Esential
204 | CP dezvoltă versiunea entry-level a lui Mercedes-Benz ML. |
500 | Nm dezvoltă motorul diesel de 2.1 litri aflat în echiparea lui ML 250 Bluetec. |
204 | CP dezvoltă versiunea entry-level a lui Mercedes-Benz ML. |
500 | Nm dezvoltă motorul diesel de 2.1 litri aflat în echiparea lui ML 250 Bluetec. |
După ce o broşură a noului ML a fost scanată şi publicată pe internet, cei de la Mercedes-Benz au prezentat galeria foto a acestui model. Debutul noii generaţii de Mercedes ML va avea loc la Salonul Auto de la Frankfurt din această toamnă. Printre noutăţi se numără şi un motor turbodiesel cu patru cilindri în linie, care dezvoltă 204 CP dintr-o cilindree de 2.1 litri. În 2012, Mercedes-Benz va lansa o versiune hibrid a lui ML care va avea ca bază respectivul motor diesel. Motorizarea diesel de 2.1 litri reprezintă entry-level-ul în gama ML şi se numeşte 250 Bluetec. Cuplul motor maxim furnizat de acest propulsor este de 500 Nm.
Noul ML este echipat atât cu motorizări V6, cât şi cu motorizări V8, care sunt mai rafinate decât unităţile pe care le înlocuiesc şi consumă mai puţin carburant. Cea de-a doua motorizare din gama ML este 350 Bluetec, o unitate diesel V6 de 3.0 litri, care oferă 258 CP şi 619 Nm. Respectiva versiune are nevoie de 7.5 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h şi poate să atingă o viteză maximă de 224 km/h.
Spre comparaţie, versiunea 3.0 d a lui BMW X5 dezvoltă 245 CP şi 540 Nm şi accelerează de la 0 la 100 km/h în 7.6 secunde.Pentru fanii motoarelor pe benzină, versiunea entry-level este reprezentată de o unitate V6 de 3.5 litri, care dezvoltă 306 CP şi 370 Nm. Viteza maximă a acestui model va fi de 235 km/h, dar sprint-ul 0-100 km/h este mai lent decât al versiunii diesel. Toate versiunile de motorizare sunt echipate în standard cu un sistem de tracţiune integrală şi cu transmisia 7G-Tronic Plus cu şapte trepte. Amortizoarele adaptive sunt şi ele standard, iar clienţii pot opta pentru o suspensie Airmatic auto-adaptivă şi pentru sistemul Active Curve care oferă stabilizarea dinamică a ruliului caroseriei.
Printre dotările opţionale se numără elemente precum Night View Assist cu recunoaşterea pietonilor, Speed Limit Assist, sistem de asistenţă la menţinerea benzii de mers, sistem de asistenţe pentru punctele oarbe, sistem de asistenţă la parcare şi Distronic Plus (cruise control adaptiv cu radar).
Pentru moment, nu există informaţii despre versiunea AMG a lui ML şi nici despre preţurile noului SUV din Stuttgart.Via | Mercedes-Benz
Bravo! Acum asteptam si generatia viitoare de Q7!
n-as crede
nu sunt fan suv-uri dar ML im placea ca linie de design
asta nou e jalnic
adevarul e ca nu stiu cum putea-i sa-l faci mai fain pe ala
atunci hai sa-l facem mai urat ca sa schimbam ceva
e penibil asta
mai zic unii in comentarii ..... e agresiv (pfuuuu) e mai sportiv ........ sportiv ???? unde e sportu' la vacile astea de masini de 2 tone jumate
John,inca ceva,incearca sa nu mai pocesti gramatica limbii romane ca sa putem intelege toti cate ceva din parerile tale
Adi , tu probabil conduci vreun Bentley nu ?
titi` ... numele nu te recomanda ca un fin cunoascator