OFICIAL: Iata noul Ferrari 458 Italia, urmasul lui F430!
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Fanii Calutului Cabrat pot deschide sticlele de sampanie inaintea debutului Salonului Auto de la Frankfurt, pentru ca Ferrari a decis sa publice in avans o serie de imagini si informatii oficiale ale noului 458 Italia, succesorul actualului F430.
Cu o caroserie desenata cum era si normal de Pininfarina si un interior pe care si-a lasat amprenta Donato Coco, seful de design Ferrari, noul 458 Italia promite o abordare mult mai atragatoare a modelelor sportive. Designul respecta liniile traditionale insa propune si cateva elemente de design revolutionare sau preluate de la California.
Italienii sustin ca au reusit sa obtina un coeficient aerodinamic foarte mic cu ajutorul unor aripioare inglobate in prizele de aer ale spoilerului frontal. Acestea sunt flexibile si se pot deforma astfel incat sa permita o curgere perfecta a aerului. In partea posterioara, supercarul adopta o linie a blocurilor optice regasita si pe California dar introduce trei tevi de esapament cromate, aliniate orizontal, o premiera de design pentru Ferrari.
Aspectul exterior este completat de o serie de jante din aliaj cu cinci spite, foarte subtiri, care lasa sa se intrevada discurile perforate si etrierele Brembo.Noutatile continua si sub capota, 458 Italia fiind propulsat de un motor V8, de 4.5 litri si injectie directa, capabil sa dezvolte 570 de cai putere la 9000 de rotatii si un cuplu motor de 540 Nm, disponibil la 6000 rpm. Resursele sunt cu mult peste cele oferite de predecesorul F430, care livra 503 cai putere si 470 Nm.
Asemeni modelului California, noul 458 Italia va transmite puterea totala prin intermediul unei cutii automate cu dublu ambreiaj. Italienii vor oferi insa, cel mai probabil, si o transmisie manuala pentru supercarul de 570 cai putere.
Cum era de asteptat, resursele generate de unitatea V8 ii imprima celui mai nou membru al familiei Ferrari performante demne de invidiat: viteza maxima pentru 458 Italia este de 326 de km/h, cu 9 km/h mai mult decat vechea generatie F430. Potrivit comunicatului oficial, noul model ar putea depasi performantele actualului Scuderia si chiar pe cele ale exclusivistului Enzo.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Ferrari in Romania
-
Ferrari 488 GTB Preţ: n/a €
-
Ferrari 488 Spider Preţ: n/a €
-
Ferrari 812 Superfast Preţ: n/a €
-
Ferrari California T Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso T Preţ: n/a €
-
Ferrari LaFerrari Preţ: n/a €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Mercedes-Benz a anunțat oficial că va lansa o nouă generație de modele utilitare cu motoare termice. Noile modele vor fi bazate pe arhitectura dedicată VAN.CA. (21.02)
-
MG a anunțat o nouă motorizare pentru modelele MG3 și ZS. Noul motor pe benzină este pur termic și face ca cele două modele să fie acum și mai accesibile ca preț. (21.02)
-
Francezii de la Alpine au publicat prima imagine oficială sugestivă cu viitorul A390, un viitor crossover electric de performanță. Totodată, a fost confirmată și data lansării. (21.02)
-
Noua Dacia Duster Redust Sport: versiune tunată cu preț de peste 50.000 euro
-
Noul Volvo XC60 facelift: sistem multimedia mai rapid și materiale noi la interior
-
Primele imagini cu noul Mitsubishi Grandis, fratele geamăn al lui Renault Symbioz
-
BYD va produce mașini electrice în Europa din octombrie
-
Aceasta este noua Kia EV4: debutează în 27 februarie, în variantă hatchback și sedan
foarte frumos
2: este hidoasa
@gigk - nu m-ar deranja o "hidosenie" din asta.
Dar fiind vorba de Ferrari...
Din cate stiu eu, ambele marci au probleme de fiabilitate din acest punct de vedere asa ca, mai bine un Megane F1 sau un Focus RS sau orice alt hatch la 1/5 din pretul unui Ferrari.
Depinde de bugetul fiecaruia.
Un Ferrari e bun de pus intr-un muzeu si de admirat! E arta pura!
Probabil au concediat designerii si le-au pasat aceasta sarcina femeilor de serviciu.
Volanul....pare interesant totusi....
Totusi am o nelamurire....Chiar nu are prize de aer in spate? Motorul ala cum se raceste mai ales ca din 4.5L au stors 570CP, fara turbina? Mi se pare ciudat....