OFICIAL: Iata noul Sandero Stepway!

De Bogdan Mirică
Publicat Joi, 07.05.2009
Dacia a dezvaluit astazi la Barcelona versiunea Stepway a lui Sandero. Modelul este o reinterpretare a modelului cu acelasi nume, vandut sub sigla Renault in Brazilia.

Fisa tehnica

Marca/Model/Versiune 1.5 dCi
Lungime (mm) 4024
Latime (mm) 1997
Inaltime (mm) 1582
Greutate (Kg) 1615
Capacitate (cc) 1461
Puterea maxima (CP/rpm) 70
Cuplu maxim (Nm/rpm) 160
Viteza maxima (Km/h) 150
Acceleratie 1-100Km/h (s) 16.7
Consum mediu (litri/100 km) 5.3

Esential

70 de cai putere ofera propulsorul diesel instalat de Dacia pe Sandero Stepway.
20 de mm a primit in plus garda la sol a modelului Sandero Stepway.
320 de litri este capacitatea portbagajului.

Asa cum va anuntam si ieri, Dacia a dezvaluit astazi la Barcelona versiunea de productie a versiunii Stepway bazate pe hatchback-ul Sandero. Prezentat in exclusivitate inca de ieri pe Automarket, noul Dacia Sandero Stepway nu este decat o reinterpretare europeana a modelului cu acelasi nume, vandut sub sigla Renault in Brazilia.

Sandero Stepway nu este decat o versiune inaltata a hatchback-ului existent pe piata, care vine sa se adreseze unui public tanar si dinamic. Nu vorbim de tractiune integrala si nici de alte motoare decat cele deja cunoscute in gama Sandero, astfel ca Stepway se traduce printr-o varianta inaltata si ceva mai capabila pe teren accidentat a modelului deja existent in gama

Modelul prezentat astazi de Dacia ofera dimensiuni generoase, Sandero Stepway masurand 4024 de mm in lungime, 1997 mm in latime si 1582 mm inaltime (cu bare de amarare). Dimensiunile il recomanda ca pe un vehicul generos, capabil sa ofere spatiu suficient pentru cinci pasageri si bagajele lor. Portbagajul este destul de incapator, acesta reusind sa "inghita" 320 de litri in conditii normale si 1200 de litri atunci cand bancheta este rabatata.

Tot la capitolul dimensiuni trebuie sa mentionam ca noul Sandero Stepway a fost inaltat cu aproximativ 20 de mm, ceea ce face ca modelul romanesc sa insumeze o garda la sol de 175 mm.

La nivel estetic nu s-au schimbat foarte multe, modelul imprumutand toate detaliile de la fratele sau mai mic Sandero, al carui nume il si poarta. Singurele diferente sunt facute de panourile de protectie din plastic, spoilerul frontal si posterior cu ornamente cromate, proiectoarele de ceata si barele de pavilion longitudinale.

Inca un detaliu estetic important se refera la culoarea pentru care publicul poate opta. Noul Sandero Stepway va oferi trei nuante metalizate: Gri Platine, Gri Comet si Rosu de Foc. Designul va fi imbunatatit si de jantele din aluminiu cu dimensiuni de 15 inch, de teava de esapamanet cromata, de masca farurilor de culoare neagra si de inscriptionarea pragurilor si a portierelor fata.

Sub capota lui Stepway se vor afla doua motorizari, o optiune diesel si una benzina. Cei care isi doresc o unitate pe benzina, pot opta pentru deja banalul propulsor de 1.6 litri si 90 de cai putere regasit in gama Logan. Versiunea anunta un consum in ciclu mixt de numai 7.6 litri/100 de kilometri.

De cealalata parte, fanii diesel-ului vor primi din partea Dacia doar unitatea 1.5 dCi de 70 de cai putere, capabila sa ofere un consum mixt de numai 5.3 litri/100 de kilometri.

In plus, valoarea totala a emisiilor de CO2 , in cazul diesel-ului, nu depaseste 140 g/km, ceea ce inseamna ca versiunea beneficiaza de semnatura Dacia eco2.

Ambele motorizari vor fi cuplate la o cutie manuala cu cinci rapoarte, care transmite intreaga puterea a motorului doar catre puntea fata.

Constructorul roman nu a facut compromisuri nici la capitolul siguranta, crossover-ul fiind echipat in versiunea de baza cu sistem ABS marca Bosch cu repartitor electronic de franare EBV, asistenta la franarea de urgenta (AFU) si doua airbaguri pentru sofer si pasager.

Noul Dacia Sandero Stepway va avea un pret de pornire accesibil pentru a respecta filosofia de brand a constructorului roman. Data lansarii oficiale pe piata a fost fixata pentru luna septembrie a acestui an, in unele tari existand optiunea de a prelua comenzi chiar de la sfarsitul lunii iulie.

Asemeni celorlalte modele din gama Dacia, Sandero Stepway va beneficia de o garantie de trei ani sau 100.000 de kilometri.

via | Dacia

Comentarii (57)

  • Bravo Dacia sandero stepway.
    10 10
  • as21ro
    mda...
    Sincer? ma asteptam la altceva.... Sper ca asta sa nu fie adevaratul "SUV" Dacia. Nu pare SUV! Sincer! Inca mai sper...
    6 7
  • Sorin Grumazescu
    Felicitari
    Ma...nu e rau. E un inceput. Bravo
    9 4
  • bogdan
    da
    frumoasa masina, daca ar monta dci-ul de 100 cp de la reno ar fi super...oricum, astept lista de preturi. sper sa nu imi iasa ochii din cap ca la melc
    9 2
  • marius
    Dacia Sandero Stepway
    O alternativa la Golf 2 Syncro :))
    2 9
  • Hai da'o'n......
    Adica pentru asta s-au scremut ei vre-o 2 ani??? Ca sa ii faca niste praguri lui Sandero si niste bare pe cupola?... Asta e mult asteptatul "SUV"?...

    Parca era vb de un model nou?... Unde-i noutatea?... Vai de capu' lor...
    16 9
  • Mircea
    4x4 ???
    Ce nu am gasit pina acuma si tot caut este daca are tot tractiune fata sau o sa fie si o integrala ?
    1 6
  • Un nene
    Interesant!
    @marius: Nu. Stepway e o alternativa low-cost la Cross-Polo, Fabia Scout sau Rover Streetwise. Syncro era 4x4 si avea pretentii de off-road.
    @Mircea: scrie in text ca e doar cu tractiune fata.
    @bogdan: daca ar pune diesel-ul de 100cp, pretul ar fi probabil prea mare.
    9 1
  • cineva
    numai buna
    pentru romania , desi dupa parerea mea la drumurile noastre ar trebui ridicata putin mai mult , in rest e o dacia , daca vreti ceva spectacular aveti de unde alege , daca nu aveti prea multi bani la dispozitie atunci dacia rulz , daca in viitor o sa evolueze ceva mai bine bravo ei , dar tot o dacie va ramane
    7 3
  • Marius_New
    Varza de Sandel
    Al dracu cap de "ruman" si "frantzuz" a putut crea asa ceva.
    Domne, nu inteleg de ce in romanica asta nu se poate crea un lucru simplu, decent, functional si de bun simt....fie chiar si o masina de exemplu.
    Uitati la nemtzii de la VW, care au preluat Skoda (o alta panarama de marca care mie personal nu-mi spune nimic acest brand), dar care, de bine de rau, au niste masini acceptabile si se vand bine in intreaga lume. Au motorizari pe benzina si diesel mai mult decat onorabile la banii ceruti pe ele. Noi de ce nu putem face asa ceva? Frantzujii de ce nu pot?......Va spun eu, pt ca pe ruman nu-l duce capul la tehnica, iar frantzuzul este lacom si superficial.
    Poate cei care nu au cunostinte din lumea auto cred ca acest sandero stepway este o biata masinuta produsa de Dacia. Eu va spun ca este un chici jalnic.

    In incheiere, sa va spun un aforism. In al II-lea razboi mondial, primul ministru britanic Winston Churchill "i-a felicitat" pe niste spioni pt efortul lor (adica la vrajeala, pt ca mai mult i-au incurcat niste relatii internationale), si le-a spus: "Felicitari domnilor. Ceea ce ati facut dumneavoastra este un rahat de cea mai proasta calitate" :)))
    Aceasta dedicatie o am pt mandra si brava firma Dacia-Renault.
    Ati scapat voi la mustata de un posibil faliment in aceasta criza economica, si asta gratie comenzilor nemtzoteilor. Fi-ti insa sigur ca peste cativa ani, nici dracu nu va mai cumpara in romanica noastra Dacii. Vom trece pe nemtzoaice, italience si japoneze.

    Toate bune!
    7 23
  • LOL
    deci am avut dreptate, e doar un sandero inaltat si cu plastice de protectie, nu e suv si nu e nici 4x4.
    4 8
  • mircea
    @all
    Acesta NU este SUV-ul anuntat de Dacia, este pur si simplu o versiune crossover a lui Sandero. Este un Sandero cu fata de SUV. Atat. Are roti motrice fata si atat si un look off-road.

    SUV-ul Dacia va fi lansat oficial la Geneva in 2010.
    23 3
  • Crysty
    Motor
    Cam mica viteza maxima ! 150 km/h !

    Nu pt Romania, ca e de ajuns insa pt tarile dezvoltate care au autostrazi nu drumuri de tara !
    5 5
  • asa da.. ce atata suv
    corect, asa da. Dar as vrea sa vad o fotografie in care e masina intr-o curba, daca se intelege unde bat. Sandero e o masina cu probleme de stabilitate, acum ca e mai inalta daca a pastrat suspensia va fi groaznic in curbe.
    3 4
  • DIdi Chelu
    Naspa
    Fratilor voi vedeti ce motorizari anemice vor introduce? Unu pe benina de 90 cp si motorina de 70cp! Astai prosteala pe fata!! Daca erau cat de cat domni ar fii introdus varianta mai puternica de 16 valve adica 106 cp si dieselul de 105 cp. Asa masina e buna doar pentru pensionari si incepatori! Numai bine!
    5 6
  • Catalin
    stepway
    nu este SUV ! nu este SUV ! este o masina saraca !
    3 5
  • Dezamagire
    Ideea de crossover nu e rea, dar diesel-ul de 70 e jenant, si nu ofera optiunea de cutie automata. Daca e adevarat ce se zvoneste ca va ajunge pana la 15000 euro cu optiuni decente, atunci e un esec total. Si asa Sandero reuseste performanta sa fie si mai scumpa si mai proasta decat un Logan. Cu acest crossover trec direct in zona ridicolului, o gramada de bani pentru nimic in plus. Sa fim serios, niste suspensii mai inalte si doua bucati de plastic injectate nu fac o masina noua.
    5 5
  • Florin
    mai lata ca Touaregul???
    Sigur are latimea 1997 mm, pentru ca un Touareg are 1928 mm? E mai lata ca hardughia aia? Ma indoiesc.
    0 3
  • toti amaratii vorbesc ...
    e ok masinuta. merita felicitari. in romania va conta foarte mult pretul de vanzare. afara se va vinde cu siguranta mai bine. iar pt toti amaratii care vor mercedes/bmw/audi la pret de dacia si care nu se bucura putin ca o firma din tara noastra reuseste sa ne reprezinte cu succes pe afara, le urez un simplu... MURITI. astept sa vad cati dintre voi o sa sara sa spuna ca sunt proprietar de logan/sandel :) oricum, le spun de pe acum ca nu am logan, ci doar masinile la care ei inca viseaza.
    7 11
  • gigi parfum
    reusita garantata
    sa pui un motor ce dezvolta 70CP pe o astfel de masina ce are greutatea de 1615 kg.....e ridicol. ideea e sa nu fie aerul conditionat pornit ca ar lesina pe drum in rampa si in depasiri n-ar avea sorti de izbanda...probabil cei de la dacia s-au gandit si la faza asta si astfel incat aceasta versiune nu e prevazuta cu aer conditionat :) ..se elimina fazele comice din start
    4 7
  • @Florin
    Da, e corect. Latime cu tot cu retrovizoare 1997. Fara, 1753
    3 1
  • Dezamagitul
    LOL
    Fratilor, asta e primul SUV Dacia pe care ni-l promiteati ieri? LOL

    Ce a ajuns presa...

    Decat sa dezinformati publicul, mai bine ati fi asteptat si voi un pic.
    2 8
  • dacia renault
    M-am saturat frate numai de dacia si renault se vorbeste pe Automarket . . . sunteti voi mai patrioti sau faceti reclama mascata.
    Ma mut la alte reviste auto...poate mai discutam si despre alte marci
    2 6
  • chester
    dacia urataaaa!!!
    mdea , e ffff urata , i nu are nimic sa te faca sa o cumperi , as recomanda pt a iesi din criza caroserie audi , interior mercedes si tren de rulare+motor BMW . ciao
    5 5
  • @Marius_New
    "VW, care au preluat Skoda (o alta panarama de marca care mie personal nu-mi spune nimic acest brand)"

    Inainte sa faci Skoda panarama de marca, ar fi bine sa te documentezi serios, intrucat in momentul in care VW isi facea debutul la comanda lui Hitler, Skoda avea experienta de mai bine de 40 de ani in autovehicule. Plus ca, pana la venirea comunistilor, era una din marcile cu staif din lume, si chiar dupa venirea lor au introdus ceva inovatii cum ar fi blocul motor construit din aluminiu. Asa ca nu mai vorbi prostii si ai face bine sa citesti inainte sa afirmi ceva bazat doar pe parerea personala. VW sa fie onorata cu O mare ca Skoda face parte din grupul VAG.

    Cat priveste articolul de mai sus, in sfarsit, vad denumirea corecta a produsului: crossover. E evident faptul ca e o versiune gen Scout sau CrossPolo si nimic mai mult. E pur si simplu o optiune, o alegere, menita sa intre si pe teritoriul celor care iau in considerare asemenea modele. Cu at mai multe modele, cu atat mai bine pentru Dacia.
    9 2
  • Marius
    stepway
    E un model binevenit...daca in drunuri nu se investeste, kilometrii de autostrada din campania electorala au ramas in domeniul basmelor, adaptam masinile, le ridicam garda la sol si...le vindem ca modele noi :)
    4 0
  • mda
    Felicitari , Renault ! Sper sa fie tot un succes intern si international !Allez Renault !
    6 4
  • just UGLY
    Cu prostiile alea de plastice pe ea, e mai urita ca Sandero clasic, care la rindul ei e mai urita ca Logan, care la rindul ei e mai urita decit orice masina pe care am vazut-o. Se umplu soselele de oribilitati.
    1 4
  • ghita contra
    ???
    ????
    Un fel de ceva pentru niciunde. Cam asta pare a fi Stepway. Care "teren accidentat"? Gropile din Bucuresti, poate. Iar cu motorizarile astea, nu vad eu multi cumparatori. Este exact "aceeasi Marie cu alta palarie" si nimic mai mult.
    Sincer ma asteptam la mult mai multe. Dupa cum stie toata lumea, versiunile mentionate mai sus de "un nene", si anume Cross-Polo, sau Rover Streetwise (si au mai fost si altele, Citroen C3 XTR Scenic Conquest, etc), nu au fost niste "succesuri" de piata. Si asta in conditiile unei economii functionale, nu ca acum, intr-o perioada de criza. E ca in bancul cu tortul de morcovi: "Acum sa vedem cine-o sa cumpere". Nu vad rostul de a da niste bani in plus pentru niste mofturi: bandouri de plastic, bare pe acoperis, esapament cromat etc. Cu acelasi interior de 2 lei, insa. Pe de alta parte sunt multi prosti in tara asta, si pentru care conteaza ambalajul mai mult decat continutul.
    Mult zgomt pentru nimic. Parerea mea.
    2 3
  • iulian
    pt.mester
    ...filmuletele acelea sigur au format 16:9 ...si voi le-ati pus 4:3...le vedem parca sunt stranse cu usa..
    0 0
  • rubens
    xerox
    o sa se ajunga sa se confunde toate masinile renault cu dacia pentru ca de ai naibii astia copiaza modelele lor pe masinile noastre si tot ei isi iau banii iar pe noi nu ne avanteajeaza cu nimic sntem tara cu masini low-cost ce vreti fratilor? daca dacia e in mana lor cine naiba s*o imbunatatzeasca daca ei nu au niciun interes s*o faca?ei vor sa*si vanda masinile lor si pana atunci dacia va fi sub renault la orice categorie pentru ca isi bat joc de noi ,
    2 2
  • Adaptare la drumurile patriei
    Plasticele de pe ea au aparut odata cu lansarea Sandero.
    Singura diferenta sunt farurile negre si garda un pic mai inalta. Astea nu dau nastere la un SUV. Dar daca ne uitam si in alte curti o sa vedem ca si Hyundai Tucson la cat e de matahalos are si variante doar cu tractiune fata si aia e o masina greoaie, ingusta si urata (o parere personala).
    Sandero oricum pare sa poata aborda orice teren, tin minte cum cu Loganul mergeam pe absolut oriunde fara nici un fel de emotie.
    Orice schimbare un pas inainte si piata va decide daca cei de la Dacia au facut bine sau nu.
    Pentru drumurile forestiere pe care nu pot intra cu italianca mea astept modelul 4x4 produs de Dacia. Masina face exact cat costa si o face bine, nu va mai vaitati de viteze "mici" gen 150km/h. Vrei viteza uita-te in alte garaje, Daci ofera masini pentru DRUMURILE NOASTRE diabolice si DE 2 LEI! Logan e o masina ce se va vinde mereu mai ales catre cei ce nu au posibiltiati de Touareg.
    Conduceti prudent, viata e unica!
    7 0
  • Florin
    e buna pentru ce pret are
    E perfecta pentru mine. Imi fac o casa undeva unde nu prea pot ajunge cu o masina de strada. Daca ar avea si 4x4 ar fi chiar ideala. E ieftina comparand cu cele de pe piata, ce ofera aceleasi lucruri. Cine zice ca e urata...ma rog fiecare cu gusturile lui, mie mi se pare frumoasa. Nu prea inteleg de ce nu au bagat dieselul de 85CP macar si 4x4.
    Cred ca cea cu motor adaptat caroseriei minim 90CP si 4x4 va sari de 13000E.
    4 1
  • crossover?
    O garda la sol mai inalta cu 2 cm si gata avem Crossover?
    Prea putin. Macar daca avea tractiune integrala optional.
    Daca asta e crosover, Suzuki Ignis este off-roader.
    Daca e concurenta la alte surogate cum ar fi Cross-Polo atunci e bine, dar nu stiu cine o sa cumpere versiunea asta numai ca are 2 cm in plus la garda la sol si niste brizbrizuri pe ea.
    1 2
  • Bravo
    Inca un pas inainte pentru Dacia,inca o optiune pentru tineri(ca mine).

    Pt carcotasii anti Dacia: Uitati-va la istoria Skoda,acum 18 ani cand au devenit parte a grupului Volkswagen ce masini aveau,calitate,preturi,tot si acum unde au ajuns.....si cu Dacia se va intampla la fel,poate ca mai lent,dar o sa mai vorbim peste cativa ani...
    0 2
  • !?!?
    e un mare ....nu e ce ne asteptam ... si masina nu o sa fie chiar asa de ieftina cum spunii pe aici........eu le urez succes in continuare :)) .... oricum cred k arata mai bine un logan mpv crossover :D
    1 1
  • URAGANU
    mistooo
    Imi place. Imi pare rau ca nu pot vedea filmuletele. Se vede juma de secunda si se blocheaza.

    Oricum multumim pt articol si stire, sunt sigur ca o sa fie un succes care o sa bata la fund Crossoverele de la Fiat si Suzuki.
    2 3
  • e un pas inainte
    Aceasta varianta de Sandero pare mai atractiva decat modelul original,e un plus...dar se pare ca nu acesta e SUV-ul despre care s-a tot vorbit si ca acesta urmeaza sa fie lansat la inceputul anului viitor...
    3 0
  • @URAGANU :)
    URAGANUle, crossoverele alea Suzuki si Fiat de care vorbesti sint una si aceeasi masina: Sedici la Fiat si SX4 la Suzuki. Spre deosebire de Sandero Stepway care are doar niste plastice si atita tot, alea chiar sint AWD, adica toate rotile trag, desi sint inca departe de a fi off-road pentru ca diferentialul central e unul simplu de tot si care nu poate fi blocat. Vezi tu, alde d-astia ca tine sint publicul tinta la Stepway, neinformatii care confunda merele cu perele. :))
    0 0
  • URAGANU :)
    Bravo Alex...in plus uitati-va putin cam ce dotari ofera un SX4 la nici 13000...m-as mira sa le vad pe step...away:)
    0 0
  • LilShaq
    motor
    eu tot nu pricep cum poti sa ii pui unui cross-over, masina cu care oricum eu ”am” ceva personal, un motor de 70 cai. ce vrea masina asta sa fie? o solenza cu care sa urci trotuarele mai bine?
    0 1
  • Nu este impresionanta
    nimic interesant, nimic surprinzator, ca de alt fel tot timpul la dacia ... nu vin cu idei noi, ei urmeaza tendintele spre deosabire de alte branduri care le definesc!

    o masina destul de bunicica dar cum am mai spus ... nimic interesant la ea.

    Parerea mea este sa nu va riscati sa o achizitionati.

    Dacia, ma asteptam la altceva.
    0 1
  • XXX
    Sincer? Parca ar fi girafa care merge cu 150K-h , la un consum imbatabil pt un suv ca acesta de 5,.. vom vedea.In ceea ce priveste forma , nu conteaza , daca este mai fistichie o vom compara cu asa numita criza mondiala care dealtfel este imprevizibila chiar si in lumea masinilor. All the best!
    0 1
  • andr3i
    dacia
    motoru de acum 100 de ani, garda la sol marita cu 20 mm e ceva nemaintalnit, de tractiunea 4x4 nici nu se mai pune problema, asta e noua dacia..... o zdreanta.
    1 6
  • gaurica neagra
    @andr3i
    istetule...intotdeauna dai dovada inteligentei tale sclipitoare cu care ne orbesti viata asta amarata. Crossoverul asta e acelasi tip de crossover ca RoomsterScout, Rover Streetwise etc. Adica mai saracacios. Dar de ce unii se arunca cu cornitele inainte fara sa-si puna singuru' neuron la munca? E clar ce motorul ala de 70Cp va fi insotit si de altele mai potente. Dar na, greu la deal cu boii mici.
    3 2
  • Dacia SUV
    Ma bucur ca Dacia scoate in sfarsit un model ce are interes din partea celor ce sunt constienti ce inseamna o masina in zilele noastre!
    4 3
  • 100% QASHQAI
    QASHQAI
    copiat 100%
    1 6
  • Cosmin
    dacia
    cum sa pui 70 de cai pe o masina de 1600 kg?!?
    6 2
  • Dacia Sandero Stepway
    Felicitari Dacia .Dacia este cea mai buna din Romania .
    2 2
  • Mie imi place Dacia Sandero este crossover cat va costa pret?
    3 1
  • marius
    Hallo
    Foarte frumoasa...... ii doresc mult praf in vitrina. Poate nu o vad pe sosele. Dar cu programul REMAT se mai scutura de vreo 2 ori....se va inmulti ca mustele pe cacat. Cu respect celor care stiu ce vor de la o masina.
    0 2
  • dacia suv - jalnic
    E clar, Dacia s-a facut de ras. Masinuta asta promite sa fie un esec total. Dupa relativul succes cu Loganul, alianta Dacia-Renault intra cu viteza cu capul in zid. Mare pacat de conceptul Duster. Duster cu motoare BMW si interior Volvo, 4 usi, 4x4 si jante de 17 inch min. ar fi fost un succes rasunator. Romanii au demonstrat ca stiu sa deseneze masini, pacat ca nu au cu cine sa le construiasca.
    3 4
  • effect
    @mishu
    Mai verifica o data fisa tehnica de QASHQAI,daca poti ,gasesti garda 207mm si gasesti 2.0 diesel 150cp,si curios (pt tine) are all mode intuitiv 4x4 nepermanent.....asa ca shut the fuck up!
    Apropo NISSAN face 4x4 de mai bine de 50 de ani ......
    te sal dar grija nu compara un cal cu o capra....
    2 1
  • effect
    rahat romanesc!!!
    Macar daca e romanesc sa nu mai fie si scump ca oricum se ajunge la textul "a face din cacat bici si culmea sa mai si pocnesca"
    100% Romania ,se castiga ceva banuti acu cu Rabla+Germania si trebuiesc cheltuiti dupa capu frantzujilor >
    nu faceti prostia sa dati banii pe asa ceva:(((((
    1 3
  • din ce in ce mai rau...
    sunt tare dezamagit... dusterul era cu totul altceva, masina care probabil nu va intra niciodata in productie... prea mult tam-tam, prea putina munca... masina de doi lei, sunt intru totul de acord cu cein care au scris mai sus: cu doua plastice si un scris pe praguri, nu construiesti un SUV...din ce in ce mai urate, mai proaste si mai scumpe... de ce nu s-o mai fi fabricand ARO Spartana? masina fiabila si ieftina... pacat de uzina de la Campulung Muscel, era poate singura in stare sa faca un SUV ca lumea...
    0 2
  • Versiunea II
    E vorba de tactica de vanzare. Versiunea II va avea 7 locuri si motorizare mai generoasa - dci 85 si benzinar de 105.

    Mai dai 1000 si ai versiunea "imbunatatita"

    Ha, ha, ha .......ah, ah , ah
    0 2
  • bmw drifting
    despre sandero
    Noul sandero este o aluzie la golf , o inbunatatire bine venita care ii da un aer sport si agresiv . aspectul S.U.V il face mai interesant si ceva iesit din comun pentru romanii obisnuiti ci\u dacia ca fiind o masina de familie...
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru