- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Iata noul Sandero Stepway!
Parca era vb de un model nou?... Unde-i noutatea?... Vai de capu' lor...
@Mircea: scrie in text ca e doar cu tractiune fata.
@bogdan: daca ar pune diesel-ul de 100cp, pretul ar fi probabil prea mare.
Domne, nu inteleg de ce in romanica asta nu se poate crea un lucru simplu, decent, functional si de bun simt....fie chiar si o masina de exemplu.
Uitati la nemtzii de la VW, care au preluat Skoda (o alta panarama de marca care mie personal nu-mi spune nimic acest brand), dar care, de bine de rau, au niste masini acceptabile si se vand bine in intreaga lume. Au motorizari pe benzina si diesel mai mult decat onorabile la banii ceruti pe ele. Noi de ce nu putem face asa ceva? Frantzujii de ce nu pot?......Va spun eu, pt ca pe ruman nu-l duce capul la tehnica, iar frantzuzul este lacom si superficial.
Poate cei care nu au cunostinte din lumea auto cred ca acest sandero stepway este o biata masinuta produsa de Dacia. Eu va spun ca este un chici jalnic.
In incheiere, sa va spun un aforism. In al II-lea razboi mondial, primul ministru britanic Winston Churchill "i-a felicitat" pe niste spioni pt efortul lor (adica la vrajeala, pt ca mai mult i-au incurcat niste relatii internationale), si le-a spus: "Felicitari domnilor. Ceea ce ati facut dumneavoastra este un rahat de cea mai proasta calitate" :)))
Aceasta dedicatie o am pt mandra si brava firma Dacia-Renault.
Ati scapat voi la mustata de un posibil faliment in aceasta criza economica, si asta gratie comenzilor nemtzoteilor. Fi-ti insa sigur ca peste cativa ani, nici dracu nu va mai cumpara in romanica noastra Dacii. Vom trece pe nemtzoaice, italience si japoneze.
Toate bune!
SUV-ul Dacia va fi lansat oficial la Geneva in 2010.
Nu pt Romania, ca e de ajuns insa pt tarile dezvoltate care au autostrazi nu drumuri de tara !
Ce a ajuns presa...
Decat sa dezinformati publicul, mai bine ati fi asteptat si voi un pic.
Ma mut la alte reviste auto...poate mai discutam si despre alte marci
Inainte sa faci Skoda panarama de marca, ar fi bine sa te documentezi serios, intrucat in momentul in care VW isi facea debutul la comanda lui Hitler, Skoda avea experienta de mai bine de 40 de ani in autovehicule. Plus ca, pana la venirea comunistilor, era una din marcile cu staif din lume, si chiar dupa venirea lor au introdus ceva inovatii cum ar fi blocul motor construit din aluminiu. Asa ca nu mai vorbi prostii si ai face bine sa citesti inainte sa afirmi ceva bazat doar pe parerea personala. VW sa fie onorata cu O mare ca Skoda face parte din grupul VAG.
Cat priveste articolul de mai sus, in sfarsit, vad denumirea corecta a produsului: crossover. E evident faptul ca e o versiune gen Scout sau CrossPolo si nimic mai mult. E pur si simplu o optiune, o alegere, menita sa intre si pe teritoriul celor care iau in considerare asemenea modele. Cu at mai multe modele, cu atat mai bine pentru Dacia.
Un fel de ceva pentru niciunde. Cam asta pare a fi Stepway. Care "teren accidentat"? Gropile din Bucuresti, poate. Iar cu motorizarile astea, nu vad eu multi cumparatori. Este exact "aceeasi Marie cu alta palarie" si nimic mai mult.
Sincer ma asteptam la mult mai multe. Dupa cum stie toata lumea, versiunile mentionate mai sus de "un nene", si anume Cross-Polo, sau Rover Streetwise (si au mai fost si altele, Citroen C3 XTR Scenic Conquest, etc), nu au fost niste "succesuri" de piata. Si asta in conditiile unei economii functionale, nu ca acum, intr-o perioada de criza. E ca in bancul cu tortul de morcovi: "Acum sa vedem cine-o sa cumpere". Nu vad rostul de a da niste bani in plus pentru niste mofturi: bandouri de plastic, bare pe acoperis, esapament cromat etc. Cu acelasi interior de 2 lei, insa. Pe de alta parte sunt multi prosti in tara asta, si pentru care conteaza ambalajul mai mult decat continutul.
Mult zgomt pentru nimic. Parerea mea.
Singura diferenta sunt farurile negre si garda un pic mai inalta. Astea nu dau nastere la un SUV. Dar daca ne uitam si in alte curti o sa vedem ca si Hyundai Tucson la cat e de matahalos are si variante doar cu tractiune fata si aia e o masina greoaie, ingusta si urata (o parere personala).
Sandero oricum pare sa poata aborda orice teren, tin minte cum cu Loganul mergeam pe absolut oriunde fara nici un fel de emotie.
Orice schimbare un pas inainte si piata va decide daca cei de la Dacia au facut bine sau nu.
Pentru drumurile forestiere pe care nu pot intra cu italianca mea astept modelul 4x4 produs de Dacia. Masina face exact cat costa si o face bine, nu va mai vaitati de viteze "mici" gen 150km/h. Vrei viteza uita-te in alte garaje, Daci ofera masini pentru DRUMURILE NOASTRE diabolice si DE 2 LEI! Logan e o masina ce se va vinde mereu mai ales catre cei ce nu au posibiltiati de Touareg.
Conduceti prudent, viata e unica!
Cred ca cea cu motor adaptat caroseriei minim 90CP si 4x4 va sari de 13000E.
Prea putin. Macar daca avea tractiune integrala optional.
Daca asta e crosover, Suzuki Ignis este off-roader.
Daca e concurenta la alte surogate cum ar fi Cross-Polo atunci e bine, dar nu stiu cine o sa cumpere versiunea asta numai ca are 2 cm in plus la garda la sol si niste brizbrizuri pe ea.
Pt carcotasii anti Dacia: Uitati-va la istoria Skoda,acum 18 ani cand au devenit parte a grupului Volkswagen ce masini aveau,calitate,preturi,tot si acum unde au ajuns.....si cu Dacia se va intampla la fel,poate ca mai lent,dar o sa mai vorbim peste cativa ani...
Oricum multumim pt articol si stire, sunt sigur ca o sa fie un succes care o sa bata la fund Crossoverele de la Fiat si Suzuki.
o masina destul de bunicica dar cum am mai spus ... nimic interesant la ea.
Parerea mea este sa nu va riscati sa o achizitionati.
Dacia, ma asteptam la altceva.
copiat 100%
Apropo NISSAN face 4x4 de mai bine de 50 de ani ......
te sal dar grija nu compara un cal cu o capra....
100% Romania ,se castiga ceva banuti acu cu Rabla+Germania si trebuiesc cheltuiti dupa capu frantzujilor >
nu faceti prostia sa dati banii pe asa ceva:(((((
Mai dai 1000 si ai versiunea "imbunatatita"
Ha, ha, ha .......ah, ah , ah