- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
IAA FRANKFURT 2007
Ultimele stiri din IAA FRANKFURT 2007
-
Echipa Automarket a plecat la drum joi dimineata si, dupa popasuri dese, a ajuns in Romania sambata pe inserat. (18.09)
-
Mercedes a publicat noi imagini ale conceptului F700 si detalii despre tehnologia de care acesta dispune. (17.09)
-
Automarket va prezinta ultima parte a maratonului foto de la Salonul de la Frankfurt. Acestea sunt cele mai tari fete de la salonul german! (17.09)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Ford schimbă șeful calității, după un an plin de rechemări în service
- Toyota a lansat primul monovolum PHEV din Japonia
- Producătorii europeni cresc prețurile mașinilor pe benzină pentru a face electricele mai atractive
- Ford recheamă în service peste 768.000 de modele diesel din întreaga lume
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Iata noul Mercedes C63 AMG!
ce pret o sa aiba?
"Numele spune tot" .... WTF? Mercedes isi pierde in momentul asta din clientii traditionali pe capete. Infiniti si Lexus musca serios din cota de piata.
Alta ineptie e "AMD mai are de lucrat la finete"...Copile, tu mai ai de lucrat la cultura generala.
Singurul comentariu cat de cat bun e a lui "eu", si pe marginea lui s-ar putea discuta destul de mult, incepand de la reglarea suspensiilor pana la elemente aerodinamice mascate in caroserie.
In rest...vad ca-i tot mai prezenta cultura: "daca esti smeker ai beemve, daca esti buticar cu pretentii de patron fauveu, daca esti patron bazat - mertz". Asta n-ar fi chiar asa de rau, daca cei ce-s blocati in lumea asta n-ar generaliza situatia la tot mapamondul
ganditiva ce fiabil poate fi motorul asta de pe C 63 AMG daca la aceeasi cilindree pe M-Class, G-Class,CLS, etc are 510-520 hp in functie de model (550-560 CP fără prea mari modificări,atât are motorul folosit la teste de AMG).
...si inca un lucru interesant, instalatia electrica pt toate modelele C-Class (inclusiv AMG) este facuta la o fabrica din judetul Arad, Delphi Packard Electric
Si crede-ma numele vorbeste; nu numai in Romania chiar si in state unde japanese vand de numa.
Iar la teste un "S" e mai tare decat un LS cu toate tehnologia hibrida. Citesc presa straina si vad teste comparative cu japonezii. Mai au de recuperat.....
Iar pentru cel care afirma : "AMD mai are de lucrat la finete" vreau sa-i spun doar atat : Esti varza nene !!!
Japonezele sunt un real pericol pentru orice piata de automobile. Testele astea facute de diferite reviste si tv-ziuni sunt castigate de cei ce sponsorizeaza testul: in europa de germane, in japonia de japoneze, in USA 50-50% ...depinde cine face testul.
Sigura parere corecta e sa faceti un test-drive cu amandoua. Eu am facut si-am descoperit multe, multe lucruri extraordinare la masinile japoneze. Nu sunt fan japoneze sau germane si poate de-asta vad lucrurile putin mai clar.
In plus, sunt atat de multe lucruri care nu se vad la masinile astea "marfa": M3, M5, seriile AMG ...Am un prieten f bun ce are un garaj autorizat de toate marcile mai de Doamne-ajuta din zona >100k. Nu vreti sa stiti cate probleme de design & de stress pe componente apar si care-s costurile intretinerii unei astfel de masini. Si se pare ca de la an la an e tot mai rau. Unu M5 din 2000-2001 are mai putine probleme decat un M5 din 2006, desi ala e cu 5 ani mai batran si mai "uzat".
E adevart ca masina de toata ziua si de forjat poate as lua o Corolla (Auris)dar nu as renunta la masinile germane. Pur si simplu ma fascineaza. Cateodata trebuie sa desfac anumite componente la a mea si ma impresioneaza finetea si calitatea germana. E "nebunie" si ma intreb ce minte tihnita poate sa gandeasca ca pana si un surub in motor e facut in asa fel incat sa nu iti stea in "drum" si sa nu te zgarie daca nu ai de lucru la el. Am vazut masini japoneze desfacute, si aveau o lipsa de ordine, bine nu ca la francezi ca acolo e durere (uitate la un motore de 1905 diesel Peugeot daca ai ocazia sa vezi cablaje si furtuni).
Bottomline, nu am incercat un Lexus inca, dar sper sa am ocazia. Dar respectul si iubirea tot ramane langa masinile germane.
Numai bine.
Pe de alta parte, la capitolul design mai au de studiat piata europeana pana sa ajunga sa faca masini la fel de atragatoare ca BMW, Mercedes, Jaguar.
Revenind, C63 e un Mercedes care vrea sa fie mai ... rau. Dintre masinile de top, BMW-urile sunt mai bune la performanta, Mercedes-urile mai bune la confort si Audi-urile undeva la mijloc. Cred ca Mercedes-urile ar tb sa lase agresivitatea BMW-urilor...
PS: Ca si calitate, mai au muuuuult de lucrat (a se vedea top gear survey -> http://www.topgear.com/content/carsurvey/2006/features/08/2.html )
Noi aici vorbim de BMW,Audi, Merc -> alta clasa, alta mancare de peste. Sa fim corecti, trebuie sa raportam la Acura, Infiniti si Lexus din partea japonezilor. Incearca macar unul dintre modelele astea si-ai sa vezi care-i treaba. Banuiesc ca in romania mai nou poti face un testdrive cu un Lexus IS250. Fa unul, si apoi fa unul si cu un 325. Discutam dupa ce impresie ti-au lasat masinile si cati "ani lumina" is intre ele.
@ avizat:
Design-ul la japoneze nu-i neaparat punctul forte, insa in ultima vreme, cel putin Infiniti si Lexus stau destul de bine. Vad in multe zile pe drum Lexus ISxxx langa cate un 325...330. Japonezele au venit de departe...si se pare ca sunt masinile momentului.
Norocul vostru al europenilor, e taxa pe masinile japoneze si mentalitatea total gresita ca "daca se strica ceva stau 2 saptamani pana se repara". NU zic ca n-a fost asa in trecut, insa acum nici nu se pune problema.
In afara de manelistii din romania, de obicei seria 7 si S-Klasse se adreseaza unui anumit gen de cumparator. Cumparatorul asta e in general un om care are o colectie de carti incepand de pe la 1600, mobila e ceva de genul Louis XIV, joaca polo (sportul ala unde calaresti) si golf in timpul liber. Sunt oameni ce merg la teatru si balet in fiecare saptamana . Descrierea de mai sus e facuta pentru a pune accentul pe faptul ca oamenii astia in genere is foarte conservativi. Design-ul 7er-ului lui Bangle a fost pur si simplu hidos. Nu stiu ce-a vrut sa faca, insa a dat cu muci-n fasole. Razboiul dintre BMW si Merc a fost castigat de cei din urma din cauza prostiei designerului sef al primilor. Acu se incearca repararea, dar e greu, f greu.
din toate punctele de vedere...
De cate ori v-ati urcat intr-o masina dintre astea(m3, rs4, infinity, etc)? ca sa nu mai spun de condus, sau detinut, sa vedeti macar ce inseamna 3-4-500 de cai putere..
Io in locu vostru imi tineam gura...
in al doilea rand dak ala care spune ca BMW M5 are motor turbo ar trebui sa mai citeasca putin (fara sa fiu rau, dar e gura prea mare pt ce stie)
si in sfarsit sa ma refer si la mercu asta. sigur ca puteau sa scoata si mai mult din motorul asta. de ce nu au facut-o ?ca sa nu se bage peste e 63 amg si ca c-clase sa ramana concurenta cu a4 si m3. fara indoiala arata bine si probabil ca si merge la fel. pe mine ma interesa o problema pe care o cam au merturile cu motoare mari in fata si anume care e distributia greutatii pt ca nu cred ca o sa fie 4 matic. bmw-urile tot timpul spun ca sunt 50/50 si e f bine dar dak mertu cu toata puterea lui are 60 % din greutate pe fata cum se comporta oare p la curbe?? dupa cum stiti nu conteaza doar puterea pt ca masinile nu merg doar in linie dreapta ci mai sunt ci curbe. sigur o sa se faca un test cu toate. oricare ar fi rezultatul eu tot m3 o sa prefer ca pana la urma nu conteaza cum zicea clarkson ca face o curba cu 0.00001 sec mai repede si ca sa te simti u bine in ea.
Cat despre masina... nimic nou sub soare...
Shi ziua, cand ieshi la strada sa o rupi in linii de tramvai si gauri bucureshtene, cand tre sa te fereshti de totzi cu toate tigaile - intr-o zi o sa-mi kumpar o Volga cu tabla de 5 shi-o sa tzin drumu' drept! - cand sa bagi un pic de gaz sa te opreasca garcea ...
Sa zicem ca te scotzi seara la klub, ca aspiri ceva ... da fetele deja shtiu ca eshti scotish, ca-tzi trebuie bani pentru schimbu de untdelemn ...
Mergetzi la salonu' auto, la dealer sa probatzi, uitatzi-va la Roxana la TV shi linishtitzi-va. Astea-s mashini de vitrina, de circuit, vectori de marketing pentru constructori si de imagine pentru unii. In romanika mai trebuie ceva ani. Sa plece Gutza shi ai lui, sa ceara Iacov doar 500.000 pe Herea, sa ...
oricum...un m3 ar merge langa un SL de la merc