.youtube.com/watch?v=h3FGrmMiINo