OFICIAL: Iata noul Mercedes C63 AMG!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Nu a durat mult pana cand divizia de performanta Mercedes a reusit sa ofere publicului cea mai puternica versiune pentru proaspatul C-Klasse. Constructorul german a prezentat primele imagini oficiale ale sedanului de performanta C63 AMG, cu care Mercedes se pregateste sa atace modele deja consacrate ca BMW M3 si Audi RS4.
C63 AMG va porni in forta lupta cu contracandidatii sai multumita celor 451 de cai putere de sub capota, mai putini insa decat cei 507 ai sedanului E63. Cuplul motor este si el unul impresionant: 443 de Nm la 5000 de rpm.. Puterea motorului este distribuita trenului de rulare prin intermediul transmisiei AMG Speedshift Plus 7G-TRONIC care poate fi actionata cu ajutorul padelelor pozitionate in spatele volanului.
Multumita propulsorului V8 de 6.3 litri sedanului german se poate lauda cu performante de invidiat: 0-100km/h in doar 4.5 secunde si o viteza maxima, limitata electronica, de 250 km/h. Pentru o mai buna manevrabilitatea si pentru un sofat mai sportiv, Mercedes a creat si o functie de selectare a sistemului de control al stabilitatii (ESP). ESP ON, ESP OFF si ESP SPORT.
Acesta are trei niveluri de utilizare:La exterior avem de-a face cu un look mai agresiv dat de caroseria mai lata cu 3.5 cm, de noua capota, de jantele standard de 18 inch si de accesoriile marcate cu logo-ul AMG. Discurile de frana fata, perforate si ventilate, de 360mm, pot fi gazduite optional de jante din aliaj usor de 19 inch.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din IAA FRANKFURT 2007
-
Echipa Automarket a plecat la drum joi dimineata si, dupa popasuri dese, a ajuns in Romania sambata pe inserat. (18.09)
-
Mercedes a publicat noi imagini ale conceptului F700 si detalii despre tehnologia de care acesta dispune. (17.09)
-
Automarket va prezinta ultima parte a maratonului foto de la Salonul de la Frankfurt. Acestea sunt cele mai tari fete de la salonul german! (17.09)
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Ford schimbă șeful calității, după un an plin de rechemări în service
- Toyota a lansat primul monovolum PHEV din Japonia
- Producătorii europeni cresc prețurile mașinilor pe benzină pentru a face electricele mai atractive
- Ford recheamă în service peste 768.000 de modele diesel din întreaga lume
ce pret o sa aiba?
"Numele spune tot" .... WTF? Mercedes isi pierde in momentul asta din clientii traditionali pe capete. Infiniti si Lexus musca serios din cota de piata.
Alta ineptie e "AMD mai are de lucrat la finete"...Copile, tu mai ai de lucrat la cultura generala.
Singurul comentariu cat de cat bun e a lui "eu", si pe marginea lui s-ar putea discuta destul de mult, incepand de la reglarea suspensiilor pana la elemente aerodinamice mascate in caroserie.
In rest...vad ca-i tot mai prezenta cultura: "daca esti smeker ai beemve, daca esti buticar cu pretentii de patron fauveu, daca esti patron bazat - mertz". Asta n-ar fi chiar asa de rau, daca cei ce-s blocati in lumea asta n-ar generaliza situatia la tot mapamondul
ganditiva ce fiabil poate fi motorul asta de pe C 63 AMG daca la aceeasi cilindree pe M-Class, G-Class,CLS, etc are 510-520 hp in functie de model (550-560 CP fără prea mari modificări,atât are motorul folosit la teste de AMG).
...si inca un lucru interesant, instalatia electrica pt toate modelele C-Class (inclusiv AMG) este facuta la o fabrica din judetul Arad, Delphi Packard Electric
Si crede-ma numele vorbeste; nu numai in Romania chiar si in state unde japanese vand de numa.
Iar la teste un "S" e mai tare decat un LS cu toate tehnologia hibrida. Citesc presa straina si vad teste comparative cu japonezii. Mai au de recuperat.....
Iar pentru cel care afirma : "AMD mai are de lucrat la finete" vreau sa-i spun doar atat : Esti varza nene !!!
Japonezele sunt un real pericol pentru orice piata de automobile. Testele astea facute de diferite reviste si tv-ziuni sunt castigate de cei ce sponsorizeaza testul: in europa de germane, in japonia de japoneze, in USA 50-50% ...depinde cine face testul.
Sigura parere corecta e sa faceti un test-drive cu amandoua. Eu am facut si-am descoperit multe, multe lucruri extraordinare la masinile japoneze. Nu sunt fan japoneze sau germane si poate de-asta vad lucrurile putin mai clar.
In plus, sunt atat de multe lucruri care nu se vad la masinile astea "marfa": M3, M5, seriile AMG ...Am un prieten f bun ce are un garaj autorizat de toate marcile mai de Doamne-ajuta din zona >100k. Nu vreti sa stiti cate probleme de design & de stress pe componente apar si care-s costurile intretinerii unei astfel de masini. Si se pare ca de la an la an e tot mai rau. Unu M5 din 2000-2001 are mai putine probleme decat un M5 din 2006, desi ala e cu 5 ani mai batran si mai "uzat".
E adevart ca masina de toata ziua si de forjat poate as lua o Corolla (Auris)dar nu as renunta la masinile germane. Pur si simplu ma fascineaza. Cateodata trebuie sa desfac anumite componente la a mea si ma impresioneaza finetea si calitatea germana. E "nebunie" si ma intreb ce minte tihnita poate sa gandeasca ca pana si un surub in motor e facut in asa fel incat sa nu iti stea in "drum" si sa nu te zgarie daca nu ai de lucru la el. Am vazut masini japoneze desfacute, si aveau o lipsa de ordine, bine nu ca la francezi ca acolo e durere (uitate la un motore de 1905 diesel Peugeot daca ai ocazia sa vezi cablaje si furtuni).
Bottomline, nu am incercat un Lexus inca, dar sper sa am ocazia. Dar respectul si iubirea tot ramane langa masinile germane.
Numai bine.
Pe de alta parte, la capitolul design mai au de studiat piata europeana pana sa ajunga sa faca masini la fel de atragatoare ca BMW, Mercedes, Jaguar.
Revenind, C63 e un Mercedes care vrea sa fie mai ... rau. Dintre masinile de top, BMW-urile sunt mai bune la performanta, Mercedes-urile mai bune la confort si Audi-urile undeva la mijloc. Cred ca Mercedes-urile ar tb sa lase agresivitatea BMW-urilor...
PS: Ca si calitate, mai au muuuuult de lucrat (a se vedea top gear survey -> http://www.topgear.com/content/carsurvey/2006/features/08/2.html )
Noi aici vorbim de BMW,Audi, Merc -> alta clasa, alta mancare de peste. Sa fim corecti, trebuie sa raportam la Acura, Infiniti si Lexus din partea japonezilor. Incearca macar unul dintre modelele astea si-ai sa vezi care-i treaba. Banuiesc ca in romania mai nou poti face un testdrive cu un Lexus IS250. Fa unul, si apoi fa unul si cu un 325. Discutam dupa ce impresie ti-au lasat masinile si cati "ani lumina" is intre ele.
@ avizat:
Design-ul la japoneze nu-i neaparat punctul forte, insa in ultima vreme, cel putin Infiniti si Lexus stau destul de bine. Vad in multe zile pe drum Lexus ISxxx langa cate un 325...330. Japonezele au venit de departe...si se pare ca sunt masinile momentului.
Norocul vostru al europenilor, e taxa pe masinile japoneze si mentalitatea total gresita ca "daca se strica ceva stau 2 saptamani pana se repara". NU zic ca n-a fost asa in trecut, insa acum nici nu se pune problema.
In afara de manelistii din romania, de obicei seria 7 si S-Klasse se adreseaza unui anumit gen de cumparator. Cumparatorul asta e in general un om care are o colectie de carti incepand de pe la 1600, mobila e ceva de genul Louis XIV, joaca polo (sportul ala unde calaresti) si golf in timpul liber. Sunt oameni ce merg la teatru si balet in fiecare saptamana . Descrierea de mai sus e facuta pentru a pune accentul pe faptul ca oamenii astia in genere is foarte conservativi. Design-ul 7er-ului lui Bangle a fost pur si simplu hidos. Nu stiu ce-a vrut sa faca, insa a dat cu muci-n fasole. Razboiul dintre BMW si Merc a fost castigat de cei din urma din cauza prostiei designerului sef al primilor. Acu se incearca repararea, dar e greu, f greu.
din toate punctele de vedere...
De cate ori v-ati urcat intr-o masina dintre astea(m3, rs4, infinity, etc)? ca sa nu mai spun de condus, sau detinut, sa vedeti macar ce inseamna 3-4-500 de cai putere..
Io in locu vostru imi tineam gura...
in al doilea rand dak ala care spune ca BMW M5 are motor turbo ar trebui sa mai citeasca putin (fara sa fiu rau, dar e gura prea mare pt ce stie)
si in sfarsit sa ma refer si la mercu asta. sigur ca puteau sa scoata si mai mult din motorul asta. de ce nu au facut-o ?ca sa nu se bage peste e 63 amg si ca c-clase sa ramana concurenta cu a4 si m3. fara indoiala arata bine si probabil ca si merge la fel. pe mine ma interesa o problema pe care o cam au merturile cu motoare mari in fata si anume care e distributia greutatii pt ca nu cred ca o sa fie 4 matic. bmw-urile tot timpul spun ca sunt 50/50 si e f bine dar dak mertu cu toata puterea lui are 60 % din greutate pe fata cum se comporta oare p la curbe?? dupa cum stiti nu conteaza doar puterea pt ca masinile nu merg doar in linie dreapta ci mai sunt ci curbe. sigur o sa se faca un test cu toate. oricare ar fi rezultatul eu tot m3 o sa prefer ca pana la urma nu conteaza cum zicea clarkson ca face o curba cu 0.00001 sec mai repede si ca sa te simti u bine in ea.
Cat despre masina... nimic nou sub soare...
Shi ziua, cand ieshi la strada sa o rupi in linii de tramvai si gauri bucureshtene, cand tre sa te fereshti de totzi cu toate tigaile - intr-o zi o sa-mi kumpar o Volga cu tabla de 5 shi-o sa tzin drumu' drept! - cand sa bagi un pic de gaz sa te opreasca garcea ...
Sa zicem ca te scotzi seara la klub, ca aspiri ceva ... da fetele deja shtiu ca eshti scotish, ca-tzi trebuie bani pentru schimbu de untdelemn ...
Mergetzi la salonu' auto, la dealer sa probatzi, uitatzi-va la Roxana la TV shi linishtitzi-va. Astea-s mashini de vitrina, de circuit, vectori de marketing pentru constructori si de imagine pentru unii. In romanika mai trebuie ceva ani. Sa plece Gutza shi ai lui, sa ceara Iacov doar 500.000 pe Herea, sa ...
oricum...un m3 ar merge langa un SL de la merc