OFICIAL: Iată noul Hyundai i40 Sedan
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Hyundai a prezentat noul i40 în versiune sedan la Salonul Auto de la Barcelona. Hyundai i40 Sedan va fi pus la vânzare în cel de-al patrulea sfert al lui 2011 şi este deja inclus în programul Five Year Triple Care al celor de la Hyundai. Coreenii vor să vândă 60.000 de unităţi pe an alce acestui model, iar noua lor berlină de segment D are scopul de a le aduce o cotă de piaţă de 3% până la finele anului (n.r. actuala cotă de piaţă a Hyundai este de 2.8%). Hyundai i40 Sedan este desenat şi conceput la centrul Hyundai pentru Cercetare şi Dezvoltare din Ruesselsheim. Versiunea wagon a acestui model a debutat la Salonul Auto de la Geneva din martie 2011.
"Am folosit linii foarte puternice, fluide, din faţă până în spate, pentru a oferi modelului i40 un exterior distins. Am vrut să ne îndepărtăm de designul tipic al sedanului şi să creăm o maşină mai apropiată de natura sportivă a lui i40 Wagon. Desenand o linie joasă, prelungită, a plafonului, am oferit modelului i40 sedan o siluetă remarcabilă, asemănătoare cu cea a unui coupe." a spus Thomas Bürkle, seful de design al Centrului Tehnic Hyundai Europa.
Hyundai a echipat noul i40 sedan cu ESP, ABS, asistenţă la urcarea dealurilor(menţine frâna apăsată pentru a ajuta demarajul şi împiedică alunecarea în gol), sistem de management al stabilităţii, Brake Assist şi semnalizare la oprirea de urgenţă. În materie de siguranţă pasivă, toate versiunile lui Hyundai i40 vor avea airbag-uri frontale, laterale şi cortină, alături de airbag pentru genunchii şoferului, dotările de mai sus fiind oferite în standard.
Cei de la Hyundai se aşteaptă ca modelul să obţină cinci stele EuroNCAP alături de un punctaj foarte bun la aceste teste.Noul i40 Sedan are un ampatament de 2.77 metri şi promite cele mai mari spaţii pentru cap, umeri şi picioare din segment. Spaţiul pentru cap este de 1.025 milimetri, cel pentru umeri este măsurat la 1.455 milimetri, în timp ce spaţiul pentru picioare este măsurat la 1.170 milimetri. Lansarea a fost programată pentru Salonul de la Barcelona deoarece piaţa sedan reprezintă 40% din segmentul D din ţara respectivă, iar oraşul respectiv este caracterizat de cultură şi creativitate, elemente importante în concepţia lui Hyundai i40.
Via | Hyundai
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Hyundai in Romania
-
Hyundai Elantra Preţ: 17.284 - 23.524 €
-
Hyundai Grand Santa Fe facelift Preţ: 49.341 - 50.575 €
-
Hyundai i10 facelift Preţ: 12.588 - 13.153 €
-
Hyundai i20 Active facelift Preţ: 17.124 €
-
Hyundai i20 facelift Preţ: 12.822 - 17.124 €
-
Hyundai i30 (2016 - prezent) Preţ: 16.172 - 37.045 €
-
Hyundai i30 Fastback Preţ: 20.575 - 24.026 €
-
Hyundai i40 CW facelift Preţ: 28.564 - 30.964 €
-
Hyundai i40 facelift Preţ: 25.204 - 30.004 €
-
Hyundai Ioniq Hybrid Preţ: 26.168 - 29.143 €
-
Hyundai Kona Preţ: 21.146 - 29.119 €
-
Hyundai Santa Fe Preţ: 53.181 €
-
Hyundai Tucson Preţ: 23.518 - 37.917 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Daca nu ma credeti verificati la BMW 3,Merecdes C sau VW Jetta(o masina mai mica si usoara),o sa vedeti ca toate consuma mai mult oferind puteri comparabile daca nu inferioare.
benzina: 2.0 GDI de 175 CP şi 213 Nm ; 1.6 litri si 140 CP din ce stiu eu, aspirate.
diesel: 1.7 litri si 115 CP ; 1.7 si 135 CP
nu suna rau deloc...
In cazul acesta bucatarul Hyundai s-a decis sa puna niste faruri si grila de la Audi.
Pentru un gust mai delicat a adaugat putine aripi Mazda ( + niste linii de plafon ).
Si ca sa fie creatia de neutat a folosit linii de lateral, manere de portiera o ideie de porbagaj asemanator celor din meniul BMW.
Si daca ma uit la rezultat imi place. Cei de la Hyundai incep sa faca masini din ce in ce mai placute si fiabile. Sa-o tina asa in continuare
Da, tind tot mai mult sa ma reorientez catre brandul asta...in defavoarea volksvwagen
Este un model extra ordinar.
Intotdeauna am zis ca ceed, i30, acum i40 isi merita banii pt versiunile ieftine. Raport pret calitate corect la ieftineala entry level SI MAI ALES CU USB MP3!!!
Dar ce depaseste asta, deja nu mai merita... e prosteala sau de fapt sunt destui sa cumpere si mai ales dupa, sa se mai si MANDREASCA cu ce au cumparat.
spor la cumparaturi.... :)
Oaaauuuu.
extra ordinar domnle, extra ordinar.
Avea dreptate CEO-ul VW cand spunea ca cea mai mare concurenta o sa vina de la Hyundai.
Personal le doresc mult succes.
Arata super bine,poze cu interiorul nu aveti?
Ar fi frumos daca a-ti fi putin mai atenti.
POATE VOIATI SA SPUNETI LA COBORARE! Echivalentul lui HILL DESCENT CONTROL.
Airbag pentru GENUNCHIUL soferului,dar ce e doar pentru cei cu un singur picior?!
GREA LIMBA ROMANA
Fara suparare, dar nu ei sunt singurii cu ceva probleme la limba romana... Nu cred ca tu iti permiti sa comentezi erorile altora, pentru ca tocmai ai comis o greseala urata de tot...
Citez din primul tau comentariu: A-TI =/= ATI
P.S.: consider ca tu esti din acea categorie de persoane care, de teama sa nu greseasca, pun cratima unde li se PARE ca pica bine si, cel mai rau, cat mai des... :(
Totusi cred ca daca postezi un text pe care vrei sa-l citeasca lumea cu placere trebuie sa ai grija ce si cum scrii . Pot sa trec peste greselile gramaticale,in schimb am o problema cu acuratetea informatiilor.
Acolo sunt si taxiuri, dar sa spunem ca are alta denumire. Oricum pentru cei interesati masina privita ca simplu calator, pasager este super, in interior un spatiu enorm, elegant, ergonomic ... Restul depinde de ce cumpara fiecare. Pentru astfel de masini si/sau pentru KIA 5 sau Kia K7 ceva asemanator se asteapta acolo si 4 luni de zile.
Hyundai nu este doar o marca care se considera premium doar pentru ca iti ofera piele la serie,ci si pentru ca iti ofera TEHNOLOGIE,de cel mai inalt nivel,inca un exemplu pt tine,Hyundai Genesis cu motor V6 si 3,8L are un consum de 11% in timp ce Mercedes E cu motorul sau similar are un consum de 12%..asa ca marca aceasta ofera si tehnologie nu numai piele la serie!!!!!!!!!!Si asta inseamna sa fii premium,masini foarte bine dotate si avansate tehnologic toate astea la un pret corect,nu cum se intampla in cazul marcilor germane care te excrocheaza,iti ofera emblema goale bune de agatat pitipoance,embleme ce ti le vand la preturi exorbitante,cat si costuri de intretinere la fel de ridicate...